Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در مسجدجامع خرمشهر اظهار داشت: اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس قرآن کریم بار دیگر مرتکب جنایت شد، این جنایتکاران هیچ مرزی را نمی شناسند و بر همین اساس به ساحت نبی اکرم تعرض و اهانت کردند.

وی افزود:  یقین ‌داریم که پشت این قضیه جنایتکاران آمریکا و صهیونیستها هستند که به بهانه دروغ آشکار آزادی بیان ،تروریسم فرهنگی را دنبال می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه خرمشهر گفت: اینکه رئیس جمهوری منحوس فرانسه ادعا می‌کنند که چون آزادی بیان در این کشور وجود دارد با این اقدام برخورد نمی کننددروغی بیش نیست، مسئله چیز دیگری است و اینها می خواهند با این اقدامات از امت اسلامی انتقام بگیرند مخصوصا از جبهه مقاومت که در ان متحمل شکستهای پی در پی شدند.

حجت‌الاسلام  عادل‌پور در ادامه گفت: البته اینها به دنبال انحراف افکار عمومی از اقدامات نژادپرستانه ای هستند که که در آمریکا و اروپا صورت می گیرد و در واقع تنها می‌خواهند اذهان را منحرف کنند.

وی گفت: از سوی دیگر اینها می‌خواهند حساسیت جامعه اسلامی را نسبت به دین و مقدسات مسلمین بسنجند که چه مقدار است و ما باید هوشیار باشیم لذا  اعلام می کنیم جنایتکاران آمریکایی و صهیونیستی پشت این قضایا هستند.

امام جمعه خرمشهر در بخش دیگری از سخنانش گفت: متاسفانه تعدادی زیادی از ادارات خرمشهر با حکم سرپرستی اداره می‌شوند و این برای مردم این شهرستان قابل پذیرش نیست.

حجت‌الاسلام عادل‌پور افزود: با توجه به اینکه یک سرپرست برای انجام کارها محدودیت دارد کسی که با حکم سرپرستی فعالیت می کند نمی تواند با مدیریت جهادی کار کند لذا مدیریت استان سریع باید این مسئله را حل و فصل کند، شهرداری ، آب و فاضلاب و چند اداره دیگر ازاین جمله هستند.

وی ادامه داد: الان در قضیه شهرداری خرمشهر نیز با همین مشکل مواجهیم نباید یک دستگاه خدماتی بسیار مهم با سرپرستی اداره شود ،شهردار باید تعیین شود تا با اختیارات کامل بتواند به امور شهری رسیدگی کند.

امام جمعه خرمشهر با تسلیت درگذشت یکی از اعضای شورای اسلامی این شهر افزود: گفته می‌شود شورای شهر در آستانه انتخاب شهردار هستند اعضای شورا دقت کنند لایق ترین فرد را برای منصب شهرداری انتخاب کنند  زیرا خرمشهر شهردار جهادی می خواهد.

وی با اشاره به وضعیت مدیریت اداره آب و فاضلاب خرمشهر گفت: اداره امور آبفا به رغم تمامی مسایل و مشکلات پیرامون آب و فاضلاب سطح شهر با سرپرستی اداره می شود و این نیاز به توجه خاص مسوولان دارد.

امام جمعه خرمشهر به طرح لایروبی خطوط فاضلاب سطح شهر اشاره کرد و گفت: چندی پیش طرح لایروبی خطوط فاضلاب خرمشهر آغاز شد ولی متاسفانه عملیات اجرایی این طرح به درستی انجام نشده است و مردم همچنان با مشکل مواجه هستند.

حجت الاسلام عادل‌پور با انتقاد از کمبود کپسول گاز در شهرستان خرمشهر گفت: ضعف مدیریت توزیع کپسول گاز مایع در خرمشهر از علل این وضعیت است که مردم را دچار مشکل کرده است.

وی خواستار مداخله استانداری برای رفع مشکل کمبود کپسول گاز در شهرستان خرمشهر شد.

نمازگزاران خرمشهری بعد از نمازجمعه خرمشهر در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر گرامی اسلام (ص) تجمع اعتراض آمیز داشتند.

برچسب‌ها خرمشهر خطبه ها قرآن کریم پروندهٔ خبری اهانت به ساحت پیامبر اعظم (ص)، بازی شارلی ابدو با انبار باروت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خرمشهر خطبه ها قرآن کریم خرمشهر خطبه ها قرآن کریم اخبار کنکور امام جمعه خرمشهر حجت الاسلام عادل پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۶۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۵ پایگاه نماز جمعه ساماندهی و شناسه‌دار شدند

معاون اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت با تاکید بر شناسایی و ساماندهی وضعیت هویتی و شناسه ملی انواع اشخاص حقوقی از تخصیص ۱۷۵ شناسه ملی برای پایگاه‌های نماز جمعه در سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، پریسا نجفی معاون اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از ساماندهی و شناسه‌دار کردن پایگاه‌های نماز جمعه خبر داد و گفت: شناسایی و ساماندهی وضعیت هویتی و شناسه ملی انواع اشخاص حقوقی در اولویت این اداره کل قرار داشته به نحوی که در اواخر سال گذشته و در یک اقدام جهادی با هدف ساماندهی و شناسه دار کردن پایگاه‌های نماز جمعه در سراسر کشور، ۱۷۵ شناسه ملی به پایگاه‌های نماز جمعه تخصیص یافت.

نجفی در ادامه تاکید کرد: پایگاه­‌هایی که برای انجام امور مالی خود نیاز به شناسه ملی دارند باید اطلاعات خود را به اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت ارائه کرده تا پس از بررسی و تایید مستندات، شناسه ملی به آن‌ها تخصیص یابد.

وی تصریح کرد: همچنین اشخاص حقوقی مذکور مکلفند هر گونه تغییر در اطلاعات را ظرف مدت ۲۴ ساعت، به این اداره کل اعلام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتصاب رئیس جدید اداره آب و فاضلاب شهر سیلوانا
  • طالب‌زاده با وجود اهانت‌های گروه‌های مختلف، هیچگاه نه مردد شد و نه ترسید/زیست شهیدانه در زندگی نادر دیده می‌شد
  • هشدار نشریه اقتصادی درباره رکود تورمی در آمریکا
  • حمایت جامعه دانشگاهی آبادان و خرمشهر از جنبش دانشجویی جهان علیه صهیونیست ها
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه
  • حمله روزنامه جوان به مدافعان تعطیلی شنبه
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه : کم کم می خواهند شنبه را به روز اصلی تعطیل تبدیل کنند/ اینکه گفته می شود باید با دنیا هماهنگ شویم یک پیام پنهان دارد
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود