Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان امام جمعه رشت، ادعای دولت فرانسه مبنی بر وجود آزادی بیان در این کشور را نادرست دانست و تصریح کرد: آزادی بیان توجیهی برای اهانت به مقدست دینی نیست، زیرا ما در رفتار دولت فرانسه جز ریاکاری نمی بینیم و آزادی بیان واقعی در این کشور وجود ندارد.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به بازگشایی مدارس و حضور دانش آموزان در مدارس با توجه به شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: اگرچه والدین نسبت به برگزاری حضوری کلاس های درس احساس نگرانی دارند، اما هیچ چیزی جای آموزش حضوری را نمی گیرد و ارتباط معلم و دانش آموزان در ارتقای علمی دانش آموزان بسیار اثرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از دولت خواست عدالت آموزشی را در برگزاری کلاس های مجازی رعایت کند و گفت: بسیاری از خانواده ها تمکن مالی ندارند و نمی توانند برای فرزندانشان گوشی های هوشمند جهت تحصیل در فضای مجازی خریداری کنند و لذا وزارت آموزش و پرورش اقدامات عملی لازم را در این خصوص انجام دهد.

نماینده ولی فقیه در گیلان دانش آموزان را نیازمند تعلیم و تربیت همزمان دانست و تصریح کرد: همانگونه که به فکر سلامت جسمی دانش آموزان هستیم، نباید از ویرانگری روحی و عقیدتی آنان در فضای مجازی غافل شویم، زیرا این فضا فرصتی را فراهم می کند تا فرزندان ما با محتواهای نامناسب نیز رو به رو شوند و متاسفانه هنوز نتوانسته ایم این زشتی ها و پلشتی ها را مدیریت کنیم.

امام جمعه رشت با بیان اینکه مسئولان جمهوری اسلامی باید مردمی باشند خاطرنشان کرد: مسئولان باید از مردم سرکشی داشته باشند و بدون تشریفات به شهرها و روستاها بروند و درد دل های مردم را بشنوند و از نزدیک با مشکلات مناطق مختلف آشنا شوند تا بتوانند برنامه ای برای رفع آنان داشته باشند. متاسفانه برخی از مسئولان تنها در زمان انتخابات به فکر مردم هستند و دیدارهای مردمی دارند.

وی با بیان اینکه عادی سازی روابط امارات و رژیم صهیونیستی یادآور سازش ننگین مصر است، عنوان کرد: بعد از معاهده مصر و رژیم صهیونیستی دیگر کشورهای عربی چنین روابط خفت باری را تکرار نکردند، اما امیر امارات این خیانت را در حق مسلمانان کرد و منفور شد.

آیت الله فلاحتی، توهین به مقدسات اسلام به ویژه پیامبر(ص) را غیر قابل پذیرش دانست و گفت: به دنبال پیام رهبر معظم انقلاب و موضع گیری ایشان نسبت به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت رسول گرامی اسلام(ص)، شاهد برگزاری اجتماعات اعتراضی مسلمانان در سراسر دنیا هستیم.

وی ادعای دولت فرانسه مبنی بر وجود آزادی بیان در این کشور را نادرست دانست و تصریح کرد: آزادی بیان توجیهی برای اهانت به مقدست دینی نیست، زیرا ما در رفتار دولت فرانسه جز ریاکاری نمی بینیم و آزادی بیان واقعی در این کشور وجود ندارد و صحبت کردن درباره هولوکاست را برنمی تابند و اعتراض ها به عملکرد دولت با سرکوب خشن مردم همراه است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، با بیان اینکه دشمنی آمریکا با مردم ایران و همه ملت های آزاده دنیا پایانی ندارد، اضافه کرد: کمتر از دو ماه به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده و هیچ فرقی بین دموکرات و جمهوری خواه برای نابودی ملت ها وجود ندارد و لذا از سیاستمداران داخلی می خواهیم به پیروزی دموکرات ها دل خوش نکنند.

امام جمعه رشت، با اشاره به فهم نادرست عده ای در داخل نسبت به آرمان های امام خمینی(ع) و دفاع مقدس و دشمنان انقلاب اسلامی، یادآور شد: ملت ایران هرگز به آمریکا و اروپا چشم امید ندارند، اما دلدادگان غرب این باورها را نمی فهمند و یا خودشان را به نادانی زده اند.

وی برگزاری جلسه سران کشورهای اسلامی در بیروت را حاوی پیام مهمی برای رژیم صهیونیستی و حامیان آن دانست و تاکید کرد: مبارزه فلسطینیان با رژیم صهیونیستی تا آزادسازی قدس ادامه دارد و موشک های مقاومت آرامش اسرائیلی ها را به هم زده است.

آیت الله فلاحتی، ضمن قدردانی از اقدامات مثبت دستگاه قضایی برای مبارزه با مفسدان اقتصادی، یادآور شد: مسئولان نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها را به جدیت دنبال کنند تا شاهد افزایش بیش از پیش قیمت ها و افزوده شدن مشکلات مردم نباشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی نماز جمعه رژیم صهیونیستی دولت فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۶۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: صدور بیانیه تکراری هیچ حقی برای کویت ایجاد نمی‌کند

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به تکرار ادعای یکجانبه کویت درباره میدان آرش تاکید کرد: صدور بیانیه‌های تکراری و طرح ادعای یک‌جانبه، از منظر حقوقی هیچ حقی برای دولت کویت ایجاد نخواهد کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به تکرار ادعای یکجانبه کویت درباره میدان آرش در بیانیه پایانی سفر امیر کویت به مصر، ضمن مردود دانستن این ادعا افزود: تکرار این ادعاهای یک‌جانبه و بی اساس از سوی طرف کویتی مایه تاسف است.

کنعانی ضمن تاکید بر حق جمهوری اسلامی ایران در این میدان مشترک بر اساس حقوق تاریخی و سوابق مذاکرات فیمابین‌ اضافه کرد: همانند قبل از طرف کویتی برای دستیابی به توافقی پایدار که مبتنی بر همکاری‌های دوستانه و منافع مشترک باشد، دعوت به عمل می‌آوریم.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: صدور بیانیه‌های تکراری و طرح ادعای یک‌جانبه، از منظر حقوقی هیچ حقی برای دولت کویت ایجاد نخواهد کرد و به مقامات این کشور توصیه می‌کنیم از تکرار توسل به روش‌های بی‌‌حاصل سیاسی و رسانه‌ای در ارتباط با موضوع حقوقی و فنی میدان مشترک آرش خودداری کنند.

کنعانی تاکید نمود: جمهوری اسلامی ایران همواره با اعتقاد به اصل حسن نیت، تعاملات منطقه‌ای را رصد نموده و از دولت‌های ثالث می‌خواهد در مسیر تحقق عینی اصل حسن نیت و ارتقاء روابط و همکاری‌ها گام بردارند.

واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرشابلاغ اعتراض ایران به سفیر کویت

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آتش اعتراضات به المپیک در فرانسه
  • واکنش ایران به ادعای مجدد کویت درباره میدان آرش
  • واکنش کنعانی به تکرار ادعای یک‌جانبه کویت درباره میدان آرش
  • کنعانی: صدور بیانیه تکراری هیچ حقی برای کویت ایجاد نمی‌کند
  • وزیر خارجه فرانسه به قاهره می‌رود 
  • باکو ادعای فرانسه درباره حمایت از تجزیه طلبان را رد کرد
  • ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم
  • ببینید | ادعای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره یک وعده مهم در دولت سیزدهم!
  • امنیت شغلی و تامین مسکن کارگران دغدغه دولت است
  • تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می‌شود