Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@13:15:47 GMT

لزوم اظهار انزجار نسبت به دشمنان خدا و اولیا

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۶۳۸۸

لزوم اظهار انزجار نسبت به دشمنان خدا و اولیا

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، محمدحسین مدبر ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: تولی و تبری از مهم ترین آموزه‌های دینی ما است، کسانی که با خدا و اولیایش دوست هستند باید با آنان اظهار محبت و دوستی کنیم و کسانی که با خدا دشمن هستند باید از آنان اظهار ابراز انزجار کنیم.

امام جمعه جهرم با بیان اینکه مشرکین زمان ما مسلمان‌نماهایی هستند که مرام ابوسفیان‌ها و ابوجهل‌ها را دارند به توهین یکی از نشریات فرانسوی به محبوبت‌ترین فرد عالم، حضرت محمد(ص) اشاره کرد و افزود: انتظار بود دولت فرانسه و رئیس جمهور آن کشور این حرکت بسیار زشت را محکوم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدبر در ادامه با اشاره به اینکه پزشکان و کادر بهداشت و درمان در مورد پاییز هشدار داده‌اند، گفت: هر ساله در پاییز موجی از آنفلوانزا را شاهد هستیم  و امسال شیوع بیماری کرونا در کنار آنفلوآنزا ممکن است شرایط را متفاوت‌تر و سخت‌تر کند پس  با توجه به اینکه در حال نزدیک شدن به فصل پاییز هستیم لازم است نکات بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنیم.

وی افزود: خسته شدن از محدودیت‌ها سبب می‌شود که بیماری طولانی شده و بهبودی به تاخیر بیفتدپس بهتر است بدون خستگی نسبت به رعایت بهداشت و مراقبت از خود و اطرافیان مبادرت ورزیم.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه برای کسانی که این بیماری را جدی نمی‌گیرند دعا کنیم، گفت: در این زمینه انجام امر به معروف و نهی از منکر ضروری است و اگر کسی ماسک نمی‌زند محترمانه از وی درخواست کنیم که نکات بهداشتی را رعایت کند.

مردم مسلمان و انقلابی دارالمومین جهرم ظهر امروز در مصلی امام خمینی(ره) ، اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس قرآن کریم و رسول اکرم(ص) را محکوم و انزجار خود را از توهین کنندگان اعلام کردند.

انتهای پیام/ ن

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه امام خمینی جهرم آموزه های دینی فرانسه مدبر استان فارس خدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۶۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکیدامام جمعه سلماس بر حمایت از اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، امام‌جمعه سلماس در خطبه های امروز نماز جمعه گفت:دشمن از ابزار کشف حجاب برای از هم‌ پاشیدن نظام خانواده استفاده می‌کند و بر همگان واجب است  از اجرای طرح نور حمایت کنند.

حجت‌الاسلام‌ طباطبایی به نقشه های شوم دشمنان اشاره کرد و گفت:دشمنان در صدد ضربه زدن به جوانان هستند و باید با هوشیاری و بصیریت توطئه های انها خنثی شود.

او سپس در بخش دیگری از سخنان خود  با تسلیت شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: بایستی روش و سیره ائمه و پیامبران الگوی زندگانی ما باشد.

حجت الاسلام طباطبایی همچنین بر جنایات رژیم غاصب صهیونسیتی اشاره کرد و گفت: عملیات وعده صادق قدرت نظامی و امادگی جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان داد.

 

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰۰ میلیمتری بارش برف و باران در تهران/ لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب
  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • سن مناسب برای انجام تست دیابت
  • آموزش؛ حلقه مفقوده در دیابت/ سن مناسب برای انجام تست دیابت
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟
  • امامت سیاسی دلیل نفرت دشمنان اهل بیت (ع) بود
  • لزوم مبارزه با بیماری زنگ زرد را در مزارع گندم و جو
  • تاکیدامام جمعه سلماس بر حمایت از اجرای طرح نور
  • رقص خون در گلوی پاییز؛ روایتی متفاوت از همسر شهید جاویدالاثر «رسول هوشیاری»