Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش صادقیانی در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به آخرین وضعیت تیم والیبال راه یاب ملل کردستان در حضور در رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور، اظهار کرد: حضور ما در مسابقات لیگ برتر والیبال معجزه بود زیرا فقط ظرف سه روز پس از قطعی شدن حضور تیم در مسابقات، تیم را بستیم و در تهران ۳ جلسه تمرینی برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هنوز اعضای تیم به صورت کامل شکل نگرفته و راه یاب ملل با کمبود بازیکن مواجه است، ادامه داد: با ۱۱ بازیکن به سیرجان اعزام شدیم که حتی بازیکنان اسم یکدیگر را نیز نمی‌دانستند.

سرمربی تیم والیبال راه یاب ملل کردستان، عنوان کرد: مهم این بود که چراغ والیبال کردستان روشن بماند، سهمیه این رقابت‌ها به سختی حفظ شد و به همین دلیل خدا را شاکر هستیم و تلاش خواهیم کرد تا روز به روز شرایط تیم بهتر شود.

صادقیانی بیان کرد: به جوانان اعتماد کردیم و تیم را زمانی بستیم که ۱۴ تیم دیگر بازیکنان مورد نظر خود را جذب کرده بودند و ما با توجه به بضاعت موجود و بازیکنانی که تیم نداشتند شاکله تیم راه‌یاب ملل را بستیم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به ناهماهنگی‌ها برای تشکیل تیم، اما نتیجه فاحش نبود، گفت: بازیکنانی که جذب کرده‌ایم انگیزه زیادی دارند و این انگیزه در ادامه با تکرار تمرینات به کمک تیم خواهد آمد.

سرمربی تیم والیبال راه یاب ملل کردستان با اشاره به لزوم ایجاد هماهنگی بیشتر بین بازیکنان برای حضور در رقابت‌های این فصل، گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا والیبال زیبایی در ادامه به نمایش بگذاریم.

وی در پایان گفت: از مسئولان باشگاه و مدیران مرتبط استانی و شهرستانی تشکر می‌کنم که این اتفاق خوب را رقم زدند و سهمیه لیگ برتری را حفظ کردند و امیدوارم با حمایت‌های خود همراه این تیم باشند.

راه یاب ملل کردستان در هفته اول رقابت‌های در سیرجان با نتیجه سه بر صفر بازی را واگذار کرد و در هفته دوم این رقابت‌ها در شهر مریوان میزبان تیم سپاهان اصفهان خواهد بود.

کد خبر 5021288

منبع: مهر

کلیدواژه: راه یاب ملل مریوان لیگ والیبال ویروس کرونا محرم 99 شیراز بازگشایی مدارس بوشهر آمار کرونا گرگان انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی کرمانشاه شهرکرد انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم توهین به پیامبر شیوع کرونا راه یاب ملل کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۰۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور و پانزدهمین دوره مسابقات با نظارت مستقیم IPC برگزار می‌شود.

این دوره از رقابت ها طی روزهای سیزدهم وچهاردهم اردیبهشت ماه و در تهران  برگزار و شاهو محمدی از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان در مسابقات حضور خواهد داشت.

گفتنی است نتایج بدست آمده توسط شرکت کنندگان در جدول رنکنیگ IPC به ثبت خواهد رسید.

 

 

دیگر خبرها

  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه‌اندازی می‌شود
  • حضور بیش از ۵۰ تیم استان کرمان در رقابت‌های لیگ‌ برتر
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست
  • یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین