Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- حساب کاربری مفتاح : ترامپ با افتخار از حمایت‌های خود از محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در پرونده ترور جمال خاشقجی نویسنده منتقد سعودی یاد می‌کند.
به گزارش خبرگزاری آریا، حساب کاربری مفتاح به نقل از رسانه‌های غربی و صهیونیستی نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با افتخار از حمایت‌های خود از محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در پرونده ترور جمال خاشقجی نویسنده منتقد سعودی یاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افتخار‌ها خود اعترافی ضمنی به این واقعیت است که بن سلمان، خاشقجی را کشته است.
مفتاح که از حساب‌های کاربری مخالف رژیم سعودی است در صفحه ویژه خود در پایگاه اجتماعی توئیتر به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه فوربس (Forbes) نوشت: «باب وودوارد (Bob Woodward) نویسنده و روزنامه نگار در روزنامه واشنگتن پست در کتابش به نام "الغضب (خشم) " به نقل از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا آورده است: "فکر می‌کنم قتل جمال خاشقجی جنایتی وحشتناک بوده است ..، اما اگر به کشور‌های دیگری نیز بنگرم می‌بینیم که بسیاری از آن‌ها بدتر از این جنایت را مرتکب می‌شوند)». روزنامه تلگراف (Telegraph) نیز نوشت: «ترامپ به باب وودوارد (Bob Woodward) نویسنده و روزنامه نگار پس از قتل خاشقجی گفت: من توانستم بن سلمان را از عواقب کاری که کرده نجات بدهم.. توانستم کنگره را قانع کنم که به وی کاری نداشته باشند و او را رها کنند». بیزینس اینسایدر (Business Insider) نیز نوشت: «در کتاب جدیدی که باب وودوارد با عنوان "الغضب (خشم) " نوشته این نکات ملاحظه می‌شود:
-محمد بن سلمان ولیعهد سعودی شخصا دستور قتل خاشقجی را صادر داده است.
-دونالد ترامپ به حمایت از بن سلمان پس از ترور خاشقجی افتخار کرده است.
- ترامپ کنگره را به دست برداشتن از بن سلمان و رها کردن وی قانع کرده است.
-ترامپ با عبور از این جنایت انواع سلاح به ارزش 8 میلیارد دلار به عربستان سعودی فروخته است».
مفتاح همچنین در توئیت دیگری به نقل از بیزینس اینسایدر نوشت: در کتاب الغضب آمده است ترامپ با افتخار، به حمایت از بن سلمان در ارتکاب جنایت ترور خاشقجی اشاره می‌کند ، ترامپ با این افتخار کردن‌ها اعتراف کرده است که بن سلمان خاشقجی را کشته اشت!»
حساب کاربری مفتاح همچنین به نقل از پایگاه خبری رویترز (Reuters) نوشت: «ترامپ در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: احتمال دارد به زودی کشور دیگری روابط خود را با اسرائیل عادی سازی کند. همچنین عربستان سعودی نیز بالاخره روابط خود را با اسرائیل عادی سازی خواهد کرد. ترامب گفت:
- من با سلمان بن عبدالعزیز آل سعود پادشاه سعودی سخن گفتم و مذاکرات برای صلح با اسرائیل را آغاز کردیم.
- کشور‌های بزرگ به طرح عادی سازی روابط خواهند پیوست.
- ما کمک‌های مالی به فلسطین را متوقف کردیم.
- همه کشور‌هایی که به فلسطین کمک می‌کردند هم اکنون در کنار ما هستند».
مفتاح همچنین به نقل از میدل ایست مانیتور (Middle East Monitor) نوشت: «انیس کالامار گفت: احکام صادره نباید فشار‌های بین المللی را کاهش دهد تا واقعیت‌های جنایات ترور جمال خاشقجی نویسنده منتقد رژیم سعودی کشف شود، پارلمان‌ها و اعضای سازمان ملل باید بیشترین تلاش‌های خود را برای محقق کردن عدالت به کار بگیرند همچنین سازمان سیا نیز وظیفه دارد نتایج تحقیقات خود را درباره مسئولیت ولیعهد سعودی در ترور خاشقجی منتشر کند»
مفتاح به نقل از پایگاه خبری تایمز اسرائیل (Times of Israel) نیز نوشت: «تصمیم عربستان سعودی به دادن مجوز پرواز به هواپیما‌های اسرائیلی برای عبور از آسمان این کشور نشانه‌ای است که بیانگر همکاری عربستان با اسرائیل است. جارد کوشنر داماد و مشاور ارشد رئیس‌جمهور آمریکا تصریح کرد: رژیم عربستان سعودی نه تنها با پرواز هواپیما‌های اسرائیلی به سمت امارات از آسمان این کشور موافقت کرده است بلکه موافقت ریاض با همه پرواز‌های اسرائیل به سمت شرق است. همچنین پرواز‌های سعودی نیز می‌توانند از آسمان اسرائیل (فلسطین اشغالی) استفاده کنند».

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اذعان ترامپ عربستان سعودی ولیعهد سعودی جمال خاشقجی بن سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۵۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس جالب کاظم نوربخش سلمان سریال «نون خ»

آفتاب‌‌نیوز :

کاظم نوربخش عکسی از خود در کنار علی اخوان در پشت‌صحنه سریال «نون خ» منتشر کرد.

کاظم نوربخش (زاده ۱ مهر ۱۳۵۵ در بیجار)، است. وی با بازی در نفش سلمان سریال نون خ به شهرت رسیده است. او یکی از هنرمندان باسابقه دنیای هنر است که فعالیت‌های هنری را از دوران مدرسه آغاز کرد و از سال ۷۰ به طور جدی به بازیگری پرداخت.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه
  • ویدئو| اذعان سازمان شاباک رژیم صهیونیستی به شکست
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • عکس جالب کاظم نوربخش سلمان سریال «نون خ»
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • وضعیت میدان جنگ در اوکراین بدتر می‌شود