Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت الله قربان علی دری نجف آبادی ظهر امروز در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه اراک اظهار کرد:  قرارداد ننگین ابوظبی با محمد راشد و نتانیاهو و حمایت ترامپ و پمپِئو از این قرارداد علاوه بر اینکه خیانت به مردم مظلوم فلسطین است،  بلکه از ننگین‌ترین و خیانت انگیزترین جنایت‌ها به امت اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این قرارداد خطرات بسیاری برای جهان اسلان دارد و نباید در برابر آن سکوت کرد.

امام جمعه اراک گفت: این قرارداد همچنین موجب می‌شود که خبیث‌ترین دشمن جمهوری اسلامی ایران در کنار گوش ایران قرا گیرد که می‌تواند خطرات بسیاری داشته باشد.

دری نجف آبادی ادامه داد: مواضعی که ایران در مقابل این قرارداد گرفته به خاطر خطراتی است که می‌تواند برای ایران داشته باشد.

وی تاکید کرد: هرگونه رابطه با منحوس‌ترین رژیم کودک کش جهان  محکوم است و کشورهای منطقه باید مراقب باشند پای این رژیم را بیش از این در کشورهای منطقه باز نکنند.

امام جمعه اراک در ادامه با اشاره به  اهانت نشریه شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر(ص) و آتش زدن قرآن گفت: این اقدام نشان داد کشورهای غربی تا چه اندازه از گسترش اسلام وحشت دارندو

دری نجف‌آبادی با تاکید بر اینکه دنیای اسلام در مقابل اهانت به مقدسات و رفتار غیراخلاقی دشمنان ساکت نخواهند ماند، گفت:  این اهانت از نقشه‌های دشمنان برای سرگرم کردن مسلمانان است تا از این طریق بتوانند دیگر برنامه‌های خود را دنبال کنند که می‌طلبد  همه کشورهای اسلامی در برابر این توطئه‌ها هوشیار بوده و با وحدت در برابر آن مقاومت کنند.

وی تاکید کرد: آزادی به معنای جسارت و توهین به مقدسات دین اسلام نیست، کسانی که مدعی آزادی هستند حق چنین اقدامی سخیفی را ندارند.

 نجف‌آبادی اظهار داشت:  همه ادیان باید به یکدیگر احترام بگذارند،  توصیه همه ادیان بر احترام به نحله‌های فکری و اعتقادی است و این توصیه در همه ادیان وجود دارد.

 به گزارش فارس اشاره به وقایع 17 شهریور، لزوم رعایت توجه به سلامت دانش‌آموزان در مدارس، تلاش در راستای تحقق جهش تولید از دیگر محورهای سخنرانی خطیب جمعه اراک بود.

بر اساس این گزارش نمازگزاران جمعه برخی شهرهای استان مرکزی بعد از نماز جمعه امروز با حضور در تجمع اعتراضی، هتک حرمت به ساحت حضرت محمد (ص) را محکوم کردند.
در پی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و هتک حرمت به ساحت حضرت محمد (ص) مردم و مسئولین شهرستان استان با برپایی تجمع اعتراضی، محکومیت دشمنان قرآن و پیامبر اسلام را فریاد زدند.

انتهای پیام/
 

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: اراک امام جمعه نماز جمعه علی دری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۶۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دارایی بلوکه‌ شده در عراق نداریم/ جنایت‌های صهیونیست‌ها مستندسازی می‌شود

معاون حقوقی رییس جمهور با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران دارایی بلوکه شده در عراق ندارد، گفت: برخی مراودات پولی و مالی بین دو کشور وجود دارد که همواره با گفت وگو حل شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد دهقان امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در حاشیه جلسه هیئت دولت به خبرنگاران گفت: طبق حکم قضائی، ایران دارایی بلوکه شده در عراق ندارد اما برخی موانع وجود دارد که با گفت‌و گو حل می‌شود.

وی اظهار کرد: برخی مراودات پولی و مالی بین ایران و عراق وجود دارد که با گفت‌وگو بین مقامات بانک مرکزی ایران و طرف عراقی همیشه حل شده و مشکلی لاینحلی در این زمینه وجود ندارد.

معاون حقوقی رئیس جمهور درباره مطالبه جهانی برای محرومیت رژیم صهیونیستی از بازی‌های المپیک به دلیل جنایات این رژیم در غزه و اینکه آیا دولت در این مورد برنامه‌ای دارد، یادآور شد: فهرستی از اقدامات این رژیم جعلی با بهره بردن از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد تهیه شده که مستند سازی خواهد شد.

دهقان اضافه کرد: همچنین ارتباطاتی با سازمان‌های مردم نهاد خارج از کشور شکل گرفته است تا بتوانیم از این ظرفیت برای نشان دادن جنایات این رژیم به سایر کشورهای جهان استفاده کنیم.

کد خبر 751708

دیگر خبرها

  • خیانت بزرگ ابومازن به فلسطینی‌ها با سرکوب جنبش دانشجویی
  • دارایی بلوکه‌ شده در عراق نداریم/ جنایت‌های صهیونیست‌ها مستندسازی می‌شود
  • گذرگاه جنایت
  • داستان قتل مدیر عالیرتبه شهرداری تهران با خیانت همسرش
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • جنایت‌های منافقین فراتر از مرزهای زمانی و جغرافیایی
  • جنایت زندان دوله‌تو + تصاویر | خود مشاهده کردم که آنان را جلوی کاروان‌های عروسی سر می‌بریدند...
  • (ویدئو) نشست تهران_ابوظبی پس از ۱۰ سال!
  • خلیفه کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • موشک‌های ایرانی کشورهای عربی را بر سر عقل آورد؟ / اخراج محترمانه ارتش امریکا از خاک امارات +فیلم و تصاویر