Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،صفری مدیرکل کمیته امداداستان زنجان با اشاره به اینکه کارکرد‌های این نهاد برپایه حضور و مشارکت مردم در برنامه‌های اجرایی شکل گرفته و به جامعه هدف عرضه می‌شود، گفت: طرح‌های مختلفی به منظور جمع آوری کمک‌های مردمی و زمینه سازی برای خدمت رسانی به مددجویان تحت حمایت در طول سال اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به اینکه یکی از مهمترین طرح‌های اجرایی کمیته امداد که ریشه در آموزه‌های دینی و اعتقادات مسلمانان دارد، جمع آوری صدقات است، افزود: بیش از ۱۴۰ هزار مشترک در طرح صدقات با کمیته امداد استان زنجان همکاری داشته و برای کمک به نیازمندان به صورت مستمر در قالب این طرح در برنامه‌های اجرایی این نهاد مشارکت می‌کنند.
صفری از پرداخت بیش از سه میلیارد و ۴۴۱ میلیون تومان صدقه در پنج ماه نخست امسال توسط خیران و مشترکان طرح صدقات در استان زنجان به این نهاد خبر داد و تصریح کرد: صدقات پرداختی از طریق صندوق های مستقر در معابر، اماکن، منازل و اصناف انجام شده و کلیه وجوهات جمع آوری شده در هر منطقه به منظور ارائه خدمات در بخش‌های مختلف و براساس نیاز‌های جامعه هدف هزینه شده است.
او با اشاره به اینکه توسعه طرح صدقات به صورت الکترونیکی و فیزیکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد در حوزه مشارکت‌های مردمی است، ادامه داد: به همین منظور مردم استان زنجان می‌توانند با ارسال پیامک به سرشماره ۸۸۷۷ و یا تماس تلفنی با شماره ۰۹۶۸۸۷ به عنوان مشترک طرح صدقات در برنامه‌های اجرایی این نهاد باهدف کمک به ارائه خدمت به نیازمندان مشارکت کنند.     انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد استان زنجان مددجویان کمیته امداد استان زنجان طرح صدقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۰۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت استاندار لرستان سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛استاندار لرستان امروز از هتل صخره ای خرم آباد بازدید کرد

دکتر ابوطالب شفقت در این بازدید گفت: پیمانکار از امروز کارگاه ساخت این طرح مهم زیرساختی را فعال کند و دستگاههای متولی نیز موظفند در اسرع وقت جاده دسترسی و زیرساخت های اب و برق وگاز و تلفن را فراهم کنند.

طرح احداث هتل صخره ای خرم آباد در هه هفتاد در زمینی به مساحت یکهزار و ۲۰۰ متز مربع  آغاز شده و به دلیل برخی موانع نیمه کاره مانده است.

دکتر ابوطالب شفقت در بازدید از این طرح گفت:مدیریت استان آماده همکاری با سرمایه گذاران و خیران برای کمک به توسعه استان است.

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • ۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • پاکبان پاک‌سرشتِ زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • محمدسیفی بار دیگر طلای ووشو جهان را تصاحب کرد
  • دعوت استاندار لرستان سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند