Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@19:49:30 GMT

گفت و گوی روحانی با وزیر کشور در خصوص برگزاری انتخابات

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۸۵۲۱

گفت و گوی روحانی با وزیر کشور در خصوص برگزاری انتخابات

به گزارش جماران؛ رئیس جمهور برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس را حائز اهمیت عنوان کرد و از همه دست اندرکاران اعم از هیات های اجرایی و نظارت برای برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی از حوزه های انتخابیه کشور، قدردانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز جمعه در گفت و گو با وزیر کشور، ضمن دریافت گزارش روند برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه هایی که انتخابات در آن به مرحله دوم کشیده شده است، تاکید کرد: برگزاری انتخابات با رعایت دقیق قوانین و با امنیت کامل و رعایت پروتکل های بهداشتی از اقدامات بسیار مهم است که باید با حساسیت های لازم از سوی دستگاه های اجرایی و نظارتی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور با اشاره به گزارش وزیر کشور درخصوص نظارت بر رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی از سوی برگزار کنندگان انتخابات و رعایت این دستورالعمل ها از سوی مردم در این زمینه، اظهار داشت: مشکلاتی همچون کرونا نمی تواند مانع از انجام امور مهم از جمله انتخابات شود و با رعایت کامل نکات بهداشتی و اجرای دستورالعمل ها می توان همه کارهای ضروری و لازم  را انجام داد.  

دکتر روحانی همچنین در این گفت گو درخصوص اجرای دستورالعمل های بهداشتی و نظارت بر این موضوع در همه امور، دستورات لازم را به وزیر کشور به عنوان رئیس کمیته امنیتی – اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا صادر کرد.

"عبدالرضا رحمانی فضلی" وزیر کشور، امروز در گفت و گو با رئیس جمهور گزارش کاملی از روند برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه و شعب رای گیری ارائه کرد.

اخبار مرتبط توضیح سخنگوی شورای نگهبان در مورد شکایت های مربوط به انتخابات عزل رییس یک منطقه انتخاباتی به دلیل جانبداری از یک نامزد آغاز انتخابات مرحله دوم مجلس در 10 حوزه انتخابی در 9 استان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس، فردا در 10 حوزه/ احتمال تمدید فرصت 10 ساعته برای احذ رای رد صلاحیت یک کاندیدای دیگر/ لغو انتخابات در میانه

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا انتخابات مجلس حسن روحانی عبدالرضا رحمانی فضلی مرحله دوم انتخابات مجلس سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۸۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه انتخابیه به روایت وزیر کشور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور، درباره برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در تهران برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در وزارت کشور وجود دارد. در ۸ حوزه انتخابیه که دو نماینده یا بیشتر باید انتخاب شوند، انتخابات را تمام الکترونیکی برگزار می‌کنیم که بزرگ ترین حوزه در تهران است که باید ۱۶ نماینده انتخاب شوند. شعب اخذ رای و سامانه های اخذ رأی مشخص شده است. در دور اول انتخابات در چهار حوزه انتخابیه، انتخابات تمام الکترونیکی برگزار شد، اما برای اولین بار این انتخابات در این گستردگی اجرا می شود و تحول مهمی در حوزه اخذ رأی است.

وی در گفتگو با ایسنا، درباره کوتاه شدن زمان شمارش آرا در انتخابات تمام الکترونیکی، گفت: در اخذ رأی الکترونیکی آمار در همان جا داده می‌شود. در دور اول که‌در ۴ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار شد، ساعت یک یا دو نصف شب آرای آن حوزه ها جمع بندی و مشخص شد.

وحیدی خاطر نشان کرد: آموزش رای دادن الکترونیکی قرار است به مردم از طریق صداوسیما و به صورت حضوری در مراکز جمعیت به مردم داده شود که در روزهای آینده شدت بیشتری می گیرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902277

دیگر خبرها

  • توصیه مهم به مردم در خصوص دور دوم انتخابات
  • تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس
  • پاسخ سخنگوی شورای نگهبان به ادعای حسن روحانی
  • آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در سمیرم و لنجان هستیم
  • برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس در هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی
  • وزیر کشور: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه انتخابیه به روایت وزیر کشور
  • ویژگی مهم مرحله دوم انتخابات مجلس برای اولین بار در کشور