Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@17:48:21 GMT

جاسوس آمریکایی در نزدیکی پالایشگاه ونزوئلا دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۹۷۸۰

جاسوس آمریکایی در نزدیکی پالایشگاه ونزوئلا دستگیر شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ونزوئلا بامداد شنبه (به وقت تهران) اعلام کرده یک جاسوس آمریکایی را با سلاح‌های سنگین و پول در نزدیکی دو پالایشگاه در ایالت «فالکون» دستگیر کرده است.

به نوشته راشاتودی، فرد دستگیر شده سابقاً تفنگدار دریایی آمریکایی بوده و برای سیا در عراق کار کرده است. «نیکلاس مادورو»، رئیس‌جمهور ونزوئلا در یک نطق تلویزیونی گفت این جاسوس به دنبال گردآوری اطلاعات از این پالایشگاه‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گفته مادورو، فرد بازداشت‌شده آمریکایی عضو سپاه تفنگداران دریایی آمریکا است و در عراق با «سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا» (سیا) همکاری داشته است. رئیس‌جمهور ونزوئلا گفت این فرد با «سلاح‌‌های سنگین و تخصصی و مقادیر زیادی پول» دستگیر شد.

رئیس‌جمهور ونزوئلا اضافه کرد او بعد از دستگیری این جاسوس دستور تشدید تدابیر امنیتی در پالایشگاه‌های ونزوئلا را صادر کرده است.

 

در حال تکمیل...

منبع: فارس

کلیدواژه: ونزوئلا آمریکا عراق جاسوس آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۹۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر عتباتی افزود: وفق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: دیروز هم یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

کد خبر 847905 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه استان آذربایجان غربی شورای شهر دستگیری

دیگر خبرها

  • افشاگری رسانه آمریکایی درباره انبوه گاف‌های بایدن در ۲۰۲۴
  • نتانیاهو یکی از بدترین قاتلان تاریخ است/ رسانه‌های غربی منافق‌اند
  • جنبش دانشجویی جهانی «حمایت از فلسطین» به ونزوئلا رسید
  • جاسوس آمریکایی به 22 سال حبس محکوم شد
  • مادورو سرکوب تظاهرات دانشجویان آمریکایی را محکوم کرد
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • عزم جزم دولت برای به سرانجام رساندن مینی پالایشگاه دهدشت
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد
  • کلنگ‌زنی مینی پالایشگاه دهدشت با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت