Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@21:54:25 GMT

آسفالت ۱۲ هزار مترمربع از معابر بادرود

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۰۳۹۶

آسفالت ۱۲ هزار مترمربع از معابر بادرود

شهردار بادرود از آسفالت ۱۲ هزار مترمربع از معابر این شهر خبر داد.

مجید صفاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از ابتدای امسال عملیات لکه‌گیری و آسفالت محلات مختلف شهری با هدف تسهیل در فرآیند عبور و مرور و استانداردسازی معابر، انجام شده است.

وی با بیان اینکه مرحله اول عملیات آسفالت معابر به مساحت بیش از ۱۲ هزار مترمربع انجام شد، افزود: عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان فرعی به شهرک آزادگان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار بادرود با بیان اینکه اعتبار اختصاص یافته به طرح آسفالت معابر این شهر حدود چهار میلیارد ریال بوده که از محل اعتبار داخلی شهرداری تأمین شده است، عنوان کرد: روکش و ترمیم آسفالت معابر اصلی و فرعی این شهر از مطالبات شهروندان بود که از مدت‌ها قبل مطرح می‌شد.

صفاری مرمت غیراصولی نوارهای حفاری را یکی از عوامل اصلی کاهش کیفیت آسفالت معابر برشمرد و تاکید کرد: استفاده از فن‌آورهای‌های نوین از سوی شرکت‌های خدمات رسان تأثیر زیادی در افزایش عمر مفید پروژه‌های شهری دارد.

وی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات استاندارد و بر اساس عدالت اجتماعی به همه شهروندان ساکن در همه مناطق شهری، مستلزم همکاری و مشارکت کارامد شرکت‌های خدمات‌رسان و سایر دستگاه‌های اجرایی با مدیریت شهری است.

کد خبر 443427

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری آسفالت معابر نطنز حقوق شهروندی شهرهاي ايران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آسفالت معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۰۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد

مجید احمدی مسئول پخش آسفالت شهرداری شهرکرد گفت: برای تسهیل تردد شهروندان در آرامستان بهشت رحمت آسفالت ۳۰ هزار متر مربع از معابر این آرامستان در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

توزیع آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد

وی افزود: بر همین اساس با استفاده از چهار هزار و ۲۰۰ تن آسفالت در ۱۱ روز معابر آرامستان آسفالت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • آمادگی لازم برای مقابله با اثرات مخرب بارندگی را داریم
  • بزرگ‌ترین فرودگاه جهان در دبی/ هلند میزبان آینده‌نگرترین محله دنیا
  • رفع آب‌گرفتگی معابر با تلاش ۶۰ نفر از نیروهای خدمات شهری منطقه ۱۵ اصفهان + فیلم
  • اعتبار ۴۰ هزار میلیاردی پروژه آب‌های سرانی خراسان شمالی در ۱۴۰۳
  • آسفالت معابر کرمان شتاب می‌گیرد/ آغاز به کار طرح «جهاد آسفالت»
  • آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر کرمانشاه پای کار هستند
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا