Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف برای ما ارسال کرده‌اید.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ بیست و یکم شهریور در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در مورد ادغام بانک‌های نظامی که قرار بود با بانک سپه ادغام بشوند و هیچ نیرویی تعدیل نشود و ... متأسفانه تعداد ۴۰۰ از نگهبانان که اکثراً سال‌هاست دارن در بانک مهر اقتصاد خدمت می‌کنند چهار پنج ماهه قرارداد تمدید نکردن و بدون بیمه و حقوق میرن سرکار از سوی دیگه به نیرو‌های شرکتی و خدماتی هم خیلی دارن ظلم می‌کنند و این‌قدر دارن با دیر دادن حقوق و کم کردن حقوق و ... به بچه‌ها فشار میارن که خود نیرو‌ها مجبور بشوند استعفا بدن آن هم توی این اوضاع و شرایط بد اقتصادی کشور...
واقع از بانک بزرگی مثل سپه که به اصطلاح اولین بانک ایرانی هست و چند بانک بزرگ دیگه هم باهاش ادغام شده با این حجم منابع و ثروتی که داره خیلی داره به نیرو‌های شرکتی بانک‌های ادغام شونده ظلم می‌کند حقوق فقط ماهیانه ۲.۱۰۰.۰۰۰ تومان بدون هیچ‌گونه مزایای دیگه که آن هم چند ماهه معوق شده و نمیدن درحالی‌که اکثر کارمندان رسمی و رئیس و معاونین و مدیرانش وقتی به حقوق و سایر مزایاشون نگاه می‌کنیم حدود بالای ۱۷ یا ۱۸ میلیون در ماه دارن حقوق می‌گیرند شما را به امام حسین پیگیری کنید... اجرکم علی الله


سلام خسته نباشید
کارگر‌های پمپ بنزین شهرستان بروجرد فقط یک‌میلیون تومان حقوق می‌گیرند واقع داریم با بدبختی زندگی می‌کنیم وقتیم اعتراض می‌کنیم می‌گویند که اخراج هستید.

 

سلام خواهشمندم از شبکه‌ی خبر این پیام را پیگیری کنن ما در منطقه‌ی ۱۲ ناحیه‌ی ۵ شهرداری خیابان لرزاده خیابان قدری کاشانی کوچه‌ی خدادوست ساکن هستیم مشکلات زیاد در این کوچه به خاطر جوی آب و زباله داریم چندین بار یه ۱۳۷ و ناحیه و شورای محل و دوره‌ای که قالیباف شهردار بود نامه نوشتیم و به دفتر ایشان ارائه دادیم وایشان چندین بار دستور دادن و ناحیه رسیدگی نکردند مدارکشم موجود و هنوز مشکل جوی و زباله داریم و زباله‌ها را سر بن‌بست مقدم می‌ریزند و هرروز ما به ۱۳۷ تماس می‌گیریم.

 

انجمن‌های مردم‌نهاد حامی محیط‌زیست با انتشار تصاویر یک درخت قطع شده در روستای رشنو و قیاس آن با جاده‌ای که به خاطر یک درخت انحنا پیدا کرده است خواستار پیگیری و مجازات فرد خاطی «قطع کننده درخت» در این شهرستان شدند.

بر اساس اخبار حاصله این اقدام در حالی به خاطر اجرای جدول توسط بنیاد مسکن شهرستان رومشکان صورت گرفته است که پیش‌تر تذکر لازم مبنی بر قطع نکردن درخت به پیمانکار و دستگاه متولی اجرای پروژه داده شده است.

 

احتراماً ما از ناظرین پروژه‌های فاضلاب اهواز هستم که سال‌هاست در بدترین شرایط آب و هوایی و کمترین بودجه طرح و با کمترین حقوق در شرکت مهندسین مشغول کاریم متأسفانه حدود ۷ --۶ ماه حقوق معوقه داریم حتی هنوز حقوق‌های سال ۹۸ را با ما تسویه نکرده‌اند و با این معضل پایان‌ناپذیر کرونا. بی حقوقی و تورم روزافزون اقتصادی دست‌وپنجه نرم می‌کنیم و خانواده که چشم‌انتظار حداقل‌های زندگی هستند را شریک تنگدستی خود کرده‌ایم و موجب شرمندگی آن‌ها بخصوص فرزندانمان هستیم، اما ناگفته نماند اکثراً یا مستاجرن یا دانشجو دارن یا بیمار. ضمناً چندین بار هم از مدیریت آبفا و مشاور درخواست پرداخت معوقات را داشتیم که متأسفانه هیچ‌گونه اقدامی صورت نگرفت؛ لذا از آن مدیریت محترم شبکه درخواست یاری داریم.. با سپاس فراوان کارکنان مشاور آب و فاضلاب اهواز


سلام. ماشین من را هفته پیش ساعت ۱۲ ظهر نبش زیتون کارمندى اهواز بعد از اینکه به من گفتند که لاستیک ماشین پنچره ایستادم و با چاقو و چوب به من حمله کردند و ماشین رو بردند. در روز روشن جلوی همه. تا به این لحظه هم هیچ خبری از ماشین نیست.

 

خواهش می‌کنم پیگیر برگزاری کنکور نظام قدیم در سال ۱۴۰۰ باشید و خبرش را پخش کنید واقعاً دیگه خسته شدیم از بس التماس کردیم و هیچ خبری نشد یعنی واقع اکسی صدای ما را نمی‌شنود.

 

با عرض سلام و خسته نباشی در مورد آزمون استخدامی چندین سال در مدارس شهرستان منوجان در درس زبان و ادبیات انگلیسی نیروی مرد در دبیرستان‌های دخترانه مشغول تدریس هستند، اما هرساله کمبود نیروی مرد میزند هر موقع مراجعه می‌کنیم می‌گویند که سیستم انتخاب می‌کند چه نیروی کم داریم.

 

به استحضارمی رساند ما کارمندان سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی وتربیتی کشور از شما درخواست داریم قانون تسری فوق‌العاده خاص پزشکی قانونی به سازمان زندان‌ها که سال۹۱به تصویب مجلس وتایید شورای نگهبان رسید و جهت اجرا به دولت ابلاغ شد، ولی هیچ‌وقت اجرایی نشد را پیگیری فرمایید واقعاً کارکنان زندان در شرایط سخت‌کاری و روحی روانی و در معرض انواع بیماری‌های مسری بوده و لذا محروم شدن آن‌ها از حق قانونی خود ظلم بزرگی در حق این کارکنان زحمتکش وخدوم می‌باشد لذا از شما عوامل محترم رسانه‌ی خبری باشگاه خبرنگاران جوان درخواست می‌شود از رئیس سازمان برنامه‌وبودجه جناب دکتر نوبخت بخواهید تا تأمین بودجه نموده و حق وحقوق ازدست‌رفته این قشر مظلوم (کارکنان اصلاح و تربیت) را پرداخت نماید. با تشکر کارکنان سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی وتربیتی کشور

 

۴۶۰۰۰سهامدار مالباخته سیمان خرم‌آباد بعد از ۱۶ سال انتظار بلاتکلیف هستند! مسئولین جوابگو باشند؛ که چرا حق ۴۶۰۰۰ سهامداری که به کشور خود و تبلیغات رسانه ملی و بانک سپه ایران، اعتماد کردند و بخشی از سرمایه‌ی خود را در این شرکت سرمایه‌گذاری کردند به امید روزی که در این آشفته باز پشتوانه‌ای برایشان باشد حال سهامشان را برباد رفته می‌بینند! مسئولین لطفا رسیدگی کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان باشگاه خبرنگاران جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۹۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ هزار و ۹۱۵ کارگاه فعال ‌در لرستان وجود دارد

ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ۱۸ هزار و ۹۱۵ کارگاه فعال ‌در استان داریم.

سیدفرهاد ناصری‌نیا امروز (دهم اردیبهشت ماه) در نشست مدیران عضو شورای هماهنگی، ‌تشکلات کارگری و کارفرمایی و جامعه کار و تولید با نماینده ولی‌ فقیه در لرستان، اظهار کرد: هر پیشرفتی در هر حوزه داریم قطعاً دست کارگر در آن پیداست و براساس قانون، در بیشتر کارگروه‌ها، یک نماینده از کارگر و کارفرما حضور دارد.

وی ادامه داد: در قوانین ما جایگاه و منزلت کارگر دیده شده و تمام هدف این بوده ‌است که مشکلات کارگران با همفکری خودشان حل شود.

او گفت: نگاه ما در وزارت تعاون سه‌جانبه ‌است و اعتقاد ما در قوانین این است که کارگر و کارفرما لازم و ملزوم یکدیگرند.

وی بیان کرد: جامعه کارگری در کشور ۱۴ هزار شهید و در لرستان ۲۰۴ شهید ‌دارد که در حال تآلیف کتاب مربوط به آن هستیم و تلاش داریم تا قبل از کنگره شهدای کارگر، این کتاب چاپ ‌شود.

ناصری‌نیا اظهار کرد: در این هفته، تجلیل از نخبگان کارگری را داریم و دیدار با زنان کارگر ‌نمونه، بازدیدها و همایش‌هایی هم داریم که اگر به برطرف شدن مشکلات کارگری منجر ‌نشود، ابتر خواهد ماند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه ۱۸ هزار و ۹۱۵ کارگاه فعال ‌در استان با ۱۳۸ هزار و ۵۱۷ نفر کارگر داریم، افزود: در حوزه اشتغال‌زایی یکی از مشکلات ما ‌نبود بازار فروش بود که پیشنهاد ما ایجاد یک بازارچه دائمی برای مشاغل خرد خانگی ‌است. ‌

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات عشایر ضروری است
  • قوانین کارگر وجود دارد اما اجرا نمی‌شود 
  • چرا نرخ مشارکت اقتصادی استان مرکزی پایین است؟
  • همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد
  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد
  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • افشاگری درباره دستکاری تازه دولت رئیسی در مصوبات بودجه ۱۴۰۳
  • ۱۸ هزار و ۹۱۵ کارگاه فعال ‌در لرستان وجود دارد
  • افزایش حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور