Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@23:18:22 GMT

ترامپ: بایدن احتمالاً مواد مخدر مصرف می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۹۱۶۶

ترامپ: بایدن احتمالاً مواد مخدر مصرف می‌کند

به گزارش گروه بین‌‌الملل خبرگزاری فارس، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه خبری «فاکس‌نیوز»، مستقیماً جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری را به مصرف مواد مخدر برای بالا بردن عملکردش در مناظره‌های انتخاباتی متهم کرده است. 

نسخه کامل این مصاحبه قرار است شنبه از شبکه فاکس‌نیوز پخش شود اما این شبکه امروز جمعه بخش‌هایی از آن را پخش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ درباره عملکرد بایدن در مناظره با برنی سندرز گفت: «احتمالاً مواد مخدر نقش دارد. این چیزی است که من شنیده‌ام. منظورم این است که احتمالاً مواد مخدر نقش دارد.»

ترامپ در ادامه به این مسئله اشاره کرده که عملکرد بایدن در نخستین مناظره‌ها با بایدن بد بوده اما در مناظره‌های بعدی او توانسته نمایش بهتری از خودش ارائه دهد.

در حال تکمیل...

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۹۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم

فیاض فر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم گفت: با رصد ماموران انتظامی و وصول گزارش کشت خشخاش توسط افرادی با هویت معلوم در یکی از روستا‌های شهرستان یازده هزار بوته خشخاش کشف و معدوم سازی شد.

وی افزود: دستورات قضائی برای ورود به محل و دستگیری متهمان صادر و مقادیر قابل توجهی از گیاه خشخاش به منظور تهیه ماده مخدر تریاک کشف شد. 

او بیان کرد: مبارزه با مواد مخدر و مشروبات الکلی در هر سطح از تولید، توزیع و مصرف، همواره یکی از اولویت‌های اصلی دستگاه قضایی شهرستان بوده است، چنانچه فرد یا افرادی نسبت به کشت مواد مخدر اقدام نمایند یا زمین و مزارع خود را در اختیار افرادی جهت کشت خشخاش یا شاهدانه برای تولید انواع مواد مخدر قرار دهند، ضمن برخورد قانونی با تمام افراد دخیل در این فرآیند، امکان تعقیب قانونی برای مالک زمین محل کشت هم وجود خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟
  • این دروغ را درباره کاهش افسردگی باور نکنید
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • سال ۲۰۲۴ هر لحظه دیوانه‌تر می‌شود!
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند