Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی ـ سیاسی نماز جمعه همدان با تأکید بر لزوم توجه به پیشرفت جامعه اظهار کرد: باید نسبت به رفع مشکلات و مسائل کشور در حوزه‌های مختلف به ویژه در بخش اقتصادی برنامه داشت.

وی اجرای اقتصاد مقاومتی را تنها راه برون‌رفت از مشکلات دانست و گفت: باید بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد اقتصاد درون‌گرا و غیر وابسته اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه همدان با بیان اینکه قوه قضائیه باید با هر کسی که امنیت اقتصادی کشور را برهم می‌زند قاطعانه برخورد کند بیان کرد: قوه قضائیه و مقننه باید وظیفه نظارتی خود را به درستی انجام دهند.

وی با اشاره به به سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به خوزستان گفت: برگزاری این سفرهای استانی بسیار خوب است چراکه حتی اگر قادر به حل مشکل نباشیم می‌توانیم در کنار آنها باشیم.

شعبانی در بخش دیگری از سخنانش از مسئولان استان همدان خواست حتما در نماز جمعه شرکت کنند و پای حرف و درد دل مردم بنشینند.

وی در ادامه با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: خانواده‌ها باید به موضوع فضای مجازی دقت کنند و بدانند آموزش در فضای مجازی هیچ وقت جای آموزش در فضای واقعی را نخواهد گرفت بنابراین خانواده‌ها باید برای فرزندان خود وقت بگذارند تا جامعه به لحاظ آموزشی آسیب نبیند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه در برخی استان‌ها شاهد برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری هستیم که در برخی بخش‌ها نیز استان همدان نسبت به برگزاری کلاس حضوری اقدام کرده است گفت: وضعیت مراقبت‌ها به لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس خوب است، ضمن اینکه باید مواظب بود وضعیت علمی بچه‌ها به خطر نیفتد.

وی با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی اظهار کرد: نباید از آسیب‌های این فضا در دنیای امروز غفلت کنیم و دانش‌آموزان بیش از حد وارد فضای مجازی شوند.

شعبانی با اشاره به سند ۲۰۳۰ و لزوم ممانعت از اجرای آن در مدارس اظهار کرد: در هر لایه‌ای از آموزش پرورش این سند به مرحله اجرا برسد چه در استان همدان و چه در کشور با آن برخورد خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها باید نسبت به مسئله عدم اجرای سند 2030 نظارت جدی داشته باشند تأکید کرد: اگر در جایی گزارشی از اجرای این سند داشتند به ستاد امر به معروف و نهی از منکر و دفتر امام جمعه همدان گزارش دهید تا موضوع را پیگیری کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه باید مراقب بود دانش‌آموزان ما با سندهای رنگین بعضی غربی‌ها را رشد نکنند، در ادامه  اهانت مجله فرانسوی به ساحت پیامبر اکرم (ص) را به شدت محکوم کرد و گفت: گردانندگان این مجله به خدا، دین و مذهب اعتقادی ندارند چراکه در اهانت به مقدساتسابقه طولانی دارند.

وی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور فرانسه نیز مدعی شده که این اقدام نشریه فرانسوی در قالب آزادی بیان بوده است! گفت: گویا طبق قانون مطبوعات فرانسه مجلات و نشریات در هر موضوعی آزادی بیان دارند مگر در مخالفت با نژادپرستی، مسائل یهودستیزی و هولوکاست.

شعبانی تأکید کرد: اگر مباحث آزادی بیان مطرح است چطور صحبت در مورد اسرائیل، یهودی‌ها و هولوکاست ممنوع نیست اما توهین به مقدسات آزاد؟

وی با بیان اینکه اقداماتی چون توهین نشان از آن دارد که سیاست‌های غرب شکست خورده است افزود: این اقدامات باعث اتحاد بیشتر جامعه اسلامی می‌شود ضمن اینکه موضوع برخورد با توهین‌کنندگان نیز باید حقوقی پیگیری شود.

امام جمعه همدان در پایان یادی از شهید مدنی کرد و با اشاره به ولایتمداری ایشان گفت: راه نجات کشور در عمل به سیره شهید مدنی است.

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان همدان تقوای الهی محکومیت اهانت امام جمعه همدان استان همدان فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۶۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی در کاشمر آغاز شد

ایسنا/خراسان رضوی فرمانده پلیس‌ راه کاشمر از آغاز اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی در این شهرستان خبر داد.

سرگرد محمد میرزابیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: این طرح در راستای کاهش تخلفات و تصادف‌های رانندگی و با هدف افزایش ایمنی ترافیک و تأمین امنیت مردم آغاز شده است.

وی بیان کرد: پلیس‌ راه با افزایش تیم‌های گشت محسوس و بخصوص گشت غیرمحسوس (خودروهای شخصی و عمومی و همیاران پلیس) در راه‌های حوزه شهرستان کاشمر، کوهسرخ و خلیل‌آباد طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی، بخصوص تخلفات حساس و حادثه‌ساز (سرعت، سبقت، انحراف به چپ، استفاده از تلفن همراه، نبستن کمربند ایمنی، استفاده نکردن از کلاه ایمنی توسط موتورسواران و ...) با اولویت استفاده از اقدامات بازدارنده توقیف فیزیکی، توقیف سیستمی و اختصاص نمره منفی به گواهینامه‌های رانندگی را آغاز کرده است.

فرمانده پلیس‌ راه کاشمر ادامه داد: در این طرح با تمام کسانی که با تخلفات رانندگی زمینه‌ساز ایجاد ناامنی ترافیکی و حوادث برای مردم باشند، در چارچوب قوانین و مقررات قاطعانه برخورد می‌شود. در این راستا، در ۷۲ ساعت گذشته بیش از ۶۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیف فیزیکی یا سیستمی شده و برای گواهینامه رانندگان متخلف نمره منفی منظور شده است.

میرزابیگی افزود: در این طرح مشارکت و همکاری عمومی در راستای برقراری نظم و امنیت ترافیکی و جلوگیری از حوادث دلخراش رانندگی مورد تأکید است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شادی مردم دیار هگمتانه از بارش باران بهاری
  • وزیر اسبق آموزش و پرورش: آقای صحرایی از خدا پروا کنید
  • همایش آموزشی توجیهی زائران حج تمتع در همدان
  • رقابت ۱۴ گروه در جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد/ جایزه ویژه فرج‌الله سلحشور اعطا می‌شود
  • زائران حج مورد عنایت ویژه الهی هستند
  • حمایت مردم همدان از اجرای طرح نور
  • وحدت رسانه‌ای دشمن برای ایجاد تنش در کشور است
  • راه حل مشکلات جامعه باید در نظام تعلیم و تربیت، آموزش داده شود
  • تا رسیدن مترو به حرم شاهچراغ از مسئولان مطالبه خواهم کرد
  • اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی در کاشمر آغاز شد