Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-01@18:04:56 GMT

افزایش نرخ خدمات معاینه فنی درآینده نزدیک

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۸۸۹۶

افزایش نرخ خدمات معاینه فنی درآینده نزدیک

تین نیوز

مهندس امیدوارتجریشی مدیرعامل شرکت فجر جهاد با حضور در اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور، از مرکز کنترل و داده‌کاوی اطلاعات بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور، روز شنبه 15 شهریورماه سال جاری مهندس امیدوار تجریشی مدیرعامل و عضو هیات مدیره و مهندس اکبرپور رییس هیات مدیره شرکت حمل و نقل فجر جهاد وابسته به صندوق بازنشستگی کشور با حضور در اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور، از مرکز کنترل و داده‌کاوی اطلاعات مرتبط با مراکز معاینه فنی خودروهای سبک سراسر کشور بازدید و از نزدیک در جریان چگونگی نظارت بر مراکز معاینه فنی توسط این سامانه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید که مهندس قیصر مدیرعامل اتحادیه و مدیریت اجرایی امور معاینه فنی خودروهای کشور و متولی معاون امور معاینه فنی اتحادیه حضور داشتند، در خصوص سامانه سیمفا (سامانه یکپارچه معاینه فنی ایران) و اتصال آن به سامانه پلیس راهور و همچنین چگونگی کنترل داده‌ها و واکاوی اطلاعات این سامانه توضیحاتی ارائه شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: پلیس راهور حمل و نقل روابط عمومی معاون معاینه فنی معاینه فنی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۸۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است

به گزارش صدای ایران از ایسنا، رضا محمدی در حاشیه مراسم تکریم از ۸۰۰ نفر از پاکبانان پایتخت به مناسبت روز جهانی کارگر در جمع خبرنگاران، گفت: براساس آمار و ارقام وضعیت تهران به لحاظ نظافت از پاریس بهتر است.

وی با اشاره به نظرسنجی از شهروندان درباره نظافت پایتخت، تأکید کرد: سامانه‌ای تحت عنوان ۱۳۷ وجود دارد که شهروندان می‌توانند موارد را به این سامانه اطلاع بدهند که شکایت‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، یکی از مشکلات شهرداری در حوزه جمع آوری پسماند مدل ماشین آلات جمع آوری پسماند در شهر بود، بطوریکه معدل مدل ماشین آلات پسماند از مدل ۹۱ تا پایان اردیبهشت سال جاری به مدل سال ۱۴۰۰ می‌رسد.

تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت

وی اظهار کرد: همچنین کف حقوق پاکبانان از ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ۱۲ میلیون تومان رسیده است که قطعا این موضوعات اثر خود را در کف خیابان و نظافت شهر خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • تخریب صنف و صنعت طلا و جواهر به بهای اجرای یک سامانه
  • اقدام کمیسیون اروپا علیه فیس بوک و اینستاگرام
  • از این مهندس پاس به آن پاسور گل؛ ژاوی و کروس چرا مثل مسی و مولر استعفای خود را پس گرفتند؟
  • اروپا از تخلفات فیس‌بوک و اینستاگرام تحقیق می‌کند
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • قوانین سختگیرانه اتحادیه اروپا یقه آیپد را گرفت!
  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی