Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر حسینی گفت: مربیان داخلی ما در حد و اندازه آلکنو هستند، اما متاسفانه یکدیگر را قبول ندارند.

پاسور سابق تیم ملی والیبال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تصمیم فدراسیون برای انتخاب سرمربی خارجی برای هدایت ملی‌پوشان در المپیک، تصریح کرد: به نظر من در ایران مربی خوب داخلی زیاد داریم، اما متاسفانه مربیان داخلی همدیگر را قبول ندارند که فدراسیون مجبور می‌شود با هزینه بالا از بیرون مربی بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید آلکنو اسم و رسم دارد، اما در ایران هم مربیان جوانی هستند که اطلاعات به روز دارند. ‌حیف است مربیان خود را زده می‌کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا با آوردن آلکنو موافق است؟ توضیح داد: در حقیقت فعلا نمی‌دانم که چه کسی به ایران می‌آید، آیا اصلا آلکنو می‌آید؟ اما اگر در نهایت می‌خواهیم مربی درجه دو و سه از لیگ‌های خارجی بیاوریم از نظر من به ضرر والیبال است. فدراسیون باید مربی بیاورد که همه بازیکنان ایرانی را زیر نظر داشته و برنامه خود را به صورت دقیق ارائه دهد.

حسینی راجع به زمان مناسب آوردن مربی مد نظر به ایران نیز گفت: اگر مربی خارجی می‌خواهیم باید از همین الان به ایران بیاید تا در کنار ملی‌ پوشان نام آشنا، لیگ ما را هم زیر نظر بگیرد که با یک تیم خوب عازم المپیک شویم. همین پشت خط زن هورسان واقعا قابلیت بالایی داشت. اینکه مربی جدید هم بخواهد کلیشه‌ای کار کرده و تنها بخواهد ۱۲ بازیکن نام آشنای ما را که همه می شناسیم برای المپیک ببرد، اتفاق جالبی رخ نخواهد داد. 

پاسور اسبق تیم ملی والیبال، درباره پیروزی سخت تیم ‌والیبال سایپا مقابل هورسان رامسر در هفته نخست لیگ گفت: شما وقتی با یک تیم هشت نفره بازی داشته و اطلاعات کافی هم از آن‌ها ندارید، کار سخت می‌شود. البته هورسان واقعا تیم خوبی بود و جوانان قابل قبولی در ترکیب خود داشت و به نظرم تا حدودی ما هم آن‌ها را دست کم گرفتیم. با این حال وقتی تا قبل از روز مسابقه اعلام می‌شود بازی کنسل است و یکباره بازی برگزار می‌شود، نمی‌توان آنالیز خوبی هم داشت و بخاطر اتفاقات پیش از این بازی، اندکی کار سخت شد. 

او ادامه داد: البته من فکر می‌کنم که اگر تیم اصلی هورسان برای بازی با ما به تهران می‌آمد تا این اندازه تحت فشار قرار نمی‌گرفتیم، آن‌ها تیم ما را شگفت زده کردند. پشت خط زن هورسان را که بازیکنی جوان بود برای اولین بار می‌دیدم و او واقعا فوق‌العاده بود. امیدوارم آن‌ها در ادامه زندگی حرفه‌ای خود دیده شوند.

ملی‌پوش سابق تیم ملی والیبال ایران، درباره شروع مسابقات لیگ برتر پس از تعطیلی طولانی مدت والیبال بخاطر شیوع ویروس کرونا، توضیح داد: حدودا ۷ ماه بود که بازی نداشتیم و تقریبا دو ما است که تمرین می‌کنیم، کار سخت شده است. با این حال امسال تیم‌ها خیلی خوب شده‌اند و ۶ تیم مدعی کسب عنوان قهرمانی هستند که کار را برای کسب قهرمانی سخت می‌کند. نمی‌توان نتیجه‌ها را ‌پیش بینی کرد. امیدوارم لیگ خوبی ببینیم که برای تیم ملی هم مفید باشد.

او همچنین با انتقاد از بی برنامگی موجود در مسابقات لیگ، توضیح داد: متاسفانه فقط چند تیم خیلی دیر بسته شدند که به نظرم اصلا نباید وارد لیگ می‌شدند. ما می‌توانیم ۱۵ تیم در لیگ داشته باشیم، اما به شرطی که برنامه ریزی خوبی هم صورت بگیرد. تیم‌ها باید با برنامه تشکیل شوند نه اینکه دو روز قبل یا در روز مسابقات بسته شوند. واقعا الان این تیم‌ها آماده مسابقات هستند؟

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال واليبال تیم ملی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۵۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسور ایرانی و پایانی که تلخ‌تر از این نمی‌شد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات والیبال لیگ برتر رومانی، تیم آرکادا گالاتی که جواد کریمی پاسور تیم ملی والیبال ایران را در اختیار داشت، در چهارمین بازی فینال با نتیجه سه بر یک مقابل کورونا براسوف شکست خورد تا تیم کورونا براسوف با کسب برد سوم قهرمان لیگ رومانی شود.

در این مسابقه ابتدا آرکادا گالاتی ست اول را با نتیجه 26 بر 24 از آن خود کرد. اما در ادامه تیم کورونا براسوف ست‌های دوم تا چهارم را با نتایج 25 بر 21، 25 بر 21 و 25 بر 19 برد و قهرمان لیگ رومانی در فصل شد.

بدین ترتیب کورونا براسوف سهمیه پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد و آرکادا گالاتی با جواد کریمی به کاپ اروپا خواهد رفت. آرکادا گالاتی قهرمان چندین دوره پیاپی لیگ رومانی بود که امسال با جواد کریمی نتوانست قهرمان شود.

گفتنی است در حالی که قهرمان این لیگ مشخص شده، جدال برای سومی همچنان ادامه دارد و تیم های راپید بخارست و دینامو بخارست از چند روز دیگر برای بار پنجم به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا تکلیف رتبه سوم نیز مشخص شود. امیر غفور و علی اصغر مجرد در تیم راپید و محمد بربست در تیم دینامو بخارست حضور دارند.

دیگر خبرها

  • احتمالی: ترکیب اصلی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها
  • مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست
  • پاسور ایرانی و پایانی که تلخ‌تر از این نمی‌شد
  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود