Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@06:05:38 GMT

نوای زیارت عاشورا، طنین هر روز حرم رضوی

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۱۰۳۰

نوای زیارت عاشورا، طنین هر روز حرم رضوی

در ایام ماه محرم الحرام همه روز چهار نوبت زیارت عاشورا در حرم مطهر رضوی قرائت می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، زیارت عاشورا، یکی از ادعیه‌ای است که امامان معصوم (ع) و بزرگان دین بر مداومت خواندن آن تاکید کرده‌اند و بیان شده که تأثیرات سازنده و بی‌نظیری بر افراد دارد.

در کتاب مفاتیح الجنان و قبل از متن زیارت عاشورا، حدیثی از امام باقر(ع) در ثواب این زیارت آمده است که می‌فرمایند «به تحقیق این دعا دعایی است که ملائکه آن را می‌خوانند و خداوند در قبال آن برای تو صد هزار هزار درجه می‌نویسد و مثل کسی خواهی بود که با امام حسین(ع) شهید شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس برای ایام محرم روزانه چهار جلسه قرائت زیارت عاشورا در حرم مطهر تدارک دیده است که هر روز ساعت پنج صبح در صحن جامع رضوی و صحن جمهوری و ساعت ۱۸:۳۰ در صحن جمهوری و ۱۹:۴۵ در صحن امام حسن مجتبی(ع) و برگزار می‌شود.

قبل و بعد از هر جلسه قرائت زیارت عاشورا برنامه سخنرانی، روضه‌خوانی و مرثیه سرایی دایر است و افزون بر قرائت زیارت عاشورا، زیارات ناحیه مقدسه، امین الله و وارث، نیز در عموم صحن ها قرائت خواهد شد.

شایان ذکر است؛ دعای کمیل این هفته حرم مطهر با نوای مهدی سروری و دعای توسل با نوای علی خوشچهره در صحن جامع رضوی قرائت می شود و مراسم پرفیض دعای ندبه نیز به صورت استودیویی با نوای محمد عطارپور برگزار می شود.

مخاطبان خارج از حرم مطهر رضوی نیز می توانند عموم برنامه های حرم امام رضا(ع) را از طریق درگاه اینترنتی رضوی تی وی دنبال کنند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: زیارت عاشورا حرم رضوی محرم الحرام زیارت عاشورا حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۱۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش یار حسن یاوری با اعلام این خبر، اظهار کرد: این حادثه در قسمت فر در آشپزخانه هتلی در کوچه نوغان ۵ به وقوع پیوسته است و همکاران ایستگاه‌های عملیاتی ۴۴ و ۴۶ و حریق و نجات ایستگاه ۲ و ۱ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: طبقات دیگر دچار دودگرفتگی بود که با استفاده از تجهیزات مخصوص توربو فن نسبت به تخلیه دود اقدام شدند، خوشبختانه مسافران سالم و سلامت از طبقات به بیرون منتقل شدند و همکاران در حال حاضر مشغول لکه گیری هستند.

دیگر خبرها

  • زمینه‌سازان شهادت امام حسین (ع)
  • حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • فیلم| ظهر بارانی در حرم مطهر امام رضا (ع)
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • نوای دلنشین نقاره زنی در چهارشنبه زیارتی حرم مطهر رضوی
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی
  • ببینید | حضور نجم الدین شریعتی در چایخانه حضرت در حرم مطهر رضوی
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد