Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: نتیجه ۸ حوزه انتخابیه، بجز حوزه «سمیرم» و «کرمانشاه» مشخص شده است و دو حوزه باقیمانده فردا صبح اعلام خواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید اسماعیل موسوی سخنگو و دبیر ستاد انتخابات کشور در رابطه با نتایج شمارش آرا ۸ حوزه انتخابیه از مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نتایج هشت حوزه انتخابیه مشخص شده است که به ترتیب اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو حوزه باقیمانده نیز تا فردا صبح به محض نهایی شدن نتیجه خدمت مردم ارائه خواهد شد.

وی افزود: در استان البرز حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس علیرضا عباسی با ۲۷ هزار و ۱۰ رأی حائز اکثریت آرا شد و به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کرد. در استان ایلام حوزه انتخابیه دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره بهزاد علیزاده با ۳۱ هزار و ۲۸۷ رأی به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور بیان کرد: در استان خوزستان حوزه انتخابیه اهواز، باوی و کارون شبیب جویجری با ۴۴ هزار و ۷۴۸ رأی به بهارستان راه یافت.

موسوی تصریح کرد: از استان کردستان حوزه انتخابیه بیجار علیرضا زرندیان با ۱۰ هزار و ۳۱۹ رأی به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

وی اضافه کرد: از استان کرمانشاه حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو مجتبی بخشی پور با ۳۱ هزار و ۲۲ رأی و از استان گلستان حوزه انتخابیه کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان عبدالجلال ایری با ۳۱ هزار و ۲۲۵ رأی و در استان زنجان حوزه انتخابیه زنجان و طارم مهدی باقری با ۱۴ هزار و ۹۶۴ رأی به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

دبیر ستاد انتخابات کشور تاکید کرد: در استان اصفهان حوزه انتخابیه لنجان حسین رجایی ریزی با ۱۴ هزار و ۱۲۷ رأی به مجلس راه پیدا کردند.

موسوی در پایان گفت: انشاالله حوزه انتخابیه سمیرم در استان اصفهان و کرمانشاه در استان کرمانشاه در حال تجمیع آرا هستند و به محض حاصل شدن نتیجه نهایی، خدمت مردم اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انتخابات مجلس مجلس یازدهم استان البرز استان ایلام مجلس شورای اسلامی راه ستاد انتخابات کشور حوزه انتخابیه رأی به مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۹۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نادری» سرلیست «جام» برای مرحله دوم انتخابات شد

جامعه اسلامی مهندسین(جام) در بیانیه‌ای از لیست انتخاباتی خود برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با سرلیستی «احمد نادری» رونمایی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جامعه اسلامی مهندسین روز شنبه پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را با سرلیستی احمد نادری به مردم حوزه انتخابیه تهران معرفی کرد.

اسامی به ترتیب بالاترین آراء ماخوذه در دور اول عبارتند از:

سرلیست: احمد نادری

سمیه رفیعی،

حسین نجابت،

عبدالحسین روح الامینی،

ابوالقاسم جراره،

زهره سادات لاجوردی،

علیرضا سلیمی،

صالح اسکندری،

محمدحسین حسین زاده بحرینی،

سمیه گلپور چمرکوهی،

علی اصغر پورمحمدی،

علی طهرانی مقدم،

سیدنظام الدین موسوی،

مجتبی رحماندوست،

مهدی شریفیان،

غلامحسین رضوانی.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان نامزدهای حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات جمعه این هفته (۲۱ اردیبهشت) مشخص می‌شود.

طبق اعلام وزارت کشور تعداد رأی صحیح مأخوذه در حوزه انتخابیه تهران ۱ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۸۵۷ رأی بود از بین نامزدها تعداد ۱۴ نفر به طور مستقیم وارد مجلس شدند و ۳۲ نفر دیگر نیز به مرحله دوم انتخابات راه یافتند که برای تصدی ۱۶ کرسی باقی مانده بهارستان در ۲۱ اردیبهشت به رقابت خواهند پرداخت.

کد خبر 750537

دیگر خبرها

  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات میزبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی 
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • با نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان اردبیل آشنا شوید
  • آشنایی با چهار نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران
  • «نادری» سرلیست «جام» برای مرحله دوم انتخابات شد
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف