Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

چهارشنبه شب گذشته و ساعاتی پس از جنایت، ماموران نوپو با استفاده از گاز اشک‌آور و در یک عملیات ضربتی او را دستگیر کردند.

روز چهارشنبه ساعت ۱۱شب، ساکنین خیابان شریعتی در پی شنیدن صدای تیراندازی از یک ساختمان قدیمی، با سامانه ۱۱۰ تماس گرفته و پلیس را از یک قتل باخبر کردند.

افسران تجسس بلافاصله خود را به محل اعلام شده رساندند و از پنجره پارکینگ بیرون ساختمان دو طبقه، جسد مردی مسن را غرق در خون مشاهده کردند و متوجه شدند قاتل با اسلحه کلاشینکف با استفاده از پله‌ها به طبقه بالا رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجایی که بیم آن می‌رفت قاتل افراد دیگری را نیز در ساختمان به گروگان گرفته باشد و با دیدن ماموران پلیس آن‌ها را به قتل برساند، ماموران پلیس نوپو وارد صحنه شده و با استفاده از گاز اشک آور وارد ساختمان شدند.

پس از چند دقیقه، متهم بازداشت و به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت، انتقال داده شد.

در بررسی‌ها مشخص شد این فرد «ک.الف» ۶۰ ساله و از کارگردان دهه ۷۰ بوده است. همچنین وی از همسر بازیگر خود نیز جدا شده است.

علت این حادثه نیازمند بررسی‌های بیشتر است اما به نظر می‌رسد این کارگردان با همسایه طبقه دوم خود که خانه‌اش را به یک دفتر وکالت اجاره داده بود، در شب حادثه به دلیل اختلافات قدیمی درگیر شده و مالک طبقه دوم که مردی ۶۹ساله است را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.

منبع: روزنامه همشهری

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قتل کارگردان ایرانی کارگردان سینما اسلحه کلاشینکف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۹۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندیپندنت، براساس اعلام پلیس استرالیا، یک نوجوان ۱۶ ساله پس از حمله با چاقو به یک فرد، به ضرب گلوله پلیس کشته شد.

راجر کوک، رییس دولت ایالت استرالیای غربی با تایید این خبر گفت که فرد زخمی به بیمارستان منتقل شده است و شرایط پایداری دارد. همچنین به گفته وی، هیچ نشانه‌ای مبنی بر انگیزه‌های افراطی در این حمله وجود ندارد.

به گفته مقامات، سه افسر پلیس پس از دریافت گزارش حمله با سلاح سرد، به محل حادثه اعزام و پس از شلیک با تپانچه برقی و هشدار به مظنون، مجبور به شلیک و از پا درآوردن او شدند.

کد خبر 6096994

دیگر خبرها

  • تشریح فرایند صدور پروانه ساختمان ۱۱ طبقه بلوار بوعلی قم
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • صدایی که دستور جنایت صادر کرد! | مادرم گفت تو دیوانه ای و شنیدن این جمله موجب شد تا من ...
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد
  • شلیک مستقیم پلیس آمریکا به دانشجویان دراعتراضات ضد صهیونیستی
  • تماشای یک منظومه عاشقانه و انسانی در تهران/ چرا کارگردان شدم؟
  • کربن‌صفرترین ساختمان اداری و مسکونی در بریتانیا
  • ساخت کربن‌صفرترین ساختمان اداری و مسکونی در بریتانیا