Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان قم با بیان این‌که این روزها حاشیه‌ها پیرامون اجرا یا عدم اجرا مراسم اربعین در شبکه‌های اجتماعی به اوج خود رسیده است، گفت: در این میان مجرمان سایبری به دنبال سوءاستفاده از شهروندان هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: شهروندان به‌هیچ‌عنوان فریب این تبلیغات را نخورده و به لینک‌ها و درگاه‌های بانکی معرفی‌شده برای ثبت‌نام و واریز وجه در این تبلیغات مراجعه نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این لینک‌ها و درگاه‌های بانکی برای سرقت اطلاعات شهروندان و اطلاعات بانکی آن‌ها طراحی‌شده است.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه اعزام یا عدم اعزام زائر اربعین حسینی منوط به دستور سازمان حج و زیارت و سایر مبادی ذی‌ربط بوده، گفت: با توجه به بیماری کرونا این سازمان در این خصوص هنوز برنامه‌ای اعلام نکرده است.

وی یادآور شد: هرگونه ثبت‌نام بدون مجوز سازمان حج و زیارت غیرقانونی بوده و تبلیغات انجام‌شده در کانال‌ها و گروه‌های شبکه‌های اجتماعی برای ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین حسینی از سوی مجرمان سایبری است.

ستاد اربعین: عراق برای اربعین زائر خارجی نمی‌پذیردسمنان| برنامه‌های ویژه اربعین حسینی در کشور اعلام شدوزارت بهداشت عراق: ورود زائران خارجی اربعین ممنوع است

سردار میرفیضی با بیان اینکه شهروندان بایستی مراقب فریب مجرمان و کلاهبرداران سایبری باشند، گفت: شهروندان به‌هیچ‌عنوان فریب این تبلیغات را نخورده و هیچ‌وجهی برای ثبت‌نام یا پیش ثبت‌نام به شماره‌حساب‌های اعلامی از سوی این تبلیغات واریز نکنند.

فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: تاکنون خبری از سازمان عتبات مبنی بر اعزام زائر منتشر نشده است و شهروندان می‌بایست منتظر اعلام از طرف سازمان باشند و در صورت اعزام به کاروان‌های زیارتی مراجعه و ثبت‌نام نمایند.

انتهای پیام/450/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده انتظامی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۵۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۹۰ هزار و ۳۱۹ لیتر انواع سوخت قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال در گمرگ پرویزخان شهرستان قصرشیرین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح حوزه شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن‌ها شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از وسایل نقلیه توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۹۰ هزار و ۳۱۹ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال عنوان و خاطرنشان کرد: در این راستا چهار نفر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار حاجیان برخورد با پدیده قاچاق به ویژه سوخت و افراد قاچاقچی را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

کد خبر 750847

دیگر خبرها

  • حمایت جبهه فرهنگی یزد از اجرای طرح نور
  • غرق شدن سه پسر بچه در کانال آب رسانی مرودشت
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • هشدار؛ این قارچ‌ها را نخورید
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • کشف بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • معنی جالب جنگ زرگری + فیلم
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند