Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت تکمیل فرم خوداظهاری بیماری کرونا برای متقاضیان شرکت در آزمون عملی رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی کنکور سراسری ۹۹ آغاز شد. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور تمامی متقاضیان شرکت در آزمون عملی رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی لازم است فرم خوداظهاری بیماری کرونا را تکمیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس متقاضیانی که علائم بیماری آن‌ها از پانزدهم شهریورماه به صورت قطعی تایید شده باید فرم خوداظهاری مبتلایان به بیماری کرونا را تکمیل نموده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را بارگذاری کنند.

متقاضیانی که این فرم را تکمیل کنند نباید در آزمون عملی که در تاریخ‌های ۲۷ تا ۳۰ شهریورماه انجام می‌شود حضور پیدا کنند. برای متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا در تاریخ دیگری که متعاقباً در مهر ماه با آن‌ها هماهنگ می‌شود منحصراً در شهر تهران آزمون عملی برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ پس از اتمام مهلت ثبت نام، امکان تغییر در درخواست به هیچ وجه وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آزمون عملی کنکور 99 آزمون عملی رشته علوم ورزشی آزمون عملی رشته آموزش تربیت بدنی فرم خوداظهاری سازمان سنجش فرم خوداظهاری بیماری کرونا آزمون عملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۱۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برپایی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش به همت جهاددانشگاهی، ۱۴ اردیبهشت در ۳۱ استان کشور آغاز شد.

بیش از ۱۹ هزار نفر در ۴ رشته شغلی مربی تربیت بدنی و سلامت، امور تربیتی و مشاوره، امور تربیتی و سبک زندگی و مشاور در این آزمون پذیرفته می‌شوند.

دیگر خبرها

  • آغاز برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
  • متقاضیان جهش تحصیلی در کردستان از ۱۵ اردیبهشت نوبت گیری کنند
  • جزییات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل زده
  • شرکت ۳۰ هزار دانش‌آموز البرزی در کنکور
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • جزئیات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل‌زده
  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • انتخاب رشته بیش از ۸۸ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳