Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-27@11:46:50 GMT

دستگیری سارقان قهوه فروشی در اهواز

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۸۸۴۳

دستگیری سارقان قهوه فروشی در اهواز

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان گفت:در پی وقوع یک فقره سرقت بعنف از یک مغازه قهوه فروشی به صورت مسلحانه در یکی از مناطق شهر اهواز و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی،بلافاصله شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش قدس آنلاین،سهراب حسین نژاد رئیس پلیس آگاهی استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:در پی وقوع یک فقره سرقت بعنف از یک مغازه قهوه فروشی به صورت مسلحانه  در یکی از مناطق شهر اهواز و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی،بلافاصله  شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

وی با بیان اینکه این سرقت ساعت۲۳ و ۴۵ دقیقه ۱۹ شهریور در یکی از مناطق خلوت و تعدادی دله و یک قهوه سازبه سرقت رفته،بیان داشت:در این سرقت صاحب مغازه هیج آسیب جسمی ندیده است. 

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان تصریح کرد:با کار اطلاعاتی در این رابطه ۳ سارق شناسایی و دستگیری آنان درکمترین زمان ممکن در دستور کارپلیس قرار دارد.

  انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: قهوه فروشی شهر اهواز دستگیری سارق پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۸۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان در خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از منازل و اماکن خصوصی در شهرستان خرم‌آباد، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی و انجام عملیات منسجم و غافلگیرانه ۳ نفر از سارق و یک نفر مال‌خر را دستگیر و برای انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی لرستان، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به‌عمل‌آمده به ۲۶ فقره سرقت منازل و اماکن خصوصی اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار الهی از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه رفت‌وآمد مشکوک افراد ناشناس، خصوصاً در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

کد خبر 6088435

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار