Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام گفت: استان ایلام یک استان مستقل است و در این استان از ۵۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری ظرف ۳ سال گذشته بیش از ۷۰ درصد آن متعلق به نفت و گاز و پتروشیمی است و در این راستا برای مدیریت این منابع عظیم لازم است دفتر نفت و گاز در استان مستقل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ضمن تأکید بر این نکته که این موضوع را از حیث تضاد با استان‌های دیگر مطرح نمی‌کند، بیان کرد: تقویت چاه‌های گاز سراسری در استان، پروژه‌های مهم لرزه نگاری، فاز دوم پالایشگاه ایلام، ایجاد پارک ملی پروپیلن در یکی از شهرستان‌های ایلام، شرکت صنایع پایین دستی پتروشیمی دهلران، پروژه‌های ایجاد پتروشیمی در مهران، دهلران، دره شهر، هلیلان، NGL، وجود ۱۱ درصد ذخایر گازی ایران و ۳.۵ درصد ذخایر نفتی کشور در استان ایلام همه و همه سبد‌های سرمایه‌ای عظیمی است که بدون مدیریت واحد و متمرکز مثل جزایر نامرتبط عمل خواهند کرد.

استاندار ایلام ضمن تشکر از شخص وزیر نفت و مجموعه وزارتخانه در راستای کمک به مسائل خاص استان ایلام اظهار کرد: حرف ما در ایلام این نیست که استان‌های دیگر در حوزه نفت و گاز مدیریت نداشته باشند، بلکه هم صدا با مردم می‌گوییم که هر استان مدیریت منابع خودش را داشته باشد و در این کار اشکالی وجود ندارد و به مدیریت بهتر منابع منجر خواهد شد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار ایلام نفت و گاز نفت و گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۶۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند

استاندار قم گفت: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در صورتی که قم را هدف فعالیت اقتصادی خود قرار دهند، مورد حمایت مدیریت استان بوده و می‌توانند از بسته‌های تشویقی بهره‌مند شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید محمدآقامیری در اولین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در سال جاری گفت: گشایش اقتصادی، تسریع چرخه اقتصادی کشور، حمایت از بخش تولید جزو مسائل مهم و اهداف دولت سیزدهم بوده که در طول این مدت محقق شده است.‌ 

وی افزود: سرمایه‌گذار و تولیدکننده افسران جنگ اقتصادی کشور هستند که در این وضعیت با وجود تحریم‌های ظالمانه مستکبرین همه سرمایه و زندگی خود را پای تولید آورده‌اند. 

آقامیری تصریح کرد: حمایت از تولیدکننده و تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری جزو برنامه‌های اصلی ما در مدیریت استان بوده است؛ لذا در این راستا جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید جزو جلساتی بوده که هر هفته به صورت مرتب به ریاست بنده از ابتدای حضورم در استان برگزار شده‌ است.

استاندار قم گفت: بخش خصوصی توانمندی‌ بالایی در مسائل اقتصادی دارد و بنده به این توانایی اعتقاد ویژه‌ای داشته و حمایت از آنان را جزو برنامه‌های خود می‌دانم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است
  • خاموشی چاه‌های کشاورزی در رفسنجان
  • ۵۹ میلیارد تومان برای طرح های آبخیزداری در ایلام اختصاص یافت
  • ۵۹ میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری در ایلام اختصاص یافت
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • فلاحت پیشه: نه‌تنها از منابع فروش نفت نفعی برای مردم حاصل نشد؛ بلکه دولت دست در جیب مردم کرده است