Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مردم شهرستان لنجان به وظیفه خود عمل کردند و پای صندوق‌های رای حاضر شدند تا فرد اصلح را انتخاب کنند و حال نوبت به نماینده مردم این شهرستان رسیده که به وظیفه خود به خوبی عمل کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان لنجان، شهرستان لنجان با پیشینه تاریخی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جمعیتی بالغ بر 170 هزار نفر را در 9 شهر و 47 روستا جای داده است و مردم این دیار همواره با حضور پررنگ در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی خوش درخشیده اند و این‌بار نیز در آزمونی بزرگ در مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حضوری چشمگیر داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهرا سلیمیان یکی از شهروندان زرین شهر چنین می‌گوید: در این انتخابات شرکت کردیم تا از حقوق خود دفاع کنیم، چراکه من معتقد هستم عدم حضور در پای صندوق‌های رای باعث خواهد شد کاندیدایی که برنامه‌های عملیاتی داشته و می‌تواند گره گشایی از کار مردم کند انتخاب نشود.

این شهروند زرین شهری افزود: از طرفی حضور کم‌رنگ مردم در پای صندوق‌های رای باعث می‌شود منتخب مردم فکر کند از پشتوانه قوی مردمی برخوردار نیست و این مسئله قطعا تبعات بسیاری را به همراه خواهد داشت، اما حضور حداکثری مردم و مطالبه‌گری آنان پس از انتخاب نماینده منتخب باعث می‌شود که نماینده شهرستان نگاه شخصی به مسائل نداشته باشد و منافع شهرستان، استان و کشور برایش مهم باشد.

علی امینی از جمله جوانان باغبادرانی است که از دغدغه جوانان در حوزه اشتغال سخن می‌گوید: امروز جوانان شهرستان لنجان از بیکاری در رنج هستند و انتظار آنان از نماینده منتخب علاوه بر توجه به وعده‌های انتخاباتی توجه به این چالش بزرگ بوده چراکه شهرستان لنجان را شهرستان صنعتی_گردشگری و... می‌دانند اما صنایع بزرگ و ... آنگونه که باید به جوانان شهرستان ندارند.

وی تصریح کرد: نماینده منتخب نباید فراموش کند که در برابر همه افراد چه کسانی که به او رای داده‌اند و چه افرادی که به وی رای نداده‌اند مسئول است و قطعا باید به نخبگان شهرستان بیشتر بها دهد و به دور از هیاهو، سیاسی‌بازی و دیدگاه‌های شخصی در حد توان به حل مشکلات مردم بپردازد.

این جوان باغبادرانی بیان کرد: نباید فراموش کرد یکی دیگر از بزرگترین انتقادی که در شهرستان ما وجود دارد کمبود نیروهای بومی در ادارات شهرستان است، سوال بسیاری از مردم خصوصا نخبگان این است که چرا تعداد زیادی از کارکنان ادارات ما از خارج از شهر و شهرستان هستند؟ انتظار ما این است که همه اقشار جامعه را با یک دید نگاه کنند و بومی‌سازی را در ادارات شهرستان شاهد باشیم و از ظرفیت جوانان تحصیل کرده شهرها و روستاهای شهرستان در ادارات بیشتر بهره بگیرند.

محمد صادقی نیز می‌گوید: مجلس شورای اسلامی محور بسیاری از تصمیمگیری‌های کلان، قانون‌گذاری و برنامه‌ریزی‌هاست از این رو نماینده منتخب شهرستان لنجان باید توجه داشته باشد که انتخاب او ثمره آگاهی افرادی است که باوجود همه مشکلات اقنصادی حاکم بر کشور در پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

وی اظهار داشت : نمایندگان مجلس نباید فراموش کنند که در وضعیت نابسامان بازار فشار بسیاری بر مردم وارد می‌شود و اولین انتظار آنان اتخاذ تصمیمات صحیح برای کاهش این فشارهاست.

صغری ایرانخواه با پیروزی انقلاب اسلامی تنها خواسته مردم از نمایندگان خود عمل تعهدات خود بوده است، تصریح کرد: انتظار مردم از نماینده منتخب آن بوده که به فکر مردم باشند و در این شرایط سخت اقتصادی به داد قشر ضعیف جامعه رسیده و با تصویب قوانین صحیح به گونه‌ای عمل کنند که این فشار از دوش مردم برداشته شود چراکه کمر بسیاری از انان در این شرایط خم شده است.

زهرا جعفری با بیان اینکه رهبر عزیز کشورمان همواره توصیه داشته‌اند که در انتخابات حضوری پررنگ داشته باشیم ، گفت: امروز نیاز بود همه مردم شهرستان لنجان پای صندوق های رای حاضر شوند و با انتخاب فردی اصلح برای آینده خود و کشورشان تصمیم‌گیری کنند تنها خواسته من به عنوان یک جوان عمل کردن به وعده هایی که داده اند.

وی بیان کرد: همه ما به خوبی می‌دانیم که وظایف یک نماینده مشخص است، و مهمترین وظیفه آن قانونگذاری بوده، ولی بسیاری از مردم و حتی ارائه وعده‌های متعدد از سوی نامزدهای انتخاباتی با طرح وعده‌های متعدد انتظارات و خواسته‌ها از نماینده یک قهرمان ساخته‌ایم از این رو اگر فردی نمی‌تواند به وعده های خود عمل کند بهتر است قولی به مردم ندهند.

این جوان لنجانی خاطرنشان کرد: بازهم تاکید می کنم لبیک به ندای رهبری، تجدید بیعت با آرمان‌های امام، رهبری و خون شهدا مهمترین عامل حضور جوانان و مردم پای صندوق‌های رای بوده تا بار دیگر وحدت، همدلی و ولایت پذیری خود را به جهانیان نشان دهند از این رو انتظار داریم نماینده منتخب این مسائل را به دست فراموشی نسپارند و به فکر مردم باشند.

رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در تمامی شعبه‌ها؛ اولویت اصلی ستاد انتخابات کشورکردستان| پایان رأی‌گیری در حوزه انتخابیه بیجار / وزارت کشور با تمدید انتخابات ‌موافقت نکردانتخابات فقط در یک حوزه تا ساعت 20 تمدید شد

محمد سلطانی از جانبازان 8 سال دفاع مقدس نیز اظهار داشت: مردم احساس وظیفه کرده و پای صندوق‌های رای حاضر شدند و اکنون با معرفی نماینده منتخب منتظر هستند تا ببینند نمایندگان منتخب شان تا چه اندازه پیگیر مطالبات آنها در مجلس شورای اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه یکی از مطالبات مردم از نماینده شهرستان خود آن بوده که در حوزه انتخابیه حضوری پررنگ داشته باشد و هر هفته پای صحبت مردم شهرها و روستاهای ان شهرستان بنشیند، افزود: بسیاری از مردم به دلیل بدقولی مسئولان هیچ امیدی به آینده ندارند اما این‌بار نیز لبیک گوی ولی فقیه زمان خود بودند و در عرصه انتخابات حضور یافتند من نیز با فرزندان خود پای صندوق رای حاضر شدم به امید اینکه شاید مجلس یازدهم با تصمیمات کارشناسی و حرکت های انقلابی گره از کار مردم باز کنند.

انتهای پیام/174/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پای صندوق های رای حاضر شهرستان لنجان نماینده منتخب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۷۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است

سعید رستگاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه از ابتدای دولت سیزدهم با پیگیری سه نماینده، پرونده ارتقا سه شهرستان از استانداری یزد به دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور ارسال شده است، گفت: یکشنبه گذشته، اولین درخواست موافقت و مجوز فرمانداری ویژه شهرستان اردکان توسط هیت وزیران صادر شد و درخواست مربوط به دو شهرستان دیگر هم در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه تصویب فرمانداری ویژه شهرستان اردکان با پیگیری مجدانه نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، استاندار یزد و وزیر کشور و نظر مساعد هیئت دولت به نتیجه رسید، اضافه کرد: امیدواریم پرونده شهرستان‌های یزد و میبد که در حال پیگیری است نیز زودتر به نتیجه رسیده و به مردم اعلام شود.

کد خبر 6094158

دیگر خبرها

  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه‌کسانی هستند؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • بررسی مطالبات مردم احمد آباد اردکان
  • آمادگی کامل اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • آمادگی استان اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • استان اصفهان آمادگی کامل برای برگزاری مرحله دوم انتخابات را دارد
  • آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در سمیرم و لنجان هستیم