Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال در نظر دارد به جای تسویه طلب ۱۰ میلیاردی خود با شرکت آریا برتر، به اندازه همین مبلغ سهام بورسی خود را به این شرکت اعطا کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

از زمانی که احمد سعادتمند به باشگاه استقلال اضافه شده از لحاظ اقتصادی گام‌های موثر و مناسبی را برداشته است تا باشگاه در آینده به خودکفایی برسد و منابع پایدار مالی و اعتباری برای این باشگاه ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرفتن سند تک‌برگ برای کمپ حجازی، ایجاد زیرساخت به‌منظور ساخت کمپ‌های مختلف در برخی استان‌های کشور، امضای قرارداد با برندهای مختلف و تامین و تهیه امکانات مناسب برای تمرینات تیم و سایر اقدامات در همین زمینه دیگر، ازجمله موضوعاتی است که تیم مدیریتی جدید استقلال از زمانی که روی کار آمده سعی کرده است تا به‌واسطه آنها استقلال را از لحاظ اقتصادی خودکفا کند. هرچند بدهی‌های سنگین داخلی و خارجی و تامین اعتبار به‌منظور تهیه منابع مالی برای حفظ ساختار تیمی و پرداخت قرارداد بازیکنان که به موازات اقدامات اقتصادی درحال انجام است، باعث شده این اقدامات با تاخیر مواجه شود یا تا الان نمود عینی پیدا نکند.

در همین راستا یکی از عواملی که درهمان روزهای نخست که احمد سعادتمند به این باشگاه آمده بود بیشترین ممانعت برای تحقق مسائل و اقدامات اقتصادی و مالی باشگاه استقلال را باتاخیر مواجه کرد و جلوی پیشرفت آنها را گرفت. موضوع چالش با کارگزار قبلی در اجرای تعهداتش بود که درنهایت باعث شد استقلالی‌ها قرارداد خود را به‌صورت یک‌طرفه با این کارگزاری فسخ و با کارگزار جدید قرارداد دیگر را امضا کند. در ادامه حتی کار به شکایت کارگزار قبلی که طبق شنیده‌ها منتسب به یکی از اعضای هیات‌مدیره باشگاه استقلال است از این باشگاه به مراجع قضایی کشید تا جایی که حکم جلب احمد سعادتمند نیز صادر و مدیرعامل استقلال مجبور شد برای پاسخ به مقامات قضایی راهی دادسرا شود. با این‌حال در ادامه و با مذاکرات و رایزنی‌های صورت گرفته بین مسئولان استقلال و کارگزاری سابق این باشگاه و البته دخالت وزارت ورزش، قرارداد طرفین اقاله و مقرر شد بعد از کارشناسی‌های صورت گرفته رقم دقیق پرداختی‌های آریا برتر مشخص و در قالب بدهی استقلال به این کارگزار پرداخت شود.

این درحالی است که تا امروز چنین اتفاقی رقم نخورده و فقط شکایت این کارگزار از آبی ها پس گرفته شده است و جالب اینکه طی روزهای گذشته اصلا هیچ‌صحبتی در این خصوص یعنی پرداخت بدهی حدود ۱۰ میلیاردی از طرف باشگاه استقلال به آریا برتر انجام نشده و شرایط به‌گونه‌ای است که انگار اصلا آبی‌پوشان چنین بدهی را در تقویم خود برای تسویه‌حساب و پرداخت ثبت نکرده‌اند!

با این‌حال خبری هم از شکایت دوباره نخواهد بود، چراکه طبق شنیده‌ ها قرار است شرکت آریا برتر طبق توافق با استقلال بعد از اینکه سهام استقلال در فرابورس عرضه شد، به‌اندازه مطالباتش یعنی حدود همین ۱۰میلیارد تومان از سهام باشگاه برخوردار شود تا به این ترتیب با باشگاه استقلال تسویه‌حساب کرده باشد.

فرهیختگان

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال بورس فوتبال ایران باشگاه استقلال آریا برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۶۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور

با حمایت و دستور مستقیم علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، بخشی از مطالبات بازیکنان و کادرفنی استقلال در آستانه بازی حساس مقابل تراکتور پرداخت شد.

به گزارش ایسنا، پس از آنکه بانک شهر مبلغی از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را در آستانه بازی با سپاهان پرداخت کرد، علی خطیر خواهان تقویت مالی استقلال در آستانه بازی با تراکتور شد. اگرچه احمد شهریاری، نماینده هلدینگ خلیج فارس در باشگاه استقلال مخالف پرداخت پول قبل از بازی با تراکتور بود اما با پیگیری علی خطیر و دستور مستقیم علی عسکری، هلدینگ خلیج فارس مبلغ مورد نظر علی خطیر را در اختیار مدیرعامل باشگاه استقلال قرار داد و صبح امروز حدود ۱۵ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی استقلال به حسابشان واریز شد تا تیم با شرایط روحی مناسب راهی تبریز و آماده بازی با تراکتور شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • نخستین واریزی مالک جدید به حساب استقلال
  • حرکت بازار ارز به سمت ثبات/ نوسان یک یا دو هزار تومانی قیمت دلار طبیعی است
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • استقلالی‌ها چشم انتظار نخستین واریزی مالک جدید
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود