Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد نعیمی‌نژاد معاون دادستان عمومی و انقلاب یزد با اشاره به اینکه ۱۰۹ واحد فروش غیرمجاز دام در یک هفته پلمب شده است گفت: این واحد‌ها با بازرسی از محلات و مشاهده بسیاری از آلودگی‌های زیست محیطی برای شهروندان پلمب شدند.

او افزود: تعداد کثیری از پرونده‌های تشکیل شده در دادگستری به واسطه ایجاد مزاحمت برخی از همسایگان از یکدیگر است که این گونه موضوعات قابل طرح در کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ یعنی همان مشاغل مزاحم شهری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نعیمی‌نژاد ادامه داد: کمیسیون ماده ۵۵ از آلودگی صوتی کارخانه‌ها در شهر تا نگهداری دام، احشام و پرنده در منزل که موجب سلب آسایش سایر افراد محله شده را مورد رسیدگی قرار می‌دهد که سعی شده در تشکیل هفتگی این کمیسیون، رویه‌هایی اتخاذ شود و از تداوم و تکرار آن مشکل و معضل پیشگیری کند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب یزد از پیشنهاد تشکیل دفترچه دام و ثبت میزان دریافت دارو، آذوقه، مقدار و نوع آن خبر داد و تأکید کرد: برای دامپزشکی، فرایندی مورد نظر است تا اقدامات و دستورات دامپزشکان در مورد حیوانات به صورت دقیق ثبت و ضبط شود تا در صورت لزوم و هر گونه اتفاق احتمالی، رصد موضوع و استحصال نتیجه با دقت در مستندات ثبت شده، تسهیل و از ادامه یافتن اختلاف در مراجع قضائی جلوگیری شود.

نعیمی نژاد واگذاری زمین برای جابه‌جایی نهایی صنف خرید و فروش ضایعات را ضروری برشمرد و گفت: انتظار می‌رود با واگذاری اولیه اراضی برای شروع این جابه‌جایی این اقدام اثرگذار تسریع شود.

او راه‌اندازی شهرک‌های مشاغل مزاحم شهری را از اقدامات دارای اولویت در شهر دانست و ادامه داد: برای تامین امنیت، آرامش و آسایش شهروندان جابه‌جایی مشاغل مزاحم شهری اقدامی اجتناب‌ناپذیر است و باید در روند ایجاد شهرک‌های مشاغل مزاحم شهری و جابه‌جایی این صنوف اقدام فوری صورت پذیرد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب یزد ساماندهی تابلو‌های شهری را از اقدامات مؤثر در زمینه زیباسازی شهر و جلوگیری از آلودگی‌های بصری عنوان کرد و افزود: برخی از همسان‌سازی‌ها و ساماندهی تابلو‌ها انجام گرفته است که در اولویت بعدی تابلو وکلا و پزشکان است.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلمب واحد متخلف دستگاه قضا مشاغل مزاحم شهری جابه جایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۴۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود

به نقل از شهرداری قم، باتوجه به گستردگی جغرافیایی و وجود شهرک‌های مسکونی به شکل پراکنده در منطقه پردیسان، کمبود مراکز خدماتی به‌عنوان یکی از نیاز‌های اساسی ساکنین، بیشتر احساس می‌شود که با راه‌اندازی مجتمع نانوایی به متراژ ۱۸۰ مترمربع در بازار همشهری ۱۷ واقع شاهد کاهش این کمبود خواهیم بود.

سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، با ایجاد تسهیلات لازم و ساخت فضای مناسب در امر تهیه و توزیع میوه و تره‌بار و محصولات کشاورزی، در راستای اهداف سازمان خدمات ارزنده‌ای را به شهروندان ارائه، و با همکاری شهرداری‌های مناطق در قبال تحویل زمین، ساماندهی مشاغل و صنوف مزاحم را با جدیت پیگیری و شهرداری را در راستای شهری سالم یاری می‌نماید.

شایان‌ذکر است، سازمان میادین در راستای امر ساماندهی، نیازمند دریافت زمین مناسب جهت توسعه خدمات‌رسانی مؤثر و مطلوب است، تا زمینه فعالیت در سازمان گسترده‌تر و خدمات شایسته‌ای را به شهروندان ارائه و رضایت‌مندی عموم را جلب نماید. در نهایت اجرای طرح‌ها و پروژه‌های سازمان در سطح شهر، باعث جذب سرمایه، ساماندهی مشاغل مختلف و کسب درآمد پایدار می‌گردد و از سفر‌های غیرضروری درون‌شهری کاسته، که این امر باعث کاهش ترافیک و مصرف انرژی خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد
  • پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم
  • پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر
  • مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • محصولات دانش بنیان دانشجویان فنی و حرفه‌ای به فروش می‌رسد
  • مشاوران املاک فاقد پروانه در اردبیل پلمب می شوند
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود