Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ استاندار زنجان گفت: مردم این استان همواره نرخ مشارکت بالایی در انتخابات داشته‌اند و امروز نیز حماسه دیگری را با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی رقم خواهند زد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، فتح‌الله حقیقی در جمع خبرنگاران استان با اشاره به این که مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی یکی از نمونه‌های بارز اتحاد، وحدت و همدلی است اظهار داشت: مردم این استان همواره در تمام صحنه‌ها حضور داشته‌اند و امروز نیز با حضور پر شکوه خود در پای صندوق‌های رأی، شیطنت دشمنان و برنامه‌هایشان را نقش بر آب خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمن همواره سعی دارد تا به اهداف شوم خود از هر طریقی که شده دست یابد اما حضور مردم همیشه در صحنه جوابی قاطع در برابر توطئه‌های استکباری آن‌ها بوده است.

استاندار زنجان با بیان این‌که مردم این استان در طول دوره‌های مختلف انتخابات حضور پر شوری داشته‌اند و نرخ مشارکت همواره بالا بوده است گفت: مردم شهید پرور این استان امروز نیز با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی حماسه دیگری را رقم خواهند زد.

رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در شعب حوزه انتخابیه زنجانآغاز ماراتون نفس‌گیر دور دوم انتخابات مجلس ‌در زنجان ‌نماینده ولی فقیه در خوزستان رأی خود را به صندوق انداخت

وی با اشاره به این‌که شرایط حاکم بر کشور و استان زنجان از لحاظ شیوع ویروس کرونا سبب شد تا تمهیدات خاصی در این دوره انتخابات اندیشیده شود عنوان کرد: تمام پروتکل‌های بهداشتی لازم در 319 شعبه اخذ رأی در زنجان و طارم اندیشیده شده و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

حقیقی خاطرنشان کرد: در شعبات مذکور ناظران بهداشتی مستقر هستند با این حال از مردم ولایی استان درخواست داریم حتما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پای صندوق های رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۴۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش کیفی و کمی تولید با مشارکت مردم تحقق می‌یابد

وزیر صمت گفت:جهش کیفی و کمی تولید با مشارکت مردم تحقق پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، عباس علی‌آبادی عصر امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در حاشیه نشست با فعالان اقتصادی استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح خوبی مبنی بر کنسرسیوم توسعه اقتصادی امیرکبیر استان مرکزی در استان ایجاد شده که در این طرح مردم فرصت پیدا می‌کنند در کنار صنعتگران، در طرح‌های سود ده ملی فرصت حضور داشته باشند و اگر این فرایند رخ دهد کشور به سمت شرایط مطلوب‌تر خواهد رفت.

وی افزود: در این کنسرسیوم مردم می‌توانند با سرمایه‌های خرد در صندوق‌های پروژه مشارکت کنند و این فرصت خوبی است که کشور را به سمت شرایط مطلوب سوق می‌دهد.

وزیر صمت گفت: جهش کیفی و کمی تولید با مشارکت مردم تحقق پیدا خواهد کرد.

علی آبادی تصریح کرد: تلاش بر این است که برای اجرای طرح‌های بزرگ ملی صندوق‌های پروژه نیز در این کنسرسیوم ایجاد شود که مردم بتوانند با سرمایه‌های خرد در این صندوق‌ها مشارکت کنند، دولت نیز تضمین کافی برای منفعت بیشتر از تورم را خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: این کنسرسیوم از امروز در استان کلید خورده و این صندوق در این کنسرسیوم پیش بینی می‌شود، این کنسرسیوم فعلاً ویژه استان مرکزی است اما در سطح کشور نیز توسعه پیدا خواهد کرد.

کد خبر 751587

دیگر خبرها

  • ۲ هزار رای اولی در زنجان روز جمعه پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند
  • دو عامل کاهش مشارکت در دور دوم انتخابات
  • محمد حسین صفار هرندی: اختلاف داخلی زمینه‌ساز نفوذ دشمن است
  • وحدت اسلامی؛ راهکار مقابله با توطئه دشمنان/ لزوم تمسک مسلمانان به قرآن کریم و مساجد
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۲ حوزه منتظر روز جمعه
  • کمتر از ۳ روز تا برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • تاکید المشاط بر آگاهی و وحدت یمنی‌ها در برابر توطئه دشمنان
  • جهش کیفی و کمی تولید با مشارکت مردم تحقق می‌یابد
  • ادعای اوکراین: توطئه ترور زلنسکی توسط عوامل روسیه خنثی شد
  • پلیس در اجرای «طرح نور» هوشمندانه و با ظرافت اقدام کند