Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@19:34:13 GMT

توزیع‌کننده گوشت‌های فاسد در فسا بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۵۹۵۵

توزیع‌کننده گوشت‌های فاسد در فسا بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فسا از بازداشت یک توزیع‌کننده گوشت‌های فاسد در توابع این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس، محمدرضا تواضعی اظهار داشت: این متهم در یکی از روستاهای اطراف شهرستان فسا اقدام به ذبح غیر قانونی و غیر بهداشتی دام در منزل خود می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کشف بیش از 2 تن گوشت فاسد در تهران13 تن گوشت فاسد در استان فارس کشف شدتهران| بیش از نیم تن گوشت فاسد در شهرری کشف شد

وی گفت: پس از دریافت گزارش این اقدام غیر قانونی متهم، مأموران بهداشت با همراهی بازرسان دامپزشکی و مأموران انتظامی شهرستان با دستور قضایی وارد منزل وی شده و 474 کیلوگرم گوشت گاو و گوسفند و ضایعات کشتار غیر مجاز دام را کشف کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فسا افزود: این توزیع‌کننده گوشت غیر بهداشتی با دستور قضایی روانه زندان شد و پرونده وی به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی در دادسرای شهرستان فسا در حال تکمیل تحقیقات است.

انتهای پیام/424/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان فسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۵۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز

بهروز حقیقی رئیس اداره دامپزشکی رامهرمز گفت: پیرو گزارش واصله به واحد نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی شهرستان در خصوص حمل ۳ لاشه دام سبک با ماشین شخصی از کشتارگاه دام شهرداری به محل قصابی، واحد متخلف با دستور دادستانی و حضور کارشناسان دامپزشکی و پلیس اماکن پلمب گردید.

بهروز حقیقی با اشاره به اینکه هر گونه کشتار دام خارج از ضوابط بهداشتی دامپزشکی کشتار غیر بهداشتی تلقی می‌گردد گفت: حمل و نقل دام کشتار شده در کشتارگاه می‌بایست با ماشین سردخانه دار دارای مجوز دامپزشکی انجام شود است و در غیر اینصورت تهدید علیه بهداشت عمومی تلقی می‌گردد و بازرسان بهداشتی دامپزشکی با واحد‌های متخلف از طریق مراجع قانونی برخورد می‌نمایند.

حقیقی می گوید: شهروندان محترم ضمن رعایت توصیه‌های بهداشتی دامپزشکی، فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و با نشان دامپزشکی درج شده بر روی محصولات خریداری و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در این خصوص سریعا به اداره دامپزشکی شهرستان رامهرمز اطلاع رسانی کنند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان رامهرمز در پایان به عرضه کنندگان متخلف فرآورده‌های خام دامی هشدار داد در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی دامپزشکی که سلامت و بهداشت عمومی مصرف کنندگان را به خطر بیندازند با قاطعیت برخورد خواهد شد

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند