Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@02:00:10 GMT

فارس من| فرمانداری بردسکن روابط عمومی دارد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۸۹۸۶

فارس من| فرمانداری بردسکن روابط عمومی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، مخاطبان در سامانه «فارس من» سوژه‌ای با عنوان «بی‌توجهی به نقش روابط عمومی‌ها در بردسکن»  و «فرمانداری بردسکن روابط عمومی ندارد» را ثبت و درخواست پیگیری داشتند.

فرماندار بردسکن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: امروز دشمنان جنگ رسانه‌ای تمام عیاری را علیه انقلاب اسلامی آغاز کرده‌اند و در این راستا اطلاع رسانی دقیق و به موقع می‌تواند این نقشه دشمنان را خنثی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی شاکری افزود: روابط عمومی به عنوان قلب تپنده ادارات باید عملکرد و اقدامات آن اداره را به بهترین نحو ممکن اطلاع‌رسانی کرده و از یک سو ارتباط خود با مردم را بیشتر کرده و مشکلات و درخواست‌های آنها را به مدیران و مسوولان انتقال دهند.

فرماندار بردسکن با بیان اینکه آنگونه که باید و شاید به بحث روابط عمومی‌ها توجه نمی‌شود، افزود: در بسیاری از ادارات روابط عمومی‌ها جایگاه واقعی خود را ندارند در حالیکه روابط عمومی قوی می‌تواند در پیشبرد اهداف آن دستگاه بسیار موفق عمل کند.

شاکری گفت: بدون تردید توجه مدیران به جایگاه روابط عمومی و ارتباط مداوم با رسانه‌ها موجب می‌شود، اداره و یا سازمان مذکور جایگاه عمیقی را در بین مردم داشته باشد.

وی با بیان اینکه درسال پایانی دولت قرار داریم از ادارات خواست با همکاری نشریات محلی گزارش اقدامات خود را برای اطلاع‌رسانی در اختیارات خبرنگاران قرار دهند و گفت: هرجا روابط عمومی به خوبی ورود داشته است، نگاه مردم به آن دستگاه مثبت‌تر شده است.

فرماندار بردسکن تاکید کرد: بحث روابط عمومی باید در تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی تقویت شده و افرادی در این قسمت به کارگیری شوند که بتوانند با دانش خویش در این عرصه به خوبی اطلاع رسانی وآگاهی رسانی را داشته باشند.

شاکری با اعلام اینکه بعضاً در ادارات و یا روابط عمومی فرمانداری مسئول روابط عمومی چند کار دیگر را هم پیگیری می‌کنند، افزود: فعالیت روابط عمومی‌ها عامل مهمی در پیشبرد اهداف سازمان‌ها و ادارات است و هرچه استقلال کاری در این قسمت‌ها مورد توجه باشد، امور بهتر دنبال می‌شود.

وی اظهار کرد: در سال‌های اخیر کارهای خوبی برای نهادینه شدن جایگاه روابط عمومی در ادارات و نهادهای شهرستان بردسکن انجام شده است ولی می‌طلبد بیش از این هم پیگیری شود که در جلسه‌ای از روسای ادارات خواهیم خواست زمینه همکاری بیشتر روابط عمومی‌ها با خبرنگاران و اطلاع رسانی به موقع از خدمات دستگاه را برای اطلاع شهروندان آماده کنند.

شاکری اظهار کرد: جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها حرف اول را می‌زند، اهمیت ویژه‌ای دارد.

فرماندار بردسکن بیان کرد: خدمات بسیار خوب روابط عمومی‌ها ستودنی است زیرا با حجم کاری که دارند، در انتخابات سال گذشته و پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا همکاری و اطلاع رسانی لازم را انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها آیینه افکار عمومی و بیانگر مطالبات به‌حق جامعه هستند، گفت: ارتقاء و تقویت جایگاه روابط عمومی در سازمان‌ها به عنوان بازوی مشورتی، ضرورتی انکارناپذیر و راهبردی است.

فرماندار بردسکن اظهار کرد: نقش آفرینی و جایگاه ویژه روابط عمومی در سازمان‌ها با بهره‌گیری از تکنولوژی و فناوری‌های نوظهور و دقت و سرعت در امر اطلاع‌رسانی و ارتباط موفق با مخاطبان بیش از پیش اهمیت دارد.

وی افزود: هماهنگی با سرعت تحولات ارتباطی و فن‌آورانه، برقراری ارتباط دو سویه و تعاملی بین مسئولان و مردم، داشتن ارتباط موثر با رسانه‌ها، هم‌اندیشی با اهالی رسانه، نخبگان و اقشار مختلف جامعه، ایفای نقش راهبردی و مشاوره‌ای، توجه به روابط سازمانی، داشتن برنامه منسجم برای شرایط عادی و بحران و تبیین خدمات دولت و اقناع افکارعمومی می‌تواند روابط عمومی‌ها را به واحدهایی پویا، هوشمند و تاثیرگذار تبدیل کند.

فرماندار بردسکن با تقدیر از عملکرد خبرنگاران رسانه‌ها و نشریات محلی در شهرستان گفت: مدیران و روسای ادارات باید به روابط عمومی‌ها به عنوان آیینه افکار عمومی و بیانگر مطالبات به‌حق جامعه هدف توجه داشته باشند و با تمهید ابزار و تکمیل نیروی انسانی و تامین مالی، زمینه را برای نقش آفرینی درست و به موقع و ایفای وظیفه سازمانی در شفاف‌سازی ارتباطات بین مخاطبان و مسئولان فراهم کنند.

 شاکری همچنین با اشاره به اینکه فرمانداری بردسکن دارای روابط عمومی است،گفت: با توجه به شرایط موجود اعم از تحریم‌های ظالمانه دشمنان، تنگناها، محدودیت‌ها و مضیقه‌های موجود و مساله فراگیر کرونا، از جامعه رسانه‌ای و مسئولان روابط عمومی انتظار می‌رود تا نهایت تلاش خود را برای امیدآفرینی، جلب مشارکت مردم، فعال‌سازی و ایجاد زمینه برای رونق و جهش تولید در شهرستان بردسکن بیش از این بکار گیرند.

انتهای پیام/۷۰۰۵۰

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار بردسکن مجتبی شاکری جایگاه روابط عمومی فرماندار بردسکن روابط عمومی روابط عمومی ها اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۸۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود

مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم گفت: با وجود اینکه اطلاع‌رسانی کافی برای اعلام ساعت جمع‌آوری زباله صورت گرفته، نزدیک به ۱۲ درصد پسماند شهر قم در روز جمع‌آوری می‌شود.

سیدمحسن میرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم فرهنگ‌سازی و آموزش را از موضوعات مهم خدمات شهری دانست و اظهار کرد: اگر شهروندان همکاری و مشارکت نداشته باشند، به شهر پاکیزه نخواهیم رسید.

وی در خصوص آموزش‌های شهروندی افزود: پساب خاکستری یا فاضلابی که در بعضی مناطق توسط برخی شهروندان وارد معابر شهری می‌شود یکی از مشکلات مهم محیط زیست شهری در قم است.

مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: طی هماهنگی با مرکز بهداشت و شرکت آب و فاضلاب مقرر شد که به شهروندان اطلاع‌رسانی کنند که تعداد زیادی توانستند با شبکه آب و فاضلاب ارتباط بگیرند و بسیاری از انشعابات وصل شد.

میرهادی عنوان کرد: زباله‌های خارج از نوبت که برخی شهروندان در بعضی مناطق خارج از منزل می‌گذارند یکی از معضلات محسوب می‌شود در حالی که ساعت اعلام شده برای جمع‌آوری پسماند از ۲۱:۰۰ تا ۶:۰۰ است.

وی گفت: نزدیک به ۱۲ درصد از پسماند شهر قم در روز جمع‌آوری می‌شود، با وجود اینکه اطلاع‌رسانی لازم به شهروندان انجام شده است و امیدواریم با همراهی مردم بتوانیم زباله روز را کاهش دهیم.

کد خبر 748158

دیگر خبرها

  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران