Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی رسول پناه امروز در مورد جدایی مهدی ترابی و علی علیپور صحبت کرد

مهدی رسول پناه امروز در مورد جدایی مهدی ترابی و علی علیپور صحبت هایی را انجام داد.

به گزارش طرفداری، مهدی رسول پناه امروز میهمان تلفنی برنامه ورزش و مردم بود. او در این برنامه جواب سوالات پیمان یوسفی را داد و در مواجه با این سوال که با جدایی ترابی و علیپور وضعیت پرسپولیس چگونه خواهد شد به نکته جالبی اشاره کرد:

بازی در لیگ قطر مربوط به امروز و دیروز نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از گذشته بوده است. کما این که در زمان سرمربیگیری آقای علی پروین در دهه شصت، آقایان ناصر محمد خانی و حمید درخشان تصمیم گرفتند در لیگ قطر بازی کنند. اما بعد از جدایی آن ها اتفاقی برای پرسپولیس نیفتاد و ستاره هایی مثل محسن عاشوری، مرتضی کرمانی و فرشاد پیوس متولد شدند. در فوتبال دنیا هم به همین شکل است. شما دیدید که بازیکنان بزرگی مثل رونالدو و کوتینیو هم از تیم های خود جدا شدند. آیا آن ها هم زانوی غم بغل گرفتند؟ ما باید کاری کنیم ترابی های زیادی بسازیم. اگر بخواهیم در حسرت رفتن ترابی باشیم، به بقیه نفرات و بازیکنان جدید ظلم کردیم. پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و به ستاره‌ها متکی نیست. شک نکنید که باز هم ستاره های دیگری در پرسپولیس ظهور خواهند کرد.

این اظهارات مهدی رسول پناه بی شک پیغامی غیر مستقیم برای یحیی گل محمدی است که به خاطر جدایی ترابی و علیپور از مدیریت باشگاه شاکی بود و حتی پرسپولیس را تهدید به جدایی کرد و اعلام کرد بعد از بازی های آسیایی از پرسپولیس خواهد رفت.

رسول پناه در این پیغام غیر مستقیم به یحیی گل محمدی تاکید کرد به جای این که زانوی غم بغل بگیرد و روحیه بقیه بازیکنان را پایین بیاورد، به عنوان سرمربی سعی کند جانشین های ترابی و علیپور را بسازد.

به هر ترتیب اگرچه رسول پناه مثل گل محمدی آشکارا موضع گیری نمی کند اما با کمی دقت در صحبت هایش می توان متوجه کنایه های او به سرمربی پرسپولیس شد.

همچنین بخوانید:

مهدی رسول پناه: مساله علی علیپور مالی نبود / فوتبال، جولانگاه دلال ها شده است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهدی رسول پناه ترابی و علی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۶۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس

دوشنبه شب گذشته محمدحسین میثاقی پرسشی در خصوص بازیکنان مورد علاقه اوسمار ویرا پرسید که دوست دارد آنها را در ترکیب احتمالی فصل آینده خود داشته باشد. جالب آن که سرمربی برزیلی پرسپولیس، ضمن اسم بردن از رامین رضاییان، رضا اسدی و شهریار مغانلو که سابقه بازی در پرسپولیس دارند، نام مهدی قایدی را نیز برزبان آورد.

در همین ارتباط شنیدیم اوسمار ویرا، علاقه بسیار زیادی نیز به سبک بازی گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی پرسپولیس دارد. بلانکو که در فصل جاری یکی از ستاره‌های جواد نکونام بود، با تأیید اوسمار ویرا و آنالیزور‌های یحیی گل محمدی در لیست پرسپولیس نیز قرار داشت، اما وقتی متوجه شد، سرمربی استقلال به زبان اسپانیایی تسلط داشته و سابقه بازی در لالیگا را دارد، ترجیح داد آبی پوش شود.

در این راستا شنیدیم مدیران باشگاه پرسپولیس و رضا درویش به اوسمار ویرا پیشنهاد داده اند علی علیپور را برای فصل آینده داشته باشد که سبک بازی اش شبیه به گوستاوو بلانکوست. علی علیپور نیز مهاجمی دونده، سرزن، گلزن و جنگنده است که خیلی خوب دفاع حریف را پرس کرده و تحت فشار می‌گذارد.

علیپور که با سودای ادامه راه مهدی طارمی به لیگ پرتغال رفت، ۴ فصل نه چندان خوب را سپری کرد و حالا نه از ژیل ویسنته تیم خودش پیشنهاد دارد و تیمی دیگر در پرتغال را خواهان خود می‌بیند.

اوسمار ویرا نیز به دنبال مهاجمی با این خصوصیات است و فیلم بازی‌های آقای گل سابق ایران نیز به دستش رسیده است. رضا درویش ید طولایی در بازگرداندن بازیکنان سابق پرسپولیس دارد و این بار تصمیم گرفته است علی علیپور را بازگرداند.

مهاجمی که می‌تواند دوباره در پرسپولیس اوج بگیرد و مرد اول خط حمله قرمز‌ها شود. البته این موضوع منوط به این است که عمر مربیگری اوسمار ویرا و مدیریت رضا درویش در پرسپولیس طولانی شود!

منبع: خبر ورزشی

tags # پرسپولیس ، اوسمار ویرا سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز
  • جدایی دستیار پیشین گل‌محمدی از تیم‌ملی/ تمرین تراکتور زیر نظر مطهری