Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-مدافع جدید تیم فوتبال سایپا گفت: فصل بعد با تلفیق جوانان و باتجربه‌ها تیم خوبی از سایپا خواهیم دید.

فریبرز گرامی در گفت‌وگو با میزان، در مورد جدایی‌ از تیم فوتبال پارس جنوبی جم و پیوستن به سایپا، اظهار داشت: سال گذشته در پارس جنوبی واقعا اذیت شدم. هم از نظر فوتبالی و هم از نظر مالی. در این روز‌های آخر حواشی هم به وجود آمده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت با توجه به فصل سختی که سپری کرده بودم تصمیم گرفتم از بین چند پیشنهادی که داشتم سایپا را انتخاب کنم. شاید آرامشی که این تیم دارد کمک کند تا فصل خوبی داشته باشم.

وی به همکاری با ابراهیم صادقی اشاره و تصریح کرد: در نیم‌فصل هم قبل صادقی دنبال من بود، ولی به خاطر قراردادی که با باشگاه پارس جنوبی داشتم ماندم و تصمیم گرفتم تا پایان فصل به این تیم کمک کنم. هر چند آن همکاری با وجود تلاش همه اعضای تیم نتیجه نداد و متاسفانه تیم پارس جنوبی به دسته پایین‌تر سقوط کرد. ولی امسال با مشورتی که با مدیر برنامه‌هایم داشتم و صحبتی‌هایی که با ابراهیم صادقی کردم متوجه شدم دیدگاه خوبی دارند و به همین دلیل بعد از توافق مالی به این تیم پیوستم.

بازیکن جدید تیم فوتبال سایپا در مورد مشکلاتی که این تیم فصل قبل برای بقا در لیگ برتر داشت، خاطرنشان کرد: سایپا چوب جوانگرایی‌اش را خورد. البته جوان‌های خوبی دارند و تا جایی که من می‌شناسم بازیکنان خوبی در این تیم بازی می‌کنند، ولی برای فصل جدید قصد دارند با توجه به نیاز تیم چند بازیکن باتجربه اضافه کنند. از این رو فصل بعد با تلفیق جوانان و باتجربه‌ها تیم خوبی از سایپا خواهیم دید.

بیشتر بخوانید: گرامی به تیم فوتبال سایپا پیوست

انتهای پیام/

برچسب ها: سایپا پارس جنوبی جم فریبرز گرامی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سایپا سایپا پارس جنوبی جم فریبرز گرامی پارس جنوبی تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۰۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد شدید سنجاب مادر با مار سرسخت

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 19 وقتی سنجاب مادر، بچه‌اش را در میان مار می‌بینید، به نبرد مار می‌رود و ضمن کشتن مار، بچه‌اش را نجان می‌دهد. این رویارویی نفس گیر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • نبرد شدید سنجاب مادر با مار سرسخت
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی