Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - ظهر امروز مردم شهرکرد، اقدام موهن نشریه فرانسوی در اهانت به پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) را محکوم و انزجار خود را از این اقدام توهین‌آمیز نشان دادند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، درپی اهانت و اقدام موهن نشریه فرانسوی، مردم شهرکرد ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه، این هتاکی به پیامبر عظیم‌الشان اسلام حضرت محمد(ص) را محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش کینه‌ شرارت‌بار غرب با اسلام در نشریه فرانسوی/ توهین به پیامبر اسلام(ص) توهین به همه انبیا و ادیان الهی استاعتراض مردم لرستان به اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر اعظم(ص) + تصاویرمردم مازندران هتاکی نشریه فرانسوی به پیامبر اعظم(ص) را محکوم کردند + تصاویراعتراض مردم شیراز به اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر اعظم(ص)اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) توسط نشریه فرانسوی لکه ننگی در تاریخ جهان برای بانیان آن استامام جمعه تبریز: نشریه هتاک فرانسوی مقابل گفتمان جهانی اسلام و مقاومت قرار گرفت

مردم شهرکرد مانند مردم سایر شهرها، روستاها و استان‌های دیگر کشور ایران اسلامی،  باری دیگر سیلی محکمی به مزدوران و جنایتکاران زمانه زدند و انزجار خود را از این اقدام توهین آمیز با سر دادن شعارها، نشان دادند.

انتهای پیام/7540/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نشریه فرانسوی به پیامبر اعظم ص مردم شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۶۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه هم اقدام نظامی رژیم صهیونیستی در رفح را محکوم کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزارت خارجه فرانسه با انتشار بیانیه ای ضمن مخالفت با هرگونه اقدام نظامی رژیم صهیونیستی در رفح اعلام کرد هرگونه جابجایی اجباری غیرنظامیان به مثابه جنایتی جنگی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرانسه هم اقدام نظامی رژیم صهیونیستی در رفح را محکوم کرد
  • مقام فرانسوی انفعال دولت را در برابر نسل کشی در غزه محکوم کرد
  • خلیفه کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • خلیفه ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • خلیفه‌ کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن در سوئد را محکوم کردند
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن کریم در سوئد را محکوم کردند
  • اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد یک جنایت فرهنگی است
  • آیت‌الله رمضانی: اسلام گنج وجودی انسان را معرفی می‌کند / ویژگی‌های مسلمان واقعی براساس روایات اهل‌بیت(ع)
  • ترویج ازدواج شرعی احیای سیره و سنت پیامبر اسلام (ص) است