Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود رضایی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به علت وقوع سیلاب فروردین ماه سال گذشته بیش از ۴ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی در شهرستان‌های ازنا و الیگودرز دچار خسارت شد که با اقدامات صورت گرفته عملیات بازسازی و تعمیر سه هزار و ۳۵۰ واحد مسکن روستایی و۷۰۰ و احد شهری در این شهرستان‌ها به اتمام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه بیش از ۴۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به سیل زدگان شهرستان‌های ازنا و الیگودرز پرداخت شده است، افزود: بیش از ۱۵ هزار تن سیمان رایگان هدیه مقام معظم رهبری به مردم سیل‌زده این دو شهرستان تحویل داده شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان با اشاره به عملکرد بانک‌های عامل استان در پرداخت به موقع تسهیلات و کمک‌های بلاعوض به سیل‌زدگان لرستانی، گفت: طی روزهای آینده خبرهای خوشی در خصوص اتمام عملیات بازسازی درسایر شهرستان‌های سیل‌زده استان اعلام خواهد شد.

کد خبر 5021444

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مسعود رضایی سیلاب ویروس کرونا محرم 99 شیراز بازگشایی مدارس آمار کرونا بوشهر گرگان انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی کرمانشاه شهرکرد توهین به پیامبر انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۹۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا شهرجردی گفت: طی اعلام حادثه توسط اورژانس به مرکز پیام ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در کیلومتر ۳۰ محور اراک-ازنا در محدوده روستای سرسختی، عوامل امدادی پایگاه شهید خرمی (قاقان) جمعیت هلال‌احمر شهرستان شازند به فوریت جهت رهاسازی راننده خودرو به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه، حادثه در ساعت ۱۲ و ۵۷ دقیقه ظهر امروز جمعه اتفاق افتاد، افزود: متأسفانه قبل از رسیدن عوامل امدادی هلال احمر راننده حادثه دیده فوت شده که پس از رهاسازی پیکر متوفی تحویل عوامل عوامل اورژانس حاضر در صحنه شد.

کد خبر 6089351

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • ۳۰ درصد شهر اهر دارای بافت فرسوده و ناکارآمد است
  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا