Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدمهدی راشدی نوری در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به اقدام شیطانی و خبیثانه نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت قدسی حضرت محمد (ص) اظهار کرد: این عمل وقیحانه نشانه درماندگی و یأس استکبار جهانی در مقابله با موج اسلام‌خواهی به‌منظور عقده‌گشایی و شکست‌های پی‌درپی خود در نهضت مقاومت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دوران حکومت صهیون دیگر به پایان خود رسیده است، گفت: اسرائیل به نهایت ضعف و استیصال رسیده و در جریان نقشه معامله قرن و با عادی‌سازی روابط امارات با اسرائیل نیز نه‌تنها به نیات شوم خود نمی‌رسد بلکه نابودی و سقوط  این رژیم نزدیک است.

امام‌جمعه صومعه‌سرا با اذعان به اینکه صحنه سیاسی انتخابات آمریکا، سیاست خصمانه آن را با ایران تغییر  نخواهد داد، تصریح کرد: شروع مبارزات انتخاباتی در آمریکا بین جمهوری خواهان و دموکرات‌ها، برخی‌ها را در داخل کشور امیدوار نکند و گمان نبرند، اگر دموکرات‌ها پیروز شوند آمریکا دوباره به برجام برمی‌گردد و همین یک برگ برنده‌ای برای عده‌ای در انتخابات ۱۴۰۰ ایران است.

خطیب جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه دل‌خوش کردن به سیاست‌گذاری‌ دولت‌های غربی یعنی سوخت کردن فرصت‌های داخلی بیان کرد: برای رفع مشکل اقتصادی که روز بروز سخت‌تر می‌شود و بی‌ثباتی و گرانی و تورم بی‌سابقه کمر مردم را شکسته با اتکا به نیروی انسانی و سرمایه داخلی  و برنامه‌ریزی‌های مدون باتدبیری راسخ قابل‌حل است. 

راشدی نوری با بیان اینکه وضعیت اداره مملکت هیچ‌گونه سنخیتی با اهداف و آرمان‌های امام و شهدا و مردم انقلابی ندارد، گفت: مسؤولین، به فکر مردم باشید و به میان مردم بروید و با بررسی‌های میدانی و عمل‌گرایانه باری از مشکلات مردم را کم کنید.

امام‌جمعه صومعه‌سرا با اشاره به اینکه رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه گامی مثبت در جهت کاهش آلام  آسیب دیدگان اقتصادی با توجه به شرایط موجود کشور است، تصریح کرد: باتدبیر مقام معظم رهبری در سراسر کشور طرح همدلی مؤمنانه در حال  انجام است و تداوم دارد، اما تاکی می‌شود با بسته‌های معیشتی، مردمی را که تحت‌فشار گرانی و تورم، استخوانشان خورد شده را، راضی نگه داشت.

راشدی نوری اقدام رئیس مجلس در نظارت میدانی و مشاهده مشکلات مردم خوزستان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: در صورتی این حرکت‌ها ارزشمند است که اولاً تداوم داشته باشد و ثانیاً برای رفع این مشکلات اقدام عملی و سریع صورت گیرد و انتظار از یک مجلس انقلابی نیز عمل‌گرا بودن سکان‌داران مجلس نشین در راستای حل معیشت و مشکلات مردم است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: اسرائیل امام جمعه نیروی انسانی گرانی صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۶۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، ریحانه اخلاقی کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه تهران با حضور در خبرگزاری مهر در خصوص این مرحله از انتخابات، گفت: از عزیزانی که در دور اول انتخابات به این جمع‌بندی نرسیدند که در آن شرکت کنند، می‌خواهم که حتماً در دور دوم انتخابات مجلس شرکت کنند.

وی افزود: چه بخواهیم و چه نخواهیم این کشور متعلق به ماست و ما وظیفه داریم در انتخاب آینده و سرنوشت کشورمان شرکت کنیم.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: در عین حال که می‌دانم که مردم گلایه‌مندی و ناراحتی‌هایی دارند، زیرا مشکلات وجود دارد اما با عدم شرکت در انتخابات هیچکدام از مشکلاتمان حل نخواهد شد، زیرا برای حل مشکلات پیشنهاد می‌کنم که مردم در انتخابات شرکت کنند و افرادی که بر اساس شاخص‌های انقلاب وجود دارند را انتخاب کنند و به مجلس بفرستند و پس از آن از آنها مطالبه‌گر باشید.

وی‌ادامه داد: موضوع مطالبه‌گر بودن مردم از مسؤولین بسیار مهم است که باید پیگیر آن باشند.

اخلاقی با اشاره به دور اول انتخابات اذعان کرد: باید گفت نیمه راه را آمده‌ایم و باید تا همین جا از مردمی که در مرحله اول انتخاب با شرکت کردن تشکر کنیم. مردمی که علی رغم وجود همه مشکلات و گلایه‌بندی‌ها پای کار آمده‌اند و در انتخابات شرکت کردند.

اخلاقی اذعان کرد: در خصوص تهران باید بگویم که ۱۴ نفر به دور در دور اول به مجلس راه یافتند و ۱۶ نفر باقی مانده است که امیدوارم با همان پرشوری که در مرحله اول برگزار شد مرحله دوم نیز برگزار شود. زیرا بحث مشارکت مسئله بسیار مهمی است. هرچند بحث رقابت با حضور فهرست‌های متعدد وجود دارد و البته موضوع امنیت و سلامت توسط سازمان‌ها و ارگان‌های دیگر در حال انجام است و این چهار اصلی هست که رهبری انقلاب بر آن تاکید کردند.

کد خبر 6098337

دیگر خبرها

  • برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد
  • تماس ۱۵۰۰ شهروند سنندجی با سامانه ۱۳۷ شهرداری
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت سیزدهم برای بهبود وضع هوا و کاهش سوختن گازهای مشعل
  • فرونشاندن التهابات اجتماعی و تنش‌های داخلی، ضرورتی امنیتی است
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟
  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • بیداری فرهیختگان در غرب
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • امام جمعه اهواز : طرح حجاب «نور» محله به محله اجرا شود