Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد کشاورز» سرمربی جدید تیم تازه لیگ برتری شده راگا تهران روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا، تصریح کرد: بعد از جدایی از باشگاه گیتی‌پسند، سه پیشنهاد از تیم‌های لیگ داشتم اما در آخر تصمیم گرفتم سرمربی راگا شوم. این تیم به ایده‌هایی که داشتم نزدیک بود و بالاخره این تیم از شهر ری آمده و من احساس کردم که باید دین خودم را به محله‌ای که در آن بزرگ شدم، ادا کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در خصوص هدف این تیم در لیگ برتر سال جاری، بیان داشت: نسبت به امکانات و داشته‌ها به دنبال حفظ تیم در لیگ برتر هستیم و بعد از آن قصد داریم برای سال‌های آینده پیشرفت کنیم و به رده‌های بالاتری در جدول برسیم. در حال حاضر تازه به لیگ برتر رسیدیم و نباید انتظارات فراتر داشته باشیم. تا کنون با ۶ بازیکن سال گذشته به توافق رسیدیم و با چند بازیکن لیگ برتری در حال مذاکره هستیم. 

کشاورز افزود: تا کنون کادر فنی خود را نیز کامل کرده و «احمد پری‌آذر» و «اصغر قهرمانی» که جزو افتخارات فوتسال هستند را به کادر تیم اضافه کردیم. «حسین نوروزی» و «مجتبی مزروعی» نیز در کادر فنی تیم حضور دارند.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال، عنوان کرد: برخی تیم‌های لیگ برتر مانند مس‌سونگون، گیتی‌پسند و کراپ الوند توان مالی خوبی دارند که البته من بسیار از این موضوع خوشحال هستم که در این رشته هزینه می کنند و رقم‌های خوبی به بازیکنان فوتسال می‌پردازند البته حق فوتسالی‌ها بیشتر از این‌ها است و هرچه هزینه بیشتری در این رشته شود، کیفیت آن نیز بالاتر می‌رود  اما تیم‌هایی مثل ما نمی‌توانند به این شکل هزینه کنند و با این تیم‌ها رقابت داشته باشند.

وی درباره موضوع مربی - بازیکن بودن برای حضور در لیگ برتر فوتسال در سال آینده، گفت: هنوز تصمیم قطعی در این مورد نگرفتم و این موضوع بستگی به شرایط تیم تا شروع لیگ برتر دارد. من فقط قصد کمک کردن به تیم را دارم و با نزدیک شدن به شروع لیگ تصمیم نهایی خودم را می‌گیرم.

برچسب‌ها شهرستان ری لیگ برتر فوتسال محمد کشاورز اختصاصی ایرنا مس سونگون گیتی پسند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری لیگ برتر فوتسال محمد کشاورز اختصاصی ایرنا مس سونگون گیتی پسند شهرستان ری لیگ برتر فوتسال محمد کشاورز اختصاصی ایرنا مس سونگون گیتی پسند اخبار کنکور لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۹۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه ویژه برای ستاره ناراضی رئال: بمانم یا بروم

به گزارش "ورزش سه"، سبایوس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تصمیم گرفت به حضورش در رئال مادرید ادامه دهد و قرارداد جدیدی را با این باشگاه تا تابستان سال 2027 به امضا رساند و امیدوار بود که بتواند جایش را در ترکیب این تیم باز کند. 

اما شرایط مطابق انتظار این بازیکن پیش نرفت و او در این فصل حتی نتوانست به اندازه فصل قبل فرصت برای بازی پیدا کند و این موضوع به هیچ وجه به مذاقش خوش نیامده و شرایط را برایش دشوار کرده است. رسانه‌های اسپانیایی در روزهای اخیر بارها اخباری را درباره نارضایتی او منتشر کرده بودند. 

حالا نشریه رلوو خبر داده است که سبایوس به زودی جلسه مهمی را با مدیران رئال مادرید برگزار خواهد کرد تا شرایط را برای آینده مشخص کند. قرار است در این جلسه به صورت مفصل درباره این که این بازیکن باید به حضور در سانتیاگو برنابئو ادامه دهد یا خیر بحث شود. 

پیش از این گفته شده بود که باشگاه اتلتیکو مادرید علاقه بسیار زیادی به جذب سبایوس دارد و این احتمال وجود دارد که برای به خدمت گرفتنش در پنجره تابستانی پیش رو اقدام کند اما باید دید که تصمیم نهایی او چه خواهد بود و مذاکراتش با مدیران رئال چه سرانجامی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • رکورد جدید هالند: پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر با ثبت ۱۰+ گل در بازی‌های خانگی و خارج از خانه
  • چلسی رقابت برای خرید مسی کوچک را برد
  • پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد
  • جلسه ویژه برای ستاره ناراضی رئال: بمانم یا بروم
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد
  • حضور پالمر، هاورتس و برونو فرناندز در جمع نامزدهای بهترین بازیکن آوریل لیگ برتر
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است