Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:19:54 GMT

رقابت ۸۵ هزار داوطلب استخدام تامین اجتماعی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۵۸۳۴

رقابت ۸۵ هزار داوطلب استخدام تامین اجتماعی برگزار شد

به گزارش ایرنا  از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مصطفی سالاری روز جمعه در حاشیه بازدید از محل آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در تهران، اظهار داشت: در آزمون استخدامی بیش از ۸۵ هزار نفر در سراسر کشور شرکت کرده‌اند که از این تعداد  ۳۶۰۰ نفر در سازمان تأمین اجتماعی استخدام خواهند شد.

وی با بیان اینکه پس از آزمون کتبی، پذیرفته شدگان مرحله اول برای انجام مصاحبه و سایر مراحل اداری دعوت خواهند شد، افزود: طی ماه‌های آینده در صورت نیاز به جذب نیروی جدید در برخی مناطق، استخدام نیرو از بین نیروهای ذخیره آزمون امروز انجام خواهد شد و آزمون مجددی برگزار نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاری با اشاره به برگزاری همزمان آزمون مدیران آینده سازمان تأمین اجتماعی که با شرکت کارکنان شاغل در این سازمان برگزار شد؛ اظهار داشت: سال گذشته کمتر از هفت هزار نفر در آزمون شرکت کردند و امروز بیش از ۱۱ هزارنفر در آزمون مدیران آینده شرکت کرده‌اند که به نسبت مجموعه کارکنان سازمان آمار قابل توجهی است.

وی گفت: ملاک و معیار ما برای انتصابات، نمرات آزمون در کنار سوابق شغلی و مصاحبه‌های تخصصی کانون‌های ارزیابی است و هیچ استثنائی قائل نخواهیم شد.

رئیس  سازمان تأمین اجتماعی برگزاری آزمون برای جذب نیروی انسانی در این سازمان را بسیار با اهمیت دانست گفت: امیدواریم بتوانیم بهترین جوانان کشور را به استخدام سازمان تأمین اجتماعی درآوریم و در آینده کارشناسان و مدیران خوبی برای خدمت به ۴۵ میلیون نفر جامعه تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی جذب کنیم

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی  مصطفی سالاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی مصطفی سالاری سازمان تامین اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی مصطفی سالاری اخبار کنکور سازمان تأمین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۵۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۲۱ هزار کرمانی درآزمون آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا وحیدی، عصر چهارشنبه با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی در کرمان به خبرنگاران گفت: این آزمون، صبح روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در ۵۷ حوزه امتحانی معرفی شده استان کرمان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان افزود: آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی در حوزه‌های امتحانی ۷ شهرستان کرمان، بم، جیرفت، رودبار جنوب، زرند، سیرجان و کهنوج برگزار خواهد شد.

وحیدی تصریح کرد: در این آزمون که توسط سازمان جهاد دانشگاهی و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برگزار خواهد شد در مجموع ۲۱ هزار و ۱۶۹ نفر نام نویسی کرده و به رقابت خواهند پرداخت.

کد خبر 6094557

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان استخدامی آموزش و پرورش و EPT در دانشگاه آزاد اسلامی
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش با رقابت ۹۴۲۵ داوطلب در گیلان برگزار شد
  • اختتامیه ۲۱ المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سی سخت
  • رقابت ۱۲۰۰۰ داوطلب در آزمون دستیاری/ اعلام حقوق دستیاران
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • رقابت 21 هزار کرمانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رقابت بیش از ۲۱ هزار کرمانی درآزمون آموزش و پرورش
  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش