Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@12:36:03 GMT

کرونا دو بازیکن کلیدی را از نویدکیا گرفت

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۶۷۷۲

آفتاب‌‌نیوز :

پس از پایان لیگ نوزدهم و در روزهایی که بازیکنان در استراحت به سر می بردند، محمدرضا حسینی و شایان مصلح به ویروس کرونا مبتلا شدند و به همین دلیل هم در تمرینات تیم که با تکسیرا شروع شده بود و با محرم ادامه پیدا کرد، حاضر نبودند و این موضوع سبب شده تا این دو بازیکن که هنوز تست کرونای آنها منفی نشده از همراهی تیم بازبمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند حضور بازیکنانی نظیر نورافکن و مهدی ترکمان باعث می شود نبودن شایان مصلح زیاد به چشم نیاید ولی در بخش تهاجمی تیم، غیبت محمدرضا حسینی در شرایطی که بازیکنان دیگر نیز در پست او با مصدومیت های جزئی مواجه هستند، کار محرم نویدکیا را برای انتخاب ترکیب اصلی و البته تعویض هایی که در اختیار دارد، با مشکل مواجه می کند.

البته به استثنای این دو بازیکن، یکی دیگر از بازیکنانی که نامش در لیست ۳۲ نفره تیم برای لیگ قهرمانان آسیا اعلام شده، به دلیل کرونا از همراهی تیم بازماند؛ ضمن اینکه یکی از نفرات لیست هم پس از منفی شدن تست کرونا، اجازه همراهی با تیم را در روزهای آخر پیدا کرد.

حالا البته محرم نویدکیا باید منتظر پایان دوران بیماری این سه بازیکن باشد تا آنها به سایر نفرات تیم اضافه شوند.

طبق پروتکل های بهداشتی کشور قطر، این سه بازیکن در صورت منفی شدن تست می توانند به این کشور مراجعه کنند و در بازه‌ای ۴۸ ساعته پس از انجام تست و منفی بودن آن، به سایر نفرات ملحق خواهند شد.

البته یکی دیگر از مشکلاتی که پیش روی کادر فنی سپاهان وجود دارد، زمان فشرده مسابقات است که فرآیند رسیدن این بازیکنان به مرز آمادگی و حضور در مسابقه را سخت خواهد کرد.

منبع: ورزش سه

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کرونا تیم سپاهان نوید کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۶۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراهی کارمندان دانشگاه کلمبیا با دانشجویان حامی فلسطین

با وجود فشارهای دولت آمریکا، کارمندان و اعضای هیئت علمی دانشگاه کلمبیا به صف دانشجویان حامی فلسطین پیوستند و شعار آزادی فلسطین سر دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • رمزگشایی از دلیل ترک ایران توسط مدافع عراقی
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان
  • همراهی کارمندان دانشگاه کلمبیا با دانشجویان حامی فلسطین
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند