Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ترجمه رکنا، داماد افغان خواهرزن 19 ساله اش را پس از تجاوز سلاخی کرد.

گزارش پلیس محلی حاکی از آن است که مجرم 30 ساله پس از این که مقتول در خانه تنها بود به اجبار او را مورد ضرب و شتم و تجاوز قرار داد و برای این که راز تجاوزش فاش نشود دختر جوان را با شمشیر سر برید.

خانواده قربانی که پس از چند ساعت به خانه بازگشتند با جسد بدون سر دخترشان رو به رو شدند که به طرز هولناکی به قتل رسیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تماس خانواده با اداره پلیس و حضور ماموران در محل جنایت جسد به پزشکی قانونی انتقال داده شد تا سرنخی از عامل این جنایت پیدا شود.

در پی معاینه کارشناسان مشخص شد که قربانی مورد تجاوز قرار گرفته و سپس به قتل رسیده است که با توجه به آزمایش دی ان ای به روی اثرات مردانه داخل بدن مقتول هویت عامل این جنایت کشف و افشا شد.

پس از دستگیری مرد هوسباز وی به جنایت خود اعتراف کرد و قتل را گردن گرفت.

در حال حاضر متهم در زندان است تا به زودی مجازاتی برایش در نظر گرفته شود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم تجاوز پلیس ضرب و شتم قتل جنایت پزشکی زندان اخبار حوادث دختر قربانی جنایت آزار شمشیر فیلم عکس دختر تهران قتل جسد زن حادثه پسر جوان کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۷۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ نفر در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان جان باختند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، رسانه‌های افغانستان گزارش دادند که در حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه در شهرستان گذره در هرات، تعدادی از نمازگزاران به شهادت رسیده‌اند.

بر اساس اعلام این رسانه، حادثه هنگام نماز مغرب و عشاء روی داده است.

گفته می‌شود امام جماعت این مسجد به همراه ۵ نفر دیگر از جمله یک کودک نیز در این حمله به شهادت رسیده‌ و تعدادی هم مجروح شده‌اند.

مقامات دولت موقت طالبان در افغانستان هنوز در این خصوص واکنشی نشان نداده‌اند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برجای ماندن ده‌ها شهید در جریان ۴ جنایت صهیونیست‌ها در غزه
  • تفال به حافظ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است...
  • سیل در پاکستان ۱۷ قربانی گرفت
  • حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به مناطقی در یمن
  • بهره برداری از اولین خانه خلاق و نوآور مهارت کشور در کردستان
  • نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند
  • بازداشت بازیگر سرشناس سینما با اتهامات اخلاقی بزرگ
  • ۶ نفر در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان جان باختند
  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند