Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@04:59:16 GMT

جامعه اسلامی باید وحدت میان امت مسلمان را حفظ کند

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۶۵۰۷

جامعه اسلامی باید وحدت میان امت مسلمان را حفظ کند

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ضیاءالدین آقاجانپور، در ایراد خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه لواسانات افزود: جای سوال است که چطور اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) در زمان و کشوری اتفاق می‌افتد که خود را مهد دفاع از حقوق بشر می‌داند!

وی خاطرنشان کرد: در اسلام توهین به هیچ‌یک از انبیاء و ادیان جایز نیست و عملی مردود و محکوم شده است؛ اما آنان این اهانت را همچون چند سال قبل بازنشر داده و موجب جریحه‌دار شدن احساسات مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خطیب جمعه لواسانات گفت: وظیفه اصلی تمام انبیا این بود تا بندگان را هدایت کنند و برای این‌ کار مشتاق و دلسوز بودند؛ می‌خواستند مردم برده و نوکر سلطه‌گران نباشند و زیر بار ظلم نروند، به همین دلیل هم همواره دشمنانشان از کسانی بودند که منافع‌شان با این دعوت به خطر می‌افتاد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به سالروز رحلت آیت‌الله طالقانی نیز اظهار داشت: سنگر نماز جمعه، سنگر دفاع از ارزش‌های دینی و اسلامی است و ائمه جمعه و نمازگران وظیفه دارند تا زمانی که جامعه از این آرمان‌ها فاصله گرفت، فریاد اعتراض سر دهند.

آقاجانپور یادآور شد: طبیعتاً دشمن مخالف این کار است و با افراد اهل مدارا و سازش که در برابر ناهنجاری‌های اخلاقی، سیاسی و اجتماعی سکوت می‌کنند، کاری ندارد.

امام جمعه موقت لواسانات با اشاره به قیام خونین ۱۷ شهریور نیز بیان داشت: حادثه تلخ به این خاطر رخ داد که مردم نظام وابسته به استکبار و حکومت طاغوتی نمی‌خواستند و خواستار جمهوری اسلامی و استقلال بودند. حال نباید فراموش کنیم که چه جوانانی به پای استقرار این نظام مقدس خون دادند.

وی تاکید کرد: دشمنی جمهوری اسلامی ایران با استکبار یک دشمنی ریشه‌ای است و ماهیت‌های این دو نظام در تضاد و تعارض است و کسانی که فکر می‌کنند می‌توانند با مذاکره مشکلات را حل کنند، به اسلام و امت و کشور خیانت کرده‌اند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تاکید کرد: در امر به معروف و نهی از منکر اهتمام لازم را داشته باشید و مقابل افراد خاطی که می‌گویند به کسی ربطی ندارد بایستید؛ چرا که گناه نیز به آلودگی تشبیه شده و مانند ویروس منحوس کرونا است که اگر کسی ماسک نزند، به دیگران هم آسیب می‌رساند.

لواسانات به مرکز شهر لواسان از توابع شهرستان شمیرانات در ۱۱ کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع است.

برچسب‌ها لواسانات پیامبر اکرم حقوق بشر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لواسانات پیامبر اکرم حقوق بشر لواسانات پیامبر اکرم حقوق بشر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۶۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم

به‌گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان شمالی؛ امیر سرتیپ رضا آذریان در یادواره شهید مدافع حرم مرتضی زرهرن و ۱۴۱ شهید ارتشی شهرستان شیروان گفت: اقتدار شهدا در تمامی جهان زبانزد است و این شهدا انقلاب را با دستور امام خمینی (ره) به پیروزی رساندند.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا گفت: شهدا با یک تفکر و اندیشه قوی در مقابل استکبار جهانی ایستادند.
وی افزود: نیرو‌های جمهوری اسلامی در تمام ابعاد آماده اند و با نوآوری دفاع از آرمان‌های انقلاب را ادامه می‌دهند.
شهید سرهنگ دوم مرتضی زرهرن بامداد ۲۱ فروردین ماه ۱۳۹۵ در منطقه جنوب حلب سوریه در دفاع از حرم و حریم به شهادت رسید.
شهرستان شیروان ۶۳۸ شهید دارد.

{$sepehr_media_11040946_600_350 }

دیگر خبرها

  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • موج حمایتها از طرح نور | ۳۲ دستگاه متولی حجاب، از فراجا دفاع کنند
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • منتظری: حجاب در ایران قانون است؛ همه باید از آن پیروی کنند، حتی کسانی که مسلمان هم نیستند
  • همه باید دفاع جانانه و فداکارانه ای از احکام اسلام داشته باشیم
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب در ایران قانون است؛ حتی کسانی که مسلمان نیستند یا پایبندی جدی به احکام اسلام ندارند، تابع قانون باشند/ قضات در این زمینه اصل بازدارندگی از جرم را در نظر داشته باشند و احکامی صادر کنند که موجب تنبه شود
  • حجاب در ایران قانون است؛ همه باید از آن پیروی کنند، حتی کسانی که مسلمان هم نیستند
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم