Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@07:08:15 GMT

دستگیری قاتل فراری در کمتر از 48 ساعت

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۷۲۷۹

دستگیری قاتل فراری در کمتر از 48 ساعت

فرمانده انتظامی کازرون گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در شهرستان، دستگیری قاتل در دستور کار مامورین این شهرستان قرار گرفت که بلافاصله در کمتر از ۴۸ ساعت قاتل شناسایی و در یکی از محلات کازرون دستگیر شد.

 سرهنگ اسماعیل زراعتیان گفت: بامداد روز سه شنبه ۱۸ شهریورماه درپی اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل در یکی از محلات شهرستان بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد جسد متعلق به فردی مذکر حدودا ۲۷ ساله است که بدلیل اختلاف قبلی با یکی از بستگان درگیر شده و به وسیله اسلحه جنگی مورد اصابت گلوله قرار گرفته، سپس قاتل از محل متواری شده است.

سرهنگ زراعتیان بیان داشت: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار مامورین قرار گرفت و با اقدامات فنی، کمتر از ۴۸ ساعت توانستند قاتل را شناسایی و در یکی از محلات کازرون دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی کازرون از شهروندان درخواست کرد درصورت داشتن هرگونه مشکل به مراکز مشاوره معتبر در سطح شهر مراجعه کرده و از بروز رفتار‌های خطرناک و جبران ناپذیرخودداری کنند./ باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۷۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند

سرهنگ محسن غنیمتی گفت: در پی اعلام خبر سرقت منزل به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: عوامل انتظامی با مد نظر قرار دادن شیوه و شگرد سرقت در کمتر از سه ساعت ۲ سارق سابقه دار را برابر هماهنگی قضایی در مخفیگاه شان دستگیر کردند و اموال مسروقه از آنها کشف و تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی سارقان به مراجع قضایی، تصریح کرد: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان ادامه خواهد یافت و شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت
  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس