Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@17:03:32 GMT

نتایج دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۹۵۸۲

نتایج دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

سخنگوی ستاد انتخابات کشور از مشخص شدن نتیجه نهایی انتخابات هشت حوزه از ۱۰ حوزه انتخابی خبر داد.

به گزارش ایمنا، سید اسماعیل موسوی جمعه شب در جمع خبرنگاران گفت: علیرضا عباسی از حوزه انتخابی کرج، اشتهارد و فردیس در استان البرز با کسب ۲۷ هزار و یک رأی به مجلس یازدهم راه یافت.

وی با اعلام نتایج نهایی باقی حوزه‌های انتخابیه گفت: بهزاد علیزاده در حوزه انتخابیه ایلام، دره شهر و آبدانان در استان ایلام با ۳۱ هزار و ۲۸۷ رأی، علیرضا زندیان از حوزه انتخابیه بیجار در استان کردستان با کسب ۱۰ هزار و ۳۱۹ رأی، مجتبی بخشی پور در حوزه انتخابی اسلام آباد غرب و دالاهو در استان کرمانشاه با ۳۱ هزار و ۲۲ رأی، عبدالجواد ایری از حوزه انتخابی کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان در استان گلستان با ۳۱ هزار و ۲۲۵ رأی، مهدی باقری از حوزه انتخابیه طارم و زنجان در استان زنجان با ۱۴ هزار و ۹۶۴ و حسین رجایی ریزی از حوزه انتخابی لنجان در استان اصفهان با کسب ۱۴ هزار و ۱۲۷ رأی و شبیب جویبری از حوزه انتخابیه اهواز، حمیدیه، باوی و کارون استان خوزستان با ۴۴ هزار و ۷۴۸ رأی توانستند به دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی راه یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی با اعلام اینکه هنوز آرا به صورت کامل در حوزه انتخابیه سمیرم و کرمانشاه شمرده نشده، گفت: به محض رسیدن نتیجه نهایی، به مردم اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر 443723

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انتخابات انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دور دوم انتخابات مجلس یازدهم انتخابات دور دوم مجلس دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ستاد انتخابات کشور لنجان سمیرم کرمانشاه کرج زنجان گلستان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق حوزه انتخابی حوزه انتخابیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۹۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائم شهر

جوادمولایی فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ گفت: تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

او افزود: فعالیت‌های تبلیغات کاندیدا‌های این حوزه انتخابیه در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، از بامداد امروز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۳ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۲۰پایان می‌یابد.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه قائم شهر گفت: مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ برگزار خواهد شد.

مولایی افزود: مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه قائم شهر در ۴۱۸ شعبه اخذ رای با رقابت چهار کاندیدا برای کسب ۲ کرسی در خانه ملت برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد مرکز حوزه انتخابیه قائم شهر با اشاره به تمهیدات بعمل آمده برای برگزاری انتخابات سالم در این حوزه، گفت: مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار سوادکوه شمالی و سیمرغ بیست و یکم اردیبهشت ماه جاری بصورت مکانیزه و تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • انتخابات الکترونیک در کدام حوزه‌های انتخابیه برگزار می‌شود؟
  • ۹ روز مانده به انتخابات ۲۱ اردیبهشت
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران منتشر شد
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان
  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان 
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائم شهر
  • آشنایی با ۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • اخبار انتخاباتی در هفته‌ای که گذشت چه بود؟
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید