Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: زمینی به مساحت ۵۰۰ هکتار در اطراف شهر بویین‌زهرا برای ساخت هاب لجستیک و بندر خشک اختصاص یافته و منتظر پایان مرحله مطالعاتی برای جذب بودجه اجرای این طرح هستیم. - اخبار استانها -

عیسی قبادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین با بیان اینکه احداث هاب لجستیک تاثیرگذارترین طرح در توسعه اقتصاد تجاری و بازرگانی استان قزوین خواهد بود، اظهار داشت: زمینی به مساحت 500 هکتار در اطراف شهر بویین‌زهرا برای ساخت هاب لجستیک و بندر خشک اختصاص یافته و منتظر پایان مرحله مطالعاتی و تعریف ردیف بودجه‌‌ ملی برای آغاز ساخت آن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اتصال قزوین به بازار استان‌های همجوار، پیرامون و کشورهای همسایه در شمال ایران را از جمله مزایای ساختن این هاب لجستیک دانست و اضافه کرد: با ساخت این هاب یا دهکده لجستیک و اتصال آن با بندرانزلی می‌توانیم به بازار مصرف خیلی از کشورهای اوراسیا دسترسی پیدا کرده و محصولات تولیدی قزوین را به این کشورها صادر کنیم.

قبادی ادامه داد: با ایجاد هاب لجستیک زمینه کاهش قیمت‌ تمام‌شده و ضایعات بار و همچنین کاهش تلفات جاده‌ای ناشی از باربری در قزوین و استان‌های همجوار ایجاد خواهد شد.

جای خالی بندر خشک در استان مرکزی احساس می‌شوداز گوشه و کنار اصفهان| کشف 27 دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال و جانمایی پهنه مراکز لجستیک بندر خشک در اصفهانرادیو| توزیع 5 هزار کیلوگرم میوه از سوی بندر خشک پیشگامان در رزمایش کمک مومنانه

معاون اقتصادی استاندار در ادامه از جذب 56 سرمایه‌گذار در حوزه صنعت به استان قزوین از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: این سرمایه‌گذاران عمدتاً داخلی بودند؛ چرا که در حوزه سرمایه‌گذاری خارجی با محدودیت‌های تردد سرمایه‌گذاران خارجی به دلیل شیوع ویروس کرونا مواجه شدیم و هنوز هم برخی از مرزهای هوایی ما با کشورهای دیگر بسته است.

قبادی با اشاره به سرمایه‌گذاری 29 کشور دنیا در قزوین افزود: در شرایط فعلی کشور مهمترین عاملی که می‌تواند وضعیت اقتصادی ما را دگرگون کند، جذب سرمایه‌گذار است و و هیچ فاکتور دیگری نمی‌توانند مانند سرمایه‌گذاری شرایط فعلی اقتصاد ما را تحول کند.

وی با ذکر اینکه فرش قرمز را برای سرمایه‌گذاران پهن کرده‌ایم، ادامه داد: بر مبنای نظر خود سرمایه‌گذاران، استان قزوین در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی و صنعت قابلیت‌هایی دارد که در هیچ استان دیگری وجود ندارد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس سرمایه گذاران استان قزوین هاب لجستیک بندر خشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۵۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث نخستین زمین چمن مصنوعی در ایلام

شهردار ایلام گفت: نخستین زمین چمن مصنوعی استان برای انجام مسابقه فوتبال در ایلام احداث می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر ایلام افشین مظفری اظهار کرد: ترویج و اشاعه ورزش و احیای روحیه نشاط و شادابی از جمله برنامه‌های شهرداری برای جوانان این محله محسوب می‌شود که در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: احداث نخستین زمین چمن مصنوعی در پارک هفت تیر ایلام در دستور کار قرار گرفت و به زودی شاهد بهره‌برداری خواهیم بود.

حمید مجیدی، عضو شورای اسلامی شهر ایلام با بیان اینکه وظیفه شورا خدمتگزاری به شهروندان است، خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات مردم محله احیای فضای سبز پارک است که در این راستا ضمن رسیدگی به موضوع، یک زمین چمن مینی فوتبال یا گل کوچک در این بوستان احداث می‌شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر چمن مصنوعی خریداری شده است و در حال فراهم شدن سایر ملزومات هستیم.

کد خبر 749584

دیگر خبرها

  • سایت بازیافت در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان
  • سایت بازیافت شهرداری در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان شهر
  • آبرسانی به ۳۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی فلارد
  • اختصاص ۴۵ هزار هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در کشور
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • ‌اختصاص ۴۵ هزار هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در کشور
  • احداث نخستین زمین چمن مصنوعی در ایلام
  •  اختصاص ۴۵ هزار هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در کشور
  • بخشی از عوارض آزادراه تهران-شمال به محیط زیست اختصاص یابد
  • رفع تداخل ۵ هزار و ۲۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین