Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@21:06:06 GMT

اختلاف سر ارث در شهرصدرا آتش به خانه میراث‌دار زد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۶۴۸۷

ایسنا/فارس معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: وقوع حریق خانه در شهر جدید صدرا، که فیلم آن در فضای مجازی منتشر شده، به دلیل اختلاف بر سر میراث پدر بوده است.

سرهنگ کاووس محمدی جمعه 21 شهریور در توضیح علت حادثه آتش‌سوزی روز گذشته در شهر جدید صدرا، گفت: براساس گزارش ماموران پلیس اعزامی به محل حادثه، درگیری بر سر ارث، بین اعضای یک خانواده منجر به آتش‌سوزی و مصدوم شدن 2 نفر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی با یادآوری اینکه فیلم منتشر شده در فضای مجازی، مربوط به همین حادثه بوده است، گفت: در این حادثه یکی از پسران خانواده با مراجعه به منزل برادرش با استفاده از مواد اشتعالزا، خانه را به آتش می‌کشد.

معاون پلیس فارس با یادآوری اینکه وضعیت جسمی مصدومان رضایت‌بخش گزارش شده است، گفت: عامل وقوع حریق، متواریست و تلاش برای دستگیری او ادامه دارد.

محمدی با اشاره به فعال بودن مراکز مشاوره در کلانتری‌ها، از شهروندان درخواست کرد که در زمان بروز اختلاف، قبل از هر اقدامی از نظرات مشورتی تخصصی مشاوران پلیس بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ميراث آتش سوزي شهر جدید صدرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۶۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تائید بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس پس از ۱۵ سال

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از تائید بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس پس از ۱۵ سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان فارس، محمد ثابت اقلیدی امروز _ سه شنبه یازدهم اردیبهشت_در حاشیه بازدید از نمایشگاه ایران اکسپو با اشاره به قول مساعد وزیر محترم میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و حمایت‌های معاون صنایع‌دستی کشور مبنی بر حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی، اظهار کرد: با همکاری دولت سیزدهم، حمایت‌های دکتر ایمانیه استاندار فارس، بیمه ۵۶۱ نفر از هنرمندان صنایع‌دستی استان فارس تائید شده است.

وی افزود: طی روزهای آینده این هنرمندان برای تکمیل مدارک به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس مراجعه خواهند کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس با بیان اینکه ملاک تائید بیمه تأمین اجتماعی هنرمندان، دارا بودن مدرک مرتبط با رشته فعالیت و مجوز فنی‌وحرفه‌ای است، اضافه کرد: با تلاش‌های انجام‌شده پس از ۱۵ سال بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس به نتیجه رسید.

ثابت اقلیدی با بیان اینکه اقدامات اولیه این مهم از سال گذشته در معاونت صنایع‌دستی استان فارس انجام شده بود، ابراز امیدواری کرد: این موضوع نوید بخش روزهای خوب هنرهای سنتی و صنایع‌دستی این مرز و بوم باشد.

وی تاکید کرد: فارس بیشترین تعداد شهرها و روستاهای جهانی و ملی صنایع‌دستی در سطح کشور را به خود اختصاص داده است و هم اکنون صنایع دستی شهرهای ملی و جهانی صنایع دستی آباده، شیراز و فیروزآباد در نمایشگاه ایران اکسپو در معرض دید عموم علاقه مندان قرارگرفته است و در این نمایشگاه ۲۶ هنرمند بیش از ۳۰ رشته صنایع‌دستی را در این معرفی و عرضه می کنند.

کد خبر 749496

دیگر خبرها

  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه
  • استعفای برخی اعضای حزب «نسل نو»
  • اختلاف حساب منجر به قتل یک جوان خویی شد
  • خانه انصاری ارومیه میزبان گردشگران خواهد شد
  • تائید بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس پس از ۱۵ سال
  • اختلاف دو وزارتخانه بر سر تغییر نام استقلال
  • بازداشت ۳ نفر در پرونده فوت یک پزشک در شیراز
  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب
  • فیلم| برداشت گل محمدی در میمند فارس
  • لزوم ایجاد خانه‌های صنایع‌دستی در فارس