Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@13:09:46 GMT

 حقوق کارگران به موقع پرداخت شود

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۶۶۲۷

 حقوق کارگران به موقع پرداخت شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی اکبر باقری بنابی در خطبه های این هفته نماز جمعه پارس آباد، ضمن انتقاد از پرداخت نشدن حقوق به موقع کارگران، افزود:  کارگرانی که بیش از چند ماه است حقوق نگرفته اند و این در شأن یک جامعه اسلامی نیست.

وی با اشاره به اینکه پیمانکاران  حقوق معوقه این قشر زحمتکش را پرداخت کنند، ادامه داد: حقوق معوقه چندین ماه کارگرانی که پرداخته نشده است با وضعیت تورم امروز قابل قیاس نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه پارس آباد در خصوص توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر (ص) بیان کرد: اهانت این نشریه ضعف استکبار جهانی و گناهی بزرگ و نابخشودنی است.

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به هفته دفاع مقدس، عنوان کرد: عزت و اقتدار کشور مرهون جنگ تحمیلی است و هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای بیان رشادتها و جانفشانی های رزمندگان اسلام است.

وی ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، تاکید کرد: سعادت ابدی انسان در گرو تقوای الهی است و مهم ترین راه رسیدن انسان به سعادت تقوای الهی است.

به گزارش خبرنگار مهر، مردم انقلابی و ولایی شهرستان پارس آباد بعد از اقامه نماز جمعه در محکومیت توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر (ص) راهپیمایی کردند.

کد خبر 5021261

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه شهرستان پارس آباد استانداری اردبیل کارگران حقوق و دستمزد دستمزد کارگران ویروس کرونا محرم 99 شیراز بازگشایی مدارس آمار کرونا بوشهر گرگان مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس شورای اسلامی کرمانشاه عاشورا شهرکرد مراسم عزاداری شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۶۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند

 احمد نادری عضو هیات رئیسه و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مجلس با تصویب پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی و پیگیری تسریع در پرداخت ۱۳۰ همت به سازمان تامین اجتماعی، از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت خواهد کرد.

او افزود: بعد از ابلاغ قانون برنامه هفتم توسعه کشور، اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را دنبال خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • آیت‌اللّه العظمی نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است/ اسلام «زن‌» را بعنوان اینکه مانند مرد یک انسان کامل است و شایستگی خلیفه الهی بودن را دارد معرفی کرد
  • پروژه‌ی «دولتی‌سازیِ دستمزد»
  • رشد ۵۰ درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • کار کارگران باید پیوست ایمنی داشته باشد
  • تقدیر از کارگران نمونه خرمشهر
  • ثبت دستمزد واقعی در لیست‌های بیمه‌ای حق کارگران است
  • تکریم معلم از واجبات الهی است
  • شهرداری بر پرداخت به موقع حقوق کارگران نظارت کند