Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-08@15:31:00 GMT

۱۵ مزاحم نوامیس مردم در مریوان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۸۰۶۱

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ کامبیز رستم نیا روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مصوبات شورای تامین شهرستان و همچنین درخواست بسیاری از شهروندان با حضور دادستان طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز شهر مریوان اجرا شد.

وی افزود: ماموران پلیس طی یک عملیات پنج دستگاه خودروی سواری و ۱۵ دستگاه موتور سیکلت که برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کردند، شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی مریوان یادآور شد: در این عملیات ۱۵ نفر که برای شهروندان و خانواده ها در پارک‌ها و مکانهای تفریحی ایجاد مزاحمت می‌کردند و سلاح سرد و یا خالکوبی داشتند بازداشت و از آنها تعداد ۶۰ قبضه سلاح سرد از جمله چاقو، قمه و شمشیر کشف و ضبط شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از شهروندان که همواره در ایجاد نظم و امنیت یاریگر پلیس هستند تاکید کرد: پلیس با هرگونه قدرت نمایی و برهم زدن آرامش عمومی جامعه به شدت برخورد کرده و به خانواده‌ها توصیه می‌کند مواظب فرزندان خود بوده و برآنها نظارت کرده و اجازه ندهند بدون گواهینامه رانندگی کنند.

سرهنگ کامبیزنیا با بیان اینکه طرح مقابله با اراذل و اوباش همچنان ادامه دارد گفت : طرح تامین مدارس و طرح توقیف خودرو و موتورسیکلت های که با سرعت زیاد و با آلودگی صوتی ایجاد مزاحمت می‌کنند نیز در دستور کار پلیس است و با خاطیان به شدت برخورد می‌شود.

هفته گذشته نیز دادستان انقلاب و عمومی مریوان در اطلاعیه ای اعلام کرد جهت ارتقای ضریب امنیت، آسایش عمومی و رضایتمندی شهروندان، طرح پاکسازی مراکز عمومی، تفریحی و پارک‌ها به صورت ویژه انجام و با حضور دادستان و فرمانده انتظامی و ماموران پلیس به مرحله اجرا در آمد و در مجموع ۲۷ نفر دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

در ادامه این اطلاعیه آمده بود، در این طرح ۹ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و یا دارای پلاک مخدوش متعلق به این افراد توقیف و تعدادی سلاح سرد از جمله چاقو، قمه، باتوم و شوکر برقی نیز از متهمان کشف و ضبط شد.

شهرستان مریوان با جمعیت ۱۵۳ هزار نفری در غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مزاحمین نوامیس ماموران پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۸۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق حرفه‌ای موبایل در بجنورد دستگیر شد

سرهنگ محمد گلمحمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی گشت زنی‌های هدفمند مأموران یگان امداد سارقی که به وسیله موتورسیکلت اقدام به سرقت موبایل شهروندان می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

وی در ادامه افزود: پس از هماهنگی قضائی و بازرسی از منزل این شخص تعدادی گوشی و همچنین تعداد بیست‌ویک دستگاه مادر بورد اصلی گوشی و کارت گرافیک لپتاب کشف و ضبط شد

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه اقدام مجرمانه در سطح شهر بلافاصله موضوع را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

کد خبر 6098539

دیگر خبرها

  • قتل ۳ عضو خانواده مریوانی؛ قاتل دستگیر شد
  • قتل ۳ نفر از اعضای یک خانواده در مریوان/ قاتل دستگیر شد
  • تعداد بمب‌های منفجر نشده در غزه،‌ از زمان جنگ جهانی دوم بی‌سابقه است/ میزان آوارها در نوار غزه بیش از خرابی‌های ایجاد شده در اوکراین است/ ارتش با نتانیاهو در مورد اهداف جنگ اختلاف دارد/ پلیس آمریکا تاکنون ۲۰۰۰ دانشجو را به جرم حمایت مردم غزه دستگیر کرده ا
  • شورای شهر قم برای سفر رئیسی به این شهر، بودجه تصویب نکرد
  • متلک ۳ شرور در نازی‌آباد حادثه‌آفرین شد
  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • سارق حرفه‌ای موبایل در بجنورد دستگیر شد
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • تخلیه دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری بجنورد