Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@02:58:28 GMT

کشته شدن ۴ سرکرده داعش در سامراء

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۰۲۰۷

کشته شدن ۴ سرکرده داعش در سامراء

مرکز اطلاع‌رسانی نظامی ارتش عراق از کشته شدن چهار سرکرده گروه تروریستی تکفیری داعش در سامراء خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از بغداد الیوم، مرکز اطلاع‌رسانی نظامی ارتش عراق دیشب در بیانیه‌ای اعلام کرد که چهار سرکرده داعش در کمین نیروهای عراقی در سامراء از پای درآمدند.

در ادامه بیانیه آمده است: نیروهای یگان مشترک لشکر کماندوهای فرماندهی عملیات سامراء و سرایا السلام با انجام عملیات کمین، چهار نفر از مهمترین عناصر داعش را در منطقه «الفرحاتیه» شهر سامراء از پای درآوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

راز عقب نشینی جزیی نظامیان آمریکایی از عراق

مرکز اطلاع‎رسانی نظامی ارتش عراق تاکید کرد که دو نفر از سرکردگان در حالی کشته شدند که کمربندی انفجاری بر کمر بسته بودند.

با وجود اعلام پاکسازی عراق از لوث وجود تروریسم در سال 2017، عملیات تعقیب و گریز نیروهای عراقی از جمله حشد شعبی علیه تروریست‌های داعش در برخی از مناطق عراق به خصوص مناطق صحرایی و کوهستانی کماکان ادامه دارد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین سامرا داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۰۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی

به گزارش قدس آنلاین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسمی با حضور میهمانان و مقامات رسمی در اندونزی گرامی داشته شد.

در این مراسم که با حضور ده ها نفر از میهمانان خارجی برپا شد، مقامات رسمی و گروهی از فرماندهان نیروهای مسلح اندونزی، همچنین دیپلمات های ارشد و رایزنان نظامی مقیم جاکارتا از کشورهای گوناگون شرکت کردند.

بروجردی سفیر جمهوری اسلامی ایران در جاکارتا در این مراسم ضمن تمجید از قدرت و اراده نیروهای مسلح در دفاع از حاکمیت ملی، عملیات وعده صادق را در پاسخ به حمله اسرائیل به کنسولگری کشورمان در دمشق سوریه بعنوان یکی از مصادیق آن یاد آور شد و بر تعهد تهران به ادامه حمایت از مبارزات مردم فلسطین تاکید کرد.

سرهنگ موحد رایزن نظامی کشورمان نیز در این مراسم گفت به شهادت تاریخ و در مقطع کنونی نیز دکترین نظامی جمهوری اسلامی ایران دفاعی و قاطع در برابر دشمنان بوده است و با وجود تحریم‌های ظالمانه برخی کشورهای استعمارگر، امروز نیروهای مسلح ایران در زمره قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستند و از ظرفیت مدرن‌ترین تجهیزات تسلیحاتی برخوردارند.

در آغاز این مراسم، آیات کلام الله مجید و سرود مقدس جمهوری اسلامی طنین انداز گردید و برنامه با اجرای سرود سلام فرمانده توسط نوجوانان اندونزیایی خاتمه یافت. درحاشیه مراسم نیز نمایشگاهی از تصاویر تسلیحات بومی دفاعی جمهوری اسلامی ایران برپا شد.

این مراسم بنا به دعوت سفارت جمهوری اسلامی ایران در جاکارتا و به علت تعطیلات عید فطر در اندونزی، شامگاه دهم اردیبهشت ماه جاری برگزار شد و در سایت های خبری این کشور نیز بطور قابل توجهی بازتاب یافت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • شهادت ۱۴۱ خبرنگار از ابتدای تجاوز اسرائیل به غزه
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • دو دهه «جنگ با ترور» بوش ارتش آمریکا را تضعیف کرده است
  • رشد نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد | خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه
  • افزایش نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد/ خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه
  • عملیات ارتش روسیه در مقر فرماندهی نیروهای اوکراینی
  • «راهنما نزدن» نشانه حرفه‌ای بودن راننده نیست
  • کشته شدن ۲ سرباز رژیم صهیونیستی در حمله خودی
  • زخمی شدن 10 نظامی اسرائیلی در غزه
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی