Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@04:45:56 GMT

کاهش دمای ۳ تا ۶ درجه‌ای در شمال شرق کشور

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۸۵۷۰

کاهش دمای ۳ تا ۶ درجه‌ای در شمال شرق کشور

ضیائیان گفت:طبق نقشه‌های هواشناسی، برای فردا کاهش ۳ تا ۶ درجه دمای هوا در شرق و شمال شرق کشور پیش بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی با بیان اینکه جمعه در برخی مناطق مازندران، ارتفاعات از مرکزی در استان‌های البرز، تهران، سمنان غرب و شمال و هرمزگان فارس وزش باد پیش بینی می شود، اظهار کرد: در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و غرب اصفهان در بعد از ظهر و اوایل شب رگبار، رعد و برق و وزش باد موقت پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار کرد: فردا در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل و گیلان، البرز مرکزی، مازندران، قزوین، تهران، غرب هرمزگان،  ارتفاعات شمال فارس،  جنوب غرب اصفهان و ارتفاعات جنوبی لرستان در بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر، رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد موقت پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی با اشاره به اینکه روز دوشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و سه شنبه در برخی مناطق اردبیل و غرب گیلان بارش پراکنده دور از انتظار نخواهد بود، گفت:  از امشب تا دوشنبه هفته آینده در برخی نقاط شرق و جنوب شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک رخ خواهد داد.

ضیائیان یادآور شد: از امروز تا سه‌شنبه هفته آینده در شمال غرب و سواحل شمالی کشور افزایش نسبی دما و در همین مدت در شمال شرق و جنوب شرق کشور کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی تصریح کرد: نوسانات دمایی در این مناطق به حدود ۳ تا ۶ درجه خواهد بود.


دمای تهران به ۲۱ درجه می رسد

ضیاییان همچنین درباره استان تهران هم گفت: امشب تهران کمی ابری گاهی همراه با وزش باد است و بیشترین دمای هوا ۳۱ کمترین آن ۲۱ درجه خواهد بود.

او بیان کرد: همچنین فردا آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و بیشترین دمای هوا ۳۱ و کمترین آن ۲۲ درجه خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین هواشناسی اخبار حوادث پیش بینی می شود شرق کشور وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۸۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوارض آزادراه تهران-شمال در اختیار محیط زیست

مجید درگی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به خسارت چندهزار میلیاردی آزادراه تهران- شمال به محیط زیست اظهار کرد: هر چند این پروژه نقش بسزایی در کاهش زمان تردد مسافران،کاهش مصرف سوخت، کاهش آلودگی هوا و ... دارد ولی نمی‌توان از کنار آسیبی که احداث این مسیر به محیط زیست وارد کرده به سادگی گذشت.

وی ادامه داد: هرچند عدم تعامل مجریان این پروژه با محیط زیست به ضرر طبیعت و حیات وحش تمام شده ولی در تلاشیم بخشی از این ضررها را جبران کنیم.

وی افزود: اگر احداث این بزرگراه با نظارت محیط زیست انجام می‌شد، خسارت‌های آن به حداقل می‌رسید و دغدغه امروز وجود نداشت.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • بازگشت هوای زمستانی به شهرهای استان خوزستان و خاموش شدن کولرها
  • عوارض آزادراه تهران-شمال در اختیار محیط زیست
  • کاهش ۵ درجه‌ای دمای هوا در خراسان شمالی از هفته آینده
  • دمای هوای اصفهان تا ۶ درجه کاهش می‌یابد/بارش رگبارهای بهاری
  • پیش بینی هواشناسی کشور 12 و 13 اردیبهشت 1403 / بارش باران در بیشتر استان‌ها
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
  • تهران آخر هفته بارانی می‌شود
  • هوای تهران دوباره سرد و بارانی می شود | پیش بینی هوای پایتخت در روزهای پایان هفته
  • پیش بینی بارش سنگین باران در برخی استان‌ها تا خرداد
  • تهران آخر هفته بارانی می‌شود/ کاهش دما طی پنجشنبه