Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@19:04:23 GMT

توزیع ۳۰ هزار ماسک برای شعب اخذ رای در زنجان و طارم

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۶۴۳۹

توزیع ۳۰ هزار ماسک برای شعب اخذ رای در زنجان و طارم

به گزارش خبرنگار مهر، سمانه شاد دل ظهر جمعه در جمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان، گفت: ۳۱۹ شعبه در شهرستان‌های زنجان و طارم برای این دوره از انتخابات پیش بینی شده و برای مسیرهای صعب‌العبور ۱۰۰ خودروی کمک‌دار در نظر گرفته شده است.

وی با بیان برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی الکل، وایتکس، دستکش و ماسک استفاده می‌شود، اظهار کرد: برای هر شعبه یک و نیم لیتر الکل در نظر گرفته شده و برای ضدعفونی قبل از شعب نیز وایتکس را داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون منابع انسانی استانداری زنجان، از توزیع ۳۰ هزار ماسک برای شعب اخذ رای در این دو شهرستان خبر داد و گفت: برای شمارش نیز ۱۰ هزار دستکش لاتکس در نظر گرفته و توزیع شده و برای هرچند شعبه یک مامور بهداشتی در نظر گرفته شده است.

شاددل تاکید کرد: همچنین افرادی که در ستاد فعالیت دارند، تست اولیه کرونا را داده‌اند و در سامانه سلامت وضعیت آنها ثبت شده است.

وی افزود: عوامل اجرایی شامل افراد فعال در شعبه، رانندگان، ناظرین بهداشتی، هیات نظارت اجرایی، همکاران بازرسی، نیروهای تامین امنیت صندوق‌ها هستند و در شهرستان زنجان حدودهشت هزار نفر در شعب فعالیت دارند.

معاون منابع انسانی استانداری زنجان، تصریح کرد: این دوره از انتخابات اولین تجربه برای برگزاری انتخابات با رعایت پروتکل‌ها بود.

شاددل افزود: یکی از موضوعات مهم تامین خودرو بود که در مرحله اول یک هزار و ۶۵۰ دستگاه بود اما این دوره به خاطر کرونا با اینکه فقط دو حوزه انتخابیه را داریم یک هزار و ۱۰۰ خودرو در نظر گرفته شده است.

کد خبر 5021227

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری زنجان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا محرم 99 شیراز بازگشایی مدارس آمار کرونا بوشهر گرگان مجلس شورای اسلامی کرمانشاه عاشورا انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرکرد مراسم عزاداری شیوع کرونا نظر گرفته شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۶۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ایلان ماسک از بروز جنگ داخلی در غرب

ایلان ماسک در مطلبی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر) ارزیابی کرده که یک جنگ داخلی در غرب بابت وضعیت کنونی مهاجرتی اتفاق می‌افتد.

به گزارش ایسنا، ایلان ماسک کارآفرین و میلیاردر آمریکایی در پاسخ به اظهارات یک استاد کانادایی لبنانی‌الاصل که تاکید کرده بود راهی که غرب در پیش گرفته به جنگ داخلی می‌انجامد، نوشت: «جنگ زمانی اتفاق می‌افتد که ما آن را بخواهیم یا نه.»

به نقل از خبرگزاری تاس، این استاد دانشگاه گفته بود که کشورهای غربی در حال انجام یک «خودکشی تمدنی» هستند.

وی نوشت: «بسیاری از مردان غربی که در حال حاضر خوابیده‌اند، بیدار می‌شوند و متوجه می‌شوند که دوست ندارند در سرزمین مادری خود مورد استثمار قرار بگیرند. آنها دوست ندارند زنانشان مورد حمله قرار گیرند. آنها دوست ندارند آزادی‌هایشان محدود شود. دوست ندارند به اعتقاداتشان بی احترامی شود.»

ماسک پیشتر گفته بود که مسائل مربوط به مهاجرت در آمریکا موجودیت آمریکا را تهدید می‌کند.

وی همچنین سیاست‌های مهاجرتی آمریکا را دیوانه‌وار خوانده بود چون در سه سال گذشته اجازه داده که بیش از هفت میلیون مهاجر غیرقانونی وارد کشور شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ایلان ماسک از بروز جنگ داخلی در غرب
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • برداشت ۱۶ هزار تن سیر در طارم
  • مناطق کوهستانی طارم مه آلود است
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است
  • ۱۶ هزار تن سیر در طارم برداشت می‌شود