Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به افزایش چشمگیر شمار مبتلایان به کرونا در مادرید اسپانیا و فشارهای بالایی که به کادر درمان در این منطقه وارد می‌شود آنها اعلام کرده‌اند که در اعتراض به این شرایط در ۷ مهرماه اعتصاب می‌کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "تاگس آنسایر" سوئیس، به دلیل افزایش چشمگیر آمار مبتلایان به کرونا در اسپانیا پزشکان در مادرید به دلیل فشار بالای کار می خواهند اعتصاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بزرگترین اتحادیه پزشکی در منطقه اطراف پایتخت اسپانیا و مادرید خواستار اعتصاب کامل و نامحدود کادر پزشکی در تاریخ 28 سپتامبر( 7 مهرماه) شده است. در این بیانیه آمده است که این اعتصاب قبلا برای کارکنان در زمینه مراقبت های پزشکی در نظر گرفته شده بود اما بخش های دیگر هم در هفته های آِینده به آن ملحق می شوند.

اتحادیه پزشکی در مادرید و اطراف آن در بیانیه ای درروز پنج شنبه اعلام کرد که این اتحادیه سال هاست که از کمبود منابع اقتصادی و پرسنلی رنج می برد.

در این بیانیه آمده است: این بیماری همه گیر در ماه های گذشته به بدتر شدن غیر قابل قبول شرایط منجر شده است. رئیس منطقه مادرید هم چندین بار درخواست ها برای دیدار و بحث درباره مشکلات مربوطه را نادیده گرفته است.

مادرید در اوایل سال جاری میلادی و هم زمان با شیوع کرونا دد اسپانیا به عنوان کانون شیوع این بیماری مطرح شد و به شدت تحت تاثیر عواقب این بیماری همه گیر قرار گرفت و حالا هم دوباره با موج دوم شیوع کرونا مواجه شده و آمار مبتلایان جدید در این شهر به شدت در حال افزایش است.

افزایش موارد ابتلای روزانه به کرونا در روسیهگزارش| شیوع ویروس کرونا فروش لوازم التحریر را 75 درصد کاهش دادترافیک‌هایی که ابتلا به کرونا را نشانه گرفته‌اند/ییلاقات مشهد همچنان در انتظار سیاست‌گذاری

وزارت بهداشت اسپانیا روز پنج شنبه از ابتلای 4137 مورد جدید به کرونا در اسپانیا خبر داد که 1509 مورد یعنی بیش از 35 درصد مبتلایان از مادرید بوده اند.

برخی کشورهای اروپایی از جمله آلمان مادرید را در لیست مناطق خطر کرونایی خود قرار داده اند و به شهروندان برای سفر به این منطقه هشدار داده اند.

اسپانیا در صدر لیست کشورهای اروپایی از نظر تعداد مبتلایان به کرونا قرار دارد و بر اساس جدیدترین آمارهای رسمی تا به حال 554143نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و 29699 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه اروپا ویروس کرونا اتحادیه اروپا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۵۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، نتایج یک پژوهش‌ جدید در بریتانیا نشان می‌دهد که ۲ میلیون نفر در سراسر این کشور همچنان از علایم کووید طولانی رنج می‌برند که ۳۸۱ هزار نفر از این افراد، فعالیت‌های روزانه خود را محدود کرده‌اند.

اداره ملی آمار بریتانیا اعلام کرد که ۳.۳ درصد از افرادی که داده‌هایشان در این پژوهش مورد مطالعه قرار گرفته است، بین ۶ فوریه تا ۷ مارس اعلام کردند که پس از ۴ هفته همچنان دارای علایم کووید هستند.

نتایج این پژوهش که روز پنج‌شنبه ۲۵ آوریل منتشر شده، نشان می‌دهد که ۰.۴ درصد به تعداد افرادی که در ماه مارس ۲۰۲۳ از علایم کووید طولانی رنج می‌بردند افزوده شده است.

کووید طولانی یکی از عوامل افزایش جمعیت غیرفعال در بریتانیا بوده که از زمان همه‌گیری کرونا حدود ۷۰۰ هزار نفر به آن افزوده شده است.

داده‌های این پژوهش نشان می‌دهد ۹.۱ درصد افرادی که بیکار بودند یا به دنبال شغل هم نمی‌گشتند، علائم کووید طولانی را گزارش کرده‌اند که تقریباً سه برابر نرخ آن نسبت به کل جمعیت بریتانیا است.

بر اساس نتایج این پژوهش، پنج درصد از افرادی که در گروه سنی ۴۵ تا ۵۴ سال به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند، از علایم کووید طولانی رنج برده‌اند که بیشترین رقم در بین گروه‌های سنی است.

این پژوهش همچنین نشان می‌دهد که نرخ زنانی که علایم بیماری کرونا را گزارش کرده‌اند ۲۰ درصد بیشتر از مردان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • اعتصاب کارگران «جهان»، ۵۳ سال قبل
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • کرملین: روسیه و چین فشارهای غرب را تحمل می‌کنند
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد