Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@14:25:35 GMT

مهلت رای گیری دور دوم انتخابات مجلس تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۷۶۱۸

مهلت رای گیری دور دوم انتخابات مجلس تمدید شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «سید اسماعیل موسوی» روز جمعه در حاشیه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با بیان زمان تمدید اخذ رای پنج حوزه انتخابیه در چهار استان کشور، افزود: زمان رای گیری در ۲ حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان در استان اصفهان، حوزه انتخابیه اهواز، حمیدیه، باوی و کارون در خوزستان، حوزه انتخابیه کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان در استان گلستان و حوزه انتخابیه بیجار در استان کردستان یک ساعت تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همکاران در شعبه‌های اخذ رای تا ساعت ۱۹ پذیرای رای دهندگان خواهند بود اما در سایر حوزه‌های انتخابیه تمدیدی در نظر گرفته نشده‌است و رای گیری سر ساعت ۱۸ پایان می‌یابد.

موسوی خاطرنشان کرد:‌ البته ساعت ۱۸ در شعبه‌ها بسته می‌شود اما افرادی که داخل شعبه هستند می‌توانند رای خود را در صندوق بیندازند و به نامزد خود رای دهند.

دورم دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هشت استان و ۱۰ حوزه انتخابیه یعنی در حوزه‌های انتخابیه لنجان و سمیرم استان اصفهان، حوزه انتخابی کرج، اشتهارد و فردیس استان البرز، حوزه انتخابی دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره استان ایلام، حوزه انتخابی اهواز، باوی، حمیدیه و کارون استان خوزستان، حوزه انتخابی زنجان و طارم استان زنجان، حوزه‌های انتخابیه کرمانشاه، و  اسلام‌آباد غرب و دالاهو استان کرمانشاه، حوزه انتخابیه بیجار استان کردستان و حوزه انتخابیه کردکوی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان استان گلستان درحال برگزاری است.

پربیننده ترین سهام عدالت تشویقی برای خانوارهای پرجمعیت ۶۰میلیون ایرانی یارانه بگیر می‌شوند تسعیر دارایی‌های بانک مرکزی برای جبران کسری بودجه فشار تورمی را افزایش خواهد داد/ نباید سوء مدیریت با پاداش همراه باشد مقابله بانک مرکزی با هرگونه تلاطم در بازار ارز/ کاهش تقاضاهای کاذب با رفع شکاف نرخ ارز صرافی و بازار آزاد خانه‌های خالی بلای جان بازار مسکن

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انتخابات انتخابات مجلس مجلس شورای اسلامی رای گیری اخذ رای انتخابات مجلس یازدهم قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت حوزه انتخابیه حوزه انتخابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۷۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، مهدی دهرویه روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از مجموع شعب اخذ رای ۲۰۳ شعبه برای شهر گنبدکاووس و روستاهای بخش مرکزی و ۲۷ شعبه برای بخش داشلی‌برون است.

وی اضافه کرد: از مجموع ۲۳۰ شعبه اخذ پیش بینی شده درحوزه انتخابیه شهرستان گنبدکاووس ۱۶۸ شعبه ثابت و ۶۲ شعبه سیار است.

دهرویه یادآور شد: انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس برای ششمین بار است که به مرحله دوم کشیده شد.

فرماندار گنبدکاووس همچنین با اشاره به کسب رتبه سوم استان گلستان در مشارکت انتخابات ۱۱ اسفند پارسال، ابراز امیدواری کرد مردم این شهرستان در مرحله دوم انتخابات حضور پرشوری داشته باشند.

وی ادامه داد: تلاش هیات‌های اجرایی و نظارت و عوامل برگزار کننده، بازرسی و ناظرین و نیروی انتظامی در برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس، تحقق کامل راهبرد «رسام» (رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت) و رعایت عدالت است.

به گزارش ایرنا، انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ حوزه انتخابیه گنبدکاووس برای تعیین نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی پس از به‌ حدنصاب نرسیدن آرای نامزدها به دور دوم کشیده شد و «قرجه طیار» و «عبدالحکیم آق‌ارکاکلی» در مرحله دوم انتخابات برای کسب کرسی نمایندگی تلاش می‌کنند.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق‌ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند.

شهروندان گنبدکاووس ۱۳۰ هزار و ۸۵ رای در صندوق آرای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ریختند.

حوزه انتخابیه شهرستان‌ گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت، یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

دیگر خبرها

  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • پیش‌بینی ۲۳۰ شعبه أخذ رأی در مرحله دوم انتخابات گنبدکاووس
  • دور دوم انتخابات در کرمانشاه در ۶۴۵ شعبه برگزار می‌شود
  • جزئیات جدید از برگزاری انتخابات اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اسلامی: ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • رقابت ۹۰ نفر برای ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /خبر ستاد انتخابات درباره تعرفه ها
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است