Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله محسن حیدری در یک گفت و گوی تلویزیونی درسیمای خوزستان اظهار داشت: اگر افراد غیراصلح به مجلس راه یابند ما نیز در مسئولیت آنها شریک هستیم بنابراین رای دادن وظیفه شرعی و ملی همه ماست.

وی افزود: باید خود را در مقابل رای خود مسئول و پاسخگو بدانیم و اگر در تشخیص نماینده اصلح سهل انگاری کنیم مسئول هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله حیدری ادامه داد: مردم ایران به برکت خون شهدا و با تداوم راه امام خمینی (ره) در تمام صحنه ها ایستاده اند و تا آخر این راه را ادامه می‌دهند و سال به سال خیلی قوی‌ترپای انقلاب اسلامی و رای خود ایستاده اند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: نمایندگان هر شهر در حقیقت نماینده کل ملت ایران هستند و می‌توانند به همه مردم خدمت کنند؛ برخی از نمایندگان تهران که برای رسیدگی به امور هفت تپه و یا آب غیزانیه به خوزستان آمدند جای تقدیر دارد پس هر نماینده باید خود را مسئول کل ملت ایران بداند.

وی  ابرازامیدواری کرد: نمایندگان منتخب مجلس با توجه به برنامه های تعیین شده خود مجلس قوی و در تراز انقلاب اسلامی بسازند و در چهارسال پیش رو به نفع مردم و انقلاب اسلامی، بتوانند مشکلات مردم را حل کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: امروز در مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شاهد بخشی از اوج صحنه های به یادماندنی مردم هستیم که به وظیفه شرعی، ملی و قانونی خود عمل کردند و مردم با بصیرت همیشه پای تکلیف خود ایستاده اند و از مردم می‌خواهیم در وقت باقی‌مانده در انتخابات شرکت کنند.

بر اساس این گزارش، تعداد شعب اخذ رای در این دوره از انتخابات در حوزه انتخابیه اهواز ۷۰۴ شعبه پیش بینی شده است.

با توجه به همه گیری ویروس کرونا، مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مشمول پروتکل‌های بهداشتی است. در این مرحله، توزیع اقلام انتخاباتی همچون جزوه و تراکت و راه‌اندازی ستادهای انتخابات و کارناوال ممنوع است و تبلیغات انتخاباتی به صورت مجازی یا تبلیغات شهری و یا پخش سخنرانی در صدا و سیما انجام می‌شود.

مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار بود ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا و خطرات ناشی از پیامدهای آن به ۲۱ شهریور موکول شد.

دور نخست انتخابات مجلس یازدهم، دوم اسفند ۹۸ و یک روز بعد از اعلام خطر شیوع ویروس کرونا در کشور برگزار شد.

خوزستان دارای ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی است که غیر از یک نماینده در حوزه انتخابیه اهواز، همه نماینده‌ها در مرحله اول مشخص شدند.

حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون سه کرسی نمایندگی در مجلس دارد که در مرحله نخست انتخابات که در دوم اسفند ماه برگزار شد، سید کریم حسینی و مجتبی یوسفی به عنوان نماینده راهی مجلس یازدهم شدند و شبیب جویجری و احمد سراج ۲ نامزد دیگر به مرحله دوم انتخابات راه یافتند.

برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی اهواز پروندهٔ خبری انتخابات دور دوم مجلس یازدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی اهواز انتخابات مجلس شورای اسلامی اهواز اخبار کنکور مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۷۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ ۲۱ اردیبهشت مردم حوزه خرم آباد و چگنی برای انتخاب دو نماینده پای  صندوق‌های رأی خواهند رفت.
صداوسیمای لرستان هم با ضبط مناظره ی نامزدهای مرحله دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی به دنبال آگاهی بخشی هر چه بیشتر مردم است .
مدیر کل صداوسیمای استان لرستان گفت:بسته های ۲۰ دقیقه ای از معرفی نامزدها در صداوسیمای لرستان با حضور  نامزدها آماده شده که در ایام مجاز تبلیغات انتخاباتی این یسته ها پخش خواهد شد.
برای مرحله دوم دوازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه ی انتخابیه ی خرم آباد و چگنی ۴۳۰ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده تا تکلیف دو نماینده این حوزه انتخاباتی مشخص شود. 


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • ۲۰ ساعت تا پایان تبلیغات/لیست‌ها پشت خط ماراتن ۲۱ اردیبهشت
  • برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس آمادگی کامل داریم
  • مردم حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات مجلس داشته باشند
  • پیش‌بینی ۱۶۷ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات در ملایر
  • فردا، پایان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • صندوق اخذ رای الکترونیکی چگونه کار می‌کند؟
  • تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس صبح پنجشنبه به پایان می‌رسد
  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد
  • رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک